Jméno: luk
IP: uživatel14930
 ahoj lidi je dobry jednokrouzkovy pist je lepsi nez dvou a tri jakou ma kompres a zivotnost dekuji
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: Bizon350
IP: uživatel16371
 Pístní kroužek utěsňuje spalovací prostor! Jeden kroužek je k ničemu, rychle se opotřebí a netěsní(vysokoobrátkové motory na croskách Čz, a hojně šunty s nikasilem), dva se začly hojně používat pro úsporu materiálu tam, kam dřív šly tři kroužky, a nebo se zvyšovaly otáčky motorů. Tříkroužek u Jawa a Čz je ideální řešení, těsnost dobrá , nepodfukuje. Pokud to je všechno dobře smontované, nevím, že by to drhlo o kanálky (při montáži je potřeba strhnout ostré hrany kroužku, vyčistit drážku,...) a i životnost na výbrus je větší. Ale ať si to každý namontuje podle svých možností a zkušeností.
Datum: 06. listopadu 2013 9:40
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 tvrzení, že ztráty třením pístního kroužku jsou zanedbatelné je poměrně dost odvážné tvrzení,
Datum: 03. listopadu 2013 21:21
Jméno: pepa
IP: uživatel16362
 lepší je teoreticky v tom že má menší tření a je vhodnější pro provoz v otáčkách... osobně do seriovky asi nej je 2 ..nejni tak naročný na stav válce a kroužku tření je zanedbatelný 3 hroužkove sou takový přehmat ..zámky často vychází do kanalu a maš tam víc věcí co se mužou pokazit..výkon a kompresi ti neovlivní ani jeden
Datum: 03. listopadu 2013 11:56
|



|