Cim vic krouzku, tim vetsi treni ve valci coz je proste nezadouci....proto maj crosky jeden krouzek, ale o to vic se ty krouzky opotrebovavaj....kdyz jdes s fichtlem na zavody, staci tam dat jeden novej krouzek...jinak je to na normalni jezdeni jedno...lepsi sou mozna dva...kdyby ne, tak by to nedelali=oD
Datum: 06. února 2008 16:15
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
no aby ten druhy neprekazel Fronte kuli zamkum 3 maj vetsi opotrebeni
Datum: 04. února 2008 8:02
BO hehe xD
sry za spam ale tohle sem si nemohl odpustit

btw proč se na crossky dává jednokroužkový píst?

nějaký význám to mít musí
Datum: 04. února 2008 7:08
absolutne ziadny co sa tyka vykonu.mal som aj jeden aj druhy a vobec ziadny rozdiel nie je citit.Ani zeby motor viac tocil s 2kruzkovym,ani zeby mi 3kruzkovy tahal viac jak 2.Proste je to len jak pise BO.U 3kruzkoveho je jeden naviac.
Datum: 03. února 2008 22:55
Jméno: BO
IP: uživatel2050
u 3 kroužků tě to bude stát o 1 víc

Datum: 03. února 2008 21:14
Jméno: Pavko
IP: uživatel430
Lepší je 3 kroužkový mas sice nizsi otacky ale kopres to vyrovna tak dil ti vydrzi valec ja mam 3 kruhy
Datum: 03. února 2008 20:54
Jméno: mira
IP: uživatel1266
zdar 3 kroužkový má větši kompres a dvou menší
Datum: 03. února 2008 20:49