Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 nazdar draci nevite nahodou kde bych si mohl precist neco podrobnejsiho o sani na kliku (nemyslim rotacni soupatko) -neznate nejaky dokaz?
odpovědět
Posl.aktualizace: 29. ledna 2011 13:24
 brzda by měla být v podhradí ale jestli v tom údolí dutých hlav s tím vůbec umí zacházet
Datum: 29. ledna 2011 13:24
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 standa.hrbek@seznam.cz
Datum: 28. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 jo mas pravdu ale prosimte napis mi na mail osdem@seznam.cz kde shanis ty co maji 2 mm od korunky? diky
Datum: 28. ledna 2011 19:36
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 o tom jsem nemluvil. Jak máš vysokou korunku? Obyč 4mm a nebo 2mm? obycejnej s korunkou 4mm ty přefuky neotevře  takze mas kde hledat koně  At se dari
Datum: 28. ledna 2011 18:13
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 ja mam 1 kroukovy a mam tam navrtane kanaly v nem aby byly k necemu
Datum: 28. ledna 2011 17:59
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 Jaký používáš píst? Klasický jednokroužkový i dvoukroužkový má vysokou korunku a nedá se přez něj udělat přefuk do tech přídavných kanálů(tzn že tam jsou na nic,protože se neotvírají)
Datum: 28. ledna 2011 17:18
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 co myslis kravina? ta korunka me ani zase tak nestve jenom mi jde o ty upravy proste aby to slo co nejvice hladko
Datum: 28. ledna 2011 15:15
Jméno: standa
IP: uživatel11063
 čekal jsem spíše,že ti vadí výška korunky pístu nad kroužkem.... s timhle ti nepomuzu....je to kravina!
Datum: 28. ledna 2011 14:52
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 mam to celkem udelane ze mam dva pridavne vyfukove kanaly a rozsireny vyfukovy a dale rozsireny saci kanal + dva pridavne prepousteci
Datum: 27. ledna 2011 20:56
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 no tak protoze kdyz se nasava palivo pod kliku tak jak potom jede pist zase dolu tak tomu zamezi pruchod a nenasaje se zase tolik paliva to me na tom stve zatimco u sani na kliku mu v tom nic nebrani
Datum: 27. ledna 2011 20:45
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 Můžu se zeptat proč ti vadí píst? Nemyslím to jako nejakou výsměšnou urážku,ale ptám se,protože bych možná věděl,jak to řešit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:39
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 vsak jasne ale zase u dvoukanalu se da ladit sani dopredu a rozsirovani to same i z vyfukem a potom se muzu pustit do hlavy a pistu atd ale problem je v tom ze ja nemam moznost brzdy a ani nevim kdo by u Opavy mel brzdu a podle prubehu motoru se toho v takovem pocasi moc zjistovat neda
Datum: 27. ledna 2011 20:37
Jméno: hlmut
IP: uživatel10155
 Standa ma pravdu... a neplati, ze cim vic kaanlu, tim vic Adidas .)
Datum: 27. ledna 2011 20:33
Jméno: Colombo
IP: uživatel10044
 chapu tvuj nazor ale kdyz jsem tak zkousel upravovat ten 4K co mam tak jsem zjistil ze mi tam trochu vadi pist ale jde taky o to ze anglictina neni zase moje silna stranka a kde jinde shanet teorii?
Datum: 27. ledna 2011 20:28
Jméno: standa
IP: uživatel11061
 A teorii i praxi symetrického rozvodu pístem už jsi překročil a je tvým stínem?? Základ je pochopit 2T motor,jeho cykle,děje,jednotlivé fyzikální pochody....pak nepotřebuješ teorii na sani do kliky ani na rotační šoupátko.....začni upravenym symetrákem,stojí to míň peněz a neni to tak náročné....konkrétně z dvoukanálu se dá vyndat i 8 koní,kde max použitelné otáčky mohou jít k 11 000 ot/min....a není to tolik složité ani nákladné!! Této teorie v angličtině se dá naleznout na netu poměrně hodně,někdy dokonce trialové prográmky.... Ale dobře ti radím,začni jako každý....udělej si svuj první 2K symterák,svůj první výfuk,sání a svůj první motor a uvidíš jen ty problémy a výdaje než se ti to podaří vše trefit,naladit a odladit.....
Datum: 27. ledna 2011 20:14
|



|