 Zdravím, chci se zeptat, dneska jsem měnil na pionýrovi bronzové pouzdro v ojnici, vysoustružil jsem ho stavitelným výstružníkem a zkompletoval s pístem. Jde mi o to, že píst teď v tom bronz. pouzdře chodí ztuha, je to tak dobře (rozchodí se to?) nebo to mám ještě rozdělat a trošku to tím výstružníkem ještě vzít? Díky za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 27. února 2011 20:01
Jméno: Jakub
IP: uživatel9534
 čágo prosím taky si chystám vyměnít bronzové pouzdro v ojničce můžete mi to někdo nějak podrobněji popsat to vysoustružení a jaký vístružník jsi mám zakoupit ??
Datum: 27. února 2011 20:01
 Biiagi: mě tam to starý bronzový pouzdro taky drželo festovně, ale bylo od toho pístního čepu tak vymačkaný, že se v tom pouzdře ten čep normálně vyklal a motor nešel pořádně vytočit (na rovince byla maximálka 65 km/h a z kopce 65-70 km/h). Jinak už mám motor skompletovanej a už i zavrčel a vypadá to, že je vše v pořádku, jsem zvědavej jak po této výměně pojede
Datum: 20. února 2011 17:40
Jméno: Biiagi
IP: uživatel11202
 Kdyz ja delal generalku cinkal me motor jak prase ale to bylo z krouzku s logiskem bronzovim sem ani nepootocil  ale jezdilo to jak svine anio jednou jsem nezadrel furt byl na zavodech
Datum: 20. února 2011 13:40
 Jojo...taky sem to přet dvěmi tejdny dělal
Datum: 19. února 2011 23:21
 OK, tak to ještě protáhnu tím výstružníkem ať to chodí volně
Datum: 19. února 2011 23:10
 Jasný,,vůle tam byla..ale taková že se určítě pouzdro protáčelo v ojnici...ten čep tam fakt nesmí jít ztuha
Datum: 19. února 2011 23:05
 Díky za odpověď, jen mě napadá, když to udělám tak akorát, aby ten čep tím bronz. pouzdrem chodil volně, nebude tam zachvíli vůle (někde jsem četl, že by měl jít ztuha)? Teď jsem to pouzdro právě měnil, že tam byla velká vůle a motor kvůli tomu nešel vytočit naplno a ozývalo se takové kovové cinkání...
Datum: 19. února 2011 23:01
 Rozdělej to a jeŠtě to projeď...musí to chodit z volna...kdyby si to neudělal mohl by si zadřít píst
Datum: 19. února 2011 22:11
|



|