česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
Ahoj Draci, nejdříve osvětlím situaci. Při půlení motoru pionýra 20ky se zlomila ojnice. Stalo se tak kvůli ponechání pístu ve válci z jedné poloviny. Důvod byl ten, že jsem měl zatuhlý píst ve válci a nechtěl jsem ho násilím vyndavat. Má otázka je, jaký je nejlehčí a nejlevnější způsob opravy? Mám 2 varianty, koupit klikovku s ojnicí a přendat píst původní nebo by bylo možné vyndat z jiného motoru celou klikovku i s pístem a přendat do mého fichtla? Zavařil jsem si a štve mě to, děkuji za jakoukoliv radu. Přeji krásný den. Kobe odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. prosince 2013 22:01
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: Udo      IP: uživatel12351    
http://www.extremebike.cz/www-extremebike-cz/eshop/1-1-Jawa/523-3-Motorove-dily/5/262-Sada-Jawa-50-valec-pist-klikovka taky řešení
 
 
Datum: 25. prosince 2013 22:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nojo.. pár let předtím než ses narodil bys ji dostal i zadarmo jen aby nezavazela ve stodole.. dneska za to vyplázneš 200 tis ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 22:30
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda sam bych chtěl jawu 500 ohc snad ji seženu se sajdou
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:30
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane neřid je vypatlanýma kamošema kteří jen honí triko na japoncích... příjde doba kdy ti budou veterány závidět.... sám už si dělám sbírku veteránu.. ono dneska se to ještě dá sehnat... ale za nějaké to desetiletí to bude problém.. a kdo bude mít doma tak bude vysmátej.... ono ty rejže co je maj kamarádi radši ani zdaleka nenajedou a nevydrží tolik co staré jawky a čz .. mysli na to ... až bude kamoš tlačit novou mašinu.. tak na veteránu šlápneš a jedeš
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:21
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ano, pomocí smirku jsem rozjel zadřenej křovinořez z nicasilem, ale že by to kloudně fungovalo u motorky kde potřebuješ výkon... smirkem nezaručíš ovalitu,vystředěnost prostě nic a když už dělat výbrus čímkoliv tak do toho i dát píst dle rozměrů válce...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:18
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to je pravda ale dneska je to úplně to sami fichtli se dneska taky házej do šrotu ale kdo z mladých generaci za dvacet let bude toužit po fichtlu vono vůbec tak obecně to za par let budou mít jenom ty starší kteří na tom tehdy začinali mě je 17 mam cz 125 rok výroby 1969 a a kamarádi v mé věkové hranici ji pohrdají že je příliš stará dneska se najdou jedinci kteří ještě začínají na fichtlu nebo na nake 50 kdo vi co bude
 
 
Datum: 18. prosince 2013 21:01
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
je ot jen fichtl? .... před 20ti lety se péráky házely do šrotu protože to byl "jen" pérák... denska by ti za něj urvaly ruce.. uvažuj dopředu trubko ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:42
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
halete ja se už nebudu radši vyjadřovávat u mého fichtla to fungovalo to co sem tady popsal a pane bože je to jenom fichtl a jenom 2t děláte z komára velblouda
 
 
Datum: 18. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: Kobe      E-mail:      IP: uživatel14664    
A ještě jeden dotaz, neni možný, že jsem podělal ještě něco? Protože když jsem pak točil s tou klikovkou tak kladívko startéru odskakovalo dost daleko, tak 0,4 cm, ale když jsem sundal stator a točil klikovkou tak se zdála v pohodě, nešlo by jen přelisovat a dát novou ojnici? Děkuji :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:59
 
 
 
 
Jméno: kotekond      IP: uživatel1337    
:-D :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:46
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nepleteš si to s honěním?
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:42
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no on to není vybrus je to spíš něco na způsob toho honovaní krouživým pohybem kroužím ve vlošce válce táta jednoho kamaráda mu to takhle dělal i na mz 150 tak jsem to na fichtlu skusil taky na čize sem to tedy netestoval a ani testovat nebudu ale fungovalo jim to zlepšilo jim to o trošku kompresi když ji měřili a ještě dali noví kroužky
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:33
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Díky za radu, asi to udělám prostě tak, že všechno koupím nové a je to :-) Chci to udělat pořádně, abych po tom co se to složí to zase nemusel lámat znovu :-D Díky chlapi :-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 19:29
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
tak popiš proces zhotovení výbrusu ty smirku...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:54
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
:-) tu klikovku jsem dělal jednou a byla to stará klika kterou jsem rozebral a složil a povedlo se mi je to sice prasárna ja vím ale klika mi nehaže aniž bych ji vyvažoval a to stým smirkem zas není taková blbost ano ptal jsem se tam na základy ja vím
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:51
 
 
 
 
Jméno: postul ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
kobe ty jsi olan a ty milane jsi olan na druhou....
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:47
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Nemam důvod se Ti vysmívat. Jenom mě pobavilo, že na motorkářích ses ptal na relativně základní věci, a teď už repasuješ klikovky...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:30
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
no zdála se mi ta přezdívka naka povědoma z motorkařu.cz ano mam čz 175 ale klidně se mi vysmějte za to co tady píšu ale ja si to nevymyslel
 
 
Datum: 18. prosince 2013 18:20
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak mě napadlo...že ty jsi z Kladna a máš čízu 175, že...
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:46
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
halete ano vím co je to honovaní udělal se vybrus a pak se válec vyhonuje a nehledě nato můj fichtl jezdil i na naftu byl jsem svědkem toho že chlápek vypral štětce v ředidle a pak to ředidlo nalil do nádrže a fichtl jel ja si dělal kliku doma ve svěráku a funguje a ano vím že se honuje brusnýma kamenama ve fréze už sem to viděl a navíc sem radil jenom to co funguje aspoň tedy mě
 
 
Datum: 18. prosince 2013 17:28
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milane, není to tak, že bychom to moc hrotili. To pouze ty to moc prasíš...Jako strojař bych z toho blil velebnosti. Kliky se srovnávaji na stojánku pomocí hodinek na pár stovek, a tobě na to stačí svěrák a šuplera...no moc rád bych to viděl! :-D K honování se raději nebudu moc vyjadřovat. Udělat kvalitní výbrus je trochu složitější než jenom šáhnout šmirglem do válce a říct "Je to jenom fichtl, ten vydrží hodně...".
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:34
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane víš vůbec co to je to honování? :-) a k čemu slouží? ;-)
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:16
 
 
 
 
Jméno: Jarin      IP: uživatel16566    
Nevím jaké máš na to finance, ale já bych nechal udělat GO kliky a rovnou výbrus ( max 1500kč ). A pokud by jsi měl k tomu ještě nějakou kačku navíc, koupil bych rovnou ložiska, gufery, spojkový lamely a udělal to rovnou pořádně a máš na pár let klid. Nebo splašit celý motor nasadit a jezdit. Kupovat samotnou používanou kliku bych nedoporučoval stejně na 99.9% bude KO.rnPS: Milan! Svěrák a šupleru už mám a jak dál...? :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:09
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
no moment ja neříkal že to píšou v příručce tohle je z zkušenosti ostatních a opravit kliku není tak těžké ja si to udělal sám a motor běží jako hodinky a nehází a vyhonovat válec normálka smirek a točivým pohybem kroužíte nevím co je na tom divného a funguje to nesmíte to tolik hrotit je to jenom fichtl a ten výdrži hodně
 
 
Datum: 18. prosince 2013 16:04
 
 
 
 
Jméno: Scorpio ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Kobe: Kup píst, kroužky a kliku a vyměň všechno. Milan: Palec nahoru, tohle jsem ještě vživotě nečetl :-D
 
 
Datum: 18. prosince 2013 15:02
 
 
 
 
Jméno: Trochy ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Milane dobrá rada, du si to taky udělat když je to za těch pár kaček
 
 
Datum: 17. prosince 2013 22:00
 
 
 
 
Jméno: kolecko ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Příručku jsem studoval docela dlouho...bohužel zmínku o tom, že výbrus se dělá šmirglem a že klika se centruje ve svěráku šuplerou jsem tam nenašel, na jaké je to straně?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:37
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
milane ty jsi teda borec :-D ... a jak sis ji centroval?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:19
 
 
 
 
Jméno: milanbarcik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
klika se da zrepasovat doma v dílně stačí svěrák a šuplera je to prasarna ale za par kaček mam stým skušenosti na fiku jsem si ji taky repasoval sám a zvládl jsem to pokut možno při dalším kroku prostuduj příručku fichtl ma jednoduchý motor a investice do nej jsou minimální pokut nebudeš dělat vybrus tak aspoň vem jemní smirek opravdu jemňoučký a vyhonuj si válec děla se to tak že budeš jemně kroužit ve válci je to hračka a až to složíš tak nezapomeň víc mazat
 
 
Datum: 17. prosince 2013 21:06
 
 
 
 
Jméno: shrek ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
ty jsi zlomil ojku jo? kdyby jsi nechal zarostlej píst ve válci a válec na šteftech tak dřív vyrveš ty štefty z bloku nebo tu ojku max ohneš... kolik kg mělo to kladivo kterým jsi tu kliku valil ven? jinak osobně bych volil variantu kliku z jinýho motoru a píst podle výbrusu dodat, zatuhlej píst kterej jsi vybouchal ven nemá cenu pokoušet... nejlepší by bylo dát kliku na repas a válec na výbrus ale to už leze více do peněz
 
 
Datum: 17. prosince 2013 20:21
 
 
 
 
Jméno: Kobe      IP: uživatel14664    
Problém to byl, protože jsem nechtěl zničit píst a myslel jsem, že ta klikovka prostě půjde i s tím pístem a válcem. Je to moje první motorka, takže hnedka jsem to podělal, ale to už nevrátím a chci to vyřešit. Takže by to mělo jít v pohodě vyměnit celou klikovku i s pístem z jiného motoru a dát to do mého, nebude vadit že bude jiný píst než na jaký si válec "zvykl" ? :-)
 
 
Datum: 17. prosince 2013 20:20
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
to byl problém ten píst z válce prostě vymlátit ještě před půlením?
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:53
 
 
 
 
Jméno: Milan      IP: uživatel16544    
u tak asi není co řešitzatuhle píst jo no pěkný podle toho jaký investice do toho chceš vložit ja bych tam dal z jiného motoru bude to levnější a nebo koupit ojnici a vyměnit ji ale pokut máš náhradní z jiného motor
 
 
Datum: 17. prosince 2013 19:51
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 23:01:11 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu