 zdar chtěl bych se zeptat co si myslite o leštění kánálků už jsem se na tp ptal ale byla to odpověď v dotazu tak se chci zeptat co si o tom myslíte tak to píšu i semaby to bylo vidět.děkuji za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. února 2011 11:59
Jméno: standa
IP: uživatel4664
 hodně podstatný ohledně přefuků je mít je stejný! a mít je spasovaný s vložkou! Jestli je to křivý,jeden víc vepředu,druhej dozadu,každej úhel jinej(by the way to že jsou přefuky v pořádku poznáš tak,že se na pístu dělá světlej kříž-hvězdička od správnýho výplachu válce).....mužeš to mít tisíckrát vyleštěný jak psí kulky,ale efekt jde pryč,když jeden přefuk fouká do výfuku a druhej na svíčku a tlačená směs se nespojí nad hlavou v jeden proud a třetina z toho uteče výfukem.......hodně dobrý přefuky mívaj válce z 05,ale zase jsou malý......další věc....2 ze 3 válců nejsou spasovaný s vložkou v sacím kanálu! ......nehledejte všichni výkon ve složitejch a drahejch úpravách! Jen mi pořád zaráží,že 05 válce jsou krásně přesný oproti 20,21,23....
Datum: 10. února 2011 11:59
Jméno: hlmut
IP: uživatel11109
 Spalovak, vyfuk. kanal - lestit, prefuky nelestit, prechody slicovat... Jak uz sem psal i na Stejskyho strankach se o tom rozproudila diskuze, z ktere jednoznacny zaver nevyplynul. Proudeni plynu a kapalin je natolik slozite, ze jednoznacny zaver asi neni... Japonci udajne prefuky dokonce piskovaly.
Datum: 09. února 2011 22:09
|



|