Jméno: čert
IP: uživatel10953
 zdravím přátelé pionýra
budu dávat válec na výbrus, a jelikož mě sebrali papíry, tak to nebudu moct na závody moc dobře zajet,
proto bych se chtel poradit, co by záběh urychlilo, napadlo mě nechat udělat c výbrus, nebo dát jednokruh, lehce srazit hrany, nevím co by pomohlo,
prosím poradte, krom toho že mám zajíždět, že
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. ledna 2011 23:58
 Normalně to nech udělat vybrus jak ma byt smontuj to a zajižděj ja nemam papiry a jezdim na cheru už 2 roky po cestě  a ještě žiju no jebej na policajty ježiši
Datum: 08. ledna 2011 23:58
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 nech si udělat normál s vuly 0.05 vyjed jednu nadrž kolem baraku, prvnich 15min to hodně šetři pak přidavej, řed kvalitnim olejem tu hodku 1:25 pak stači s lepšim olejem 1:40 po delší době mužeš přejík k 1:50.... nikdy jsem to jinak nedělal, taky jezdim zavody....a vysledky se dostavují....
jinak škodovak a spol. maji svuj nazor, jako máme každý na všechno..to bych neřešil, (asi nejsou zavodni typ  ) jinak trofnu si říct že v republice jezdí pžez 1000 pionýru zavody...
Datum: 07. ledna 2011 20:03
Jméno: mustang 23
IP: uživatel1337
 škodovak ma zajimavy nazory na vec  a ja snim souhlasím
Datum: 07. ledna 2011 15:56
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 škodovka: já vim .) ... blazen: naprosto souhlasim, při záběhu se dá jezdit téměř jako normálně, jen to chce dávat si bacha na brždění motorem a zbytečný vytáčení bez chlazení...
Datum: 07. ledna 2011 13:58
 a jako ked to budes mnet zabehle tak co budes jezdit furt plne otacky coto moze tocit??lebo normalne jezdit mozes aj pri zabihani,zas nemusis jezdit 30-40 , kazdy s teho robi vedu.
Datum: 07. ledna 2011 13:47
 čert: netvrdim že je ničíš ale závody nejsou záchrana. Ja mam taky několik strojů ale krom babetty bych se žádným nezávodil. A o úpravách válce a motoru mluvit jako o záchraně se mi nezdá
hh: Jo to by zas tak uškodit nemelo. Jinak nejsem škodovka ale škodovák
Datum: 07. ledna 2011 13:13
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 skodovka: já ale nepíšu moc volný, ale volnější .) tušim že normálně se to dělá na cca 0,03 až 0,05mm, tak když si nechá 0,08mm, tak to bude o dost volnější a zajet se to dá za pár desítek km.. jinak sražení hran na kanálech by mělo bejt samozřejmostí, na kroužkách výhodou..
Datum: 07. ledna 2011 11:41
Jméno: čert
IP: uživatel10953
 škodováku, máš pravdu , jezdit neumím, ale pionýra bych nikdy neničíl, tak tu nešiř bláboly, mám nekolik stroju, a postupně je zachranuju
Datum: 06. ledna 2011 23:58
 Když ti sebrali papíry, asi neumíš jezdit. Ničit fichtla umi každy. Kdybys ho radši renovoval nebo se o nej staral. Na ničení si kup Yuki nebo nákej podobnej krumpl!
hh: když to zas udělaji moc volny, nedocílí se dle mě dostatečné komprese a bude rád když předjede slimáka na závodní dráze.
Datum: 06. ledna 2011 23:39
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 řekni si ať ti ten výbrus udělaj volnější, pak nebude třeba tolik zabíhat..
Datum: 06. ledna 2011 23:35
 pár lidí tvrdilo že s nějakým humus olejem v benznu je to zajeté hned... Napříkald nějaké M6A.
Datum: 06. ledna 2011 22:37
|



|