Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Nazdar dravci. Další blbej dotaz, ať se pobavíte. Měnil jsem gufera na klice a zaklepnul jsem je hodně hluboko (až na ložiska). Klika se točí dost ztuha a asi se budou špatně mazat ložiska, takže musej gufera ven. Jak hluboko tam mám klepnout nový? Zároveň s karterem? Dík za odpověď
odpovědět
Posl.aktualizace: 24. května 2011 11:18
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 Tak díky za odpovědi. Jdu se do toho pustit.
Datum: 24. května 2011 11:18
 Spálí se celá dosedací plocha co se dře o ložisko. Nejde o to připálení, ale že gufero se pak začne rozpadat, vznikají trhlinky, přestává ve většině případů i dobře těsnit. Navíc to v první fázi zbytečně tře o ložisko a tomu to taky zrovna neprospívá. Motor nechce do otáček, je to líné, volnoběh to ne a ne držet a člověk pak hledá chybu v karbu nebo zapalování. Zbytečně. Jen to stojí nervy. Ty samozřezný šrouby jsem radit nechtěl, riziko aby pak nepůlil kvůli poškozeným ložiskům od těch šroubů, sám je takto vyndavám pokud nepůlím, ale i se šroubovákem se dají vypáčit čistě, když se to dělá s citem.
Datum: 23. května 2011 22:36
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já nevim, mě připadá že se od ložiska opálí jen kousek přímo u něj, břit je stejně někde v prostředku.. jinak špatný gufero se dobře vyndavá samořeznym šroubem do dřeva, lehce zašroubuješ do gumy a kleštěma vytáhneš, žádný páčení karteru..
Datum: 23. května 2011 22:19
 Zároveň s karterem + musí břity těsnit. Když je dáš moc hluboko, spálí se od ložisek, nutná výměna. Nesmíš se toho bát, dvě tři gufera jsou prostě cvičný, nikdo učený z nebe nespadl  Jinak jež tam dáš nový, potři je olejem (hlavně břity, ať to plave, gufero u zapalování pak po namontování zase otři), staré vyloupávej opatrně, ať nepoškodíš bloky, jinak ti to tam bude profukovat. Ať lítá.
Datum: 23. května 2011 21:22
Jméno: fermez
IP: uživatel10520
 tak stim mam skusenost, gufera maj bejt zaroven s karterem muzou malinkato koukat hlavne nesmej bejt dorazeny dal pak uz hrozi ze to bude drhnout. Čemu to vadí,to gufero se roztira na kaši a dostava se to doložiska co to může províst netušim, ale mít rozdrhnutou gumovou kaši v ložisku nebude nic dobrýho. Raději to vyměn. u jaký moto to máš?
Datum: 23. května 2011 19:45
Jméno: Olaf
IP: uživatel11683
 ¨S tím souhlasím. Jenom mám obavy, když se nebude dostávat olej tím mazacím kanálkem pod ložisko, tak abych to ložsko nevodesral
Datum: 23. května 2011 19:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 já s tim teda nemam zkušenosti, takže možná kecám, ale podle mého skromného názoru je to jedno, s největší pravděpodobností si to sedne, a v nejhoršim kvůli výměně gufer nemusíš půlit...
Datum: 23. května 2011 19:10
|



|