Jméno: Maty
IP: uživatel15490
 zdravim chlapy mam otazku viděl jsem videa a někdo měl na seriovce 9 zube primarni kolečko chci se zeptat je pravda že se pionyr zrychly a zvetši tah a taky jestli to třeba časem nebude vadit převodovse a primarnimu řetezu  diik
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. července 2013 16:19
 jawa46 ® to vypadá na ferodo lamely, tam se nejni čemu divit ty zuby jsou tam takový divný v porovnání se starýma poctivýma lamelama
Datum: 27. července 2013 16:19
Jméno: Maty
IP: uživatel14157
 Nevim proc sems davals tu fotku. S 9Zzubovim koleckem se ti tohle jentak nestane protože ti de spojkovim košem točit o dost volnějc. To bys musel pochopit  Prostě si ten motor připadá že na něm mysto 100kg řizka sedi 70kg chlapek.
Datum: 27. července 2013 11:37
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Az na to, ze tohle se mohlo stat i s origo 14z. koleckem. Protoze slo o nekvalitni plechy lamel. Proc na motoru, ktery toci k 11 000ot/min s 9z. koleckem zadny zralok neni? U naslapanejsich motoru muze spojka (kor s nekvalitnim olejem) klouzat, ale prevodovka si "odpocine".
Datum: 26. července 2013 21:15
Datum: 26. července 2013 21:02
Jméno: Mara
IP: uživatel14157
 Tomu že spojka dostane větší záhul nevěřim.
Datum: 26. července 2013 20:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15885
 ubrousíš ti roztemovane konce tyček vyklpneš zas spojíš a tyčny natavíš svařečkou
Datum: 25. července 2013 22:32
 Zkrátíš řetěz o článek.. tady je to samej inženýr jak se tak dívám
Datum: 25. července 2013 20:00
Jméno: mates
IP: uživatel15837
 jak jste řešily zkrácení řetězu na 9z primárko?
Datum: 25. července 2013 19:10
Jméno: pepa
IP: uživatel15880
 primár je třeba zkratit... lepší je si pohrát se sekundarním poměrem vše je vratný
Datum: 25. července 2013 18:37
 Jo na závoďákách je to běžný.. origo s tím potáhne o hodně víc, ale už nemůžeš čekat že to 70 pojede. Taky spojka dostane větší záhul, o klice ani nemluvím
Datum: 25. července 2013 16:42
|



|