 Zdravím, nevíte někdo, jestli se liší klika čz150C a čz125C ? Nebo stačí při přestavbě na 125 sehnat jen píst s kroužky, válec a hlavu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 31. prosince 2010 11:17
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 tak jak to píše Pajík to rozhodně není. Motor můžeš mít jakej chceš, ale stejného typu jako je psanej v techničáku. Pokud máš 150 na papírech, tak nejspíš musíš mít prohlášení od výrobce o možnost výměny motoru za jinej typ ..., pak ten motor namontuješ, uděláš technickou nebo něco na ten způsob a pak ti na úřadě přepíšou v papírech objem, typ motoru... Porblémem může být, že často chtějí aby tu výměnu motoru dělali v servisu, ČZ už není tu převzala Cagiva a jestli se do toho bude chtít jim. Na úřadě to taky chtějí brát jako přestavbu nikoli jako výměnu motoru a tak se platí poplatek za přestavbu (možná okolo 2000,-). Vyjádření v Jawě teď stojí 500,- v Čz to už taky asi nebudou dělat zadarmo. A hlavně nejdůležitější jestli ti to povolení vůbec vydaj. V Čz řeší přestavby p. Kepl úryvky z jwm "p. Kepl, oddělení propagace a reklamy - řetízkárna, tel.: 383 34 2270 , bohužel dost často tam neni. Jo vyrizuje Milan Kepl ale zpracovává Milan Přibáň. Stejne te Kepl odkaze na toho druheho." Pohledej okolo přestaveb na Jawamanii, řešilo se to mnohokrát. Je to takovej nejistej výsledek, zavolej do Čz a uvidíš, nejspíš ti to nevydaj a končíš.Je to hrubej nástřel, co jsem pochytil za pár let co jwm čtu, možná to je jinak ale o moc se to lišit nebude. Já bych se na to stejně vykašlal, za dva roky budeš 125 přepisovat zpět na 150 a je to zase lítání a prachy. Stejně by jsi musel ještě schánět 125 válec, kterejch uplně tolik není. Radši jezdit dva roky na fichtlu a mít to bez starostí, případně cestovní úpravu od stejskyho a v jednom na tom budeš dynamikou skoro stejně (ty dva litry by na přestavbu padly taky určitě).
Datum: 31. prosince 2010 11:17
 Nejdřív sehnat ty papíry, třeba se poštěstí...
Datum: 30. prosince 2010 17:46
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
 jj to ti normálně na dopravce přepíšou v techničáku nový číslo motoru protože ze zákona mužeš mít motor jakej chceš stim nejni vubec problém mám takovej pocit že to přepsání stojí 50kč  ale kdybys viměnil jen válec a hlavu číslo na karteru zustalo stejný tak to nikdo nepozná  protože dovnitř nevidí a i kdyby viděl tak vý prd to samý na technickej já si ale myslím že by stačilo dát jen jinej válec hlavu a trisky ikdyby ve 125 byla jiná klika tak ta 150 bude maxinállně pevnější s pevnějšíma ložiskama ... a zdvih mají podle příručky stejnej já bejt tebou kdybych do toho šel tak to tam zkusim namontovat a když to pujde prošlápnout a nebude to nikde narážet tak to pojede uplně normálně.... když mužou udělat z 250 jawy 4takt  tak tohle musí jít bezproblemu
Datum: 30. prosince 2010 12:09
 To se nedá nějak ošetřit jako přestavba? Mě jde hlavně o to, že kdybych(snad ne), někoho na tom srazil a oni zjistili, že na tom nemám co dělat, tak zaplatím vedle trestu ještě škodu. Když tam bude 125 motor, tak by to vadit nemělo, nebo ne?
Datum: 29. prosince 2010 23:06
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tím že tam dáš válec 125ccm si nepomůžeš! policajty zajímá co máš v papírech a né na motorce...
Datum: 29. prosince 2010 22:37
Jméno: adas
IP: uživatel7868
 a papíry ke 125 máš? Nejdřív scháněj papíry, pak řeš technický věci. A pocit že by chtěl píst vyletět mívám až od pětaosmdesáti, 60 je nic. Klika je stejná. http://www.motomagazin.cz Rozdíly mezi motory ČZ 125 c a ČZ 150 c:
Motory obou kubatur v maximální míře využívají shodné díly. V zásadě se liší pouze vrtáním (pr.52mm / pr. 57mm). Zdvih (58mm) a tím i klikový mechanismus jsou shodné. Rozdílové díly:
Hlava válce, válec, píst (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní kroužek (pr.52mm / pr. 57mm) / pístní čep, řetězové kolo (16zubů / 18 zubů), karburátor JIKOV (PAL) 2918 HC (hlavní tryska 75 / 80-85), hnané kolo náhonu na tachometr (9 zubů / 7 zubů)
Datum: 29. prosince 2010 22:11
 Já ji nerenovuju, jen bych na ní rád jezdil a na 150tce to nejde.. Jsou to kreténi, motorka má obsah 150, jede 60 kmh a už mám pocit že vyletí píst z motoru a můžu na tom až od 18nácti. Ale když si půjčim támhle od šampóna novou 125cítku, která jede 140 kmh, tak je vše v pořádku... Nicméně si na to můžu stěžovat tak na hlavním nádraží a tady na FK
Datum: 29. prosince 2010 21:19
Jméno: Pajík
IP: uživatel10694
Datum: 29. prosince 2010 19:07
 Já právě viděl na inzerci klika 125 a 150 a bylo mi to divný. Jestli třeba nemaj těžší setrváky, dokonce jsem slyšel i o tom, že se dělaly jiný setrvačníky..
Datum: 29. prosince 2010 18:47
 ahoj jelikoš mají stejný zdvih podle příručky ... tak by mělo stači dát válec a hlavu popřípadě trisky v karburátoru jaké mají bít ve 125 jen bych měl strach z toho že muže být jiný průměr pístního čepu ale to se dá upravit příjmo v brusírně ti to přizpůsobý
Datum: 29. prosince 2010 16:27
|



|