 čau draci,chci se zeptat jestli je 14000km na fechla moc a je potřeba výbrus,jinak je tam tříkružák a nultý výbrus a je to sériovka, na jedničku tahá celkem pěkně, ale za dvojky na trojku to musím neuvěřitelně roztáhnout aby se torjka chytla a zabrala. je v každodenním provozu.
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. září 2013 11:01
Jméno: paja
IP: uživatel13323
 a po ceste nestačí benzínky
Datum: 27. září 2013 11:01
Jméno: standa
IP: uživatel16194
 Trochu malý ne  alespoň garett 1749 VB a trysky FB PP764 a FMIC z Cupry a organickou spojku jednohmotu  190HP jak vystřiženejch
Datum: 26. září 2013 20:03
Jméno: ...
IP: uživatel6072
 Já bych tam dal turbo z octavie 1,9TDi, vstřiky taky a 2 zuby na primáru
Datum: 26. září 2013 9:46
 simson je ale trochu jinde  táta ma taky na bavoráku 130000, ale vesměs máte pravdu, nejdřív bych ale mrknul na karbec, mám dojem že když neni vyladěnej může se to projevit až na trojce  možná nemám pravdu
Datum: 24. září 2013 20:36
 Hádám máš pařeza no jestly se s tim jezdilo nějak normálně tak je výbrus doporučovanej kolem 20000 ale záleží na stavu motoru
Datum: 24. září 2013 19:56
 to záleží opravdu na uživateli já mám na simsonu 30.000 km původní a jede jak nový
Datum: 24. září 2013 19:29
Jméno: péro
IP: uživatel16168
 zrovna číslům na tacho bych moc nevěřil ...malo u kterýho pionýra tachometr fungpval a funguje
Datum: 24. září 2013 18:40
 tak když sem ten motor koupil tak mne majitel tvrdil že 25let stál ve stodole, že to je po dědovi a že na tom jezdil jenom on. ale tak víš jak to je.
Datum: 24. září 2013 16:49
 Nedá se říct...musíš posuzovat konkrétní stav konkrétního motoru...14000km je v podstatě nic neříkající číslo...jestli se na tom jezdilo s rozumem tak má ještě mnoho před sebou...pokud na tom jezdil někdo jako prase, tak už může být motor KO...víc ti po internetu asi nikdo neřekne
Datum: 24. září 2013 16:46
|



|