česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tak bubu otravovat ještě jednou, nemá někdo cz popis k této úpravě ? http://p1.bikepics.com/pics/2007/07/25/bikepics-973567-full.jpg odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 28. prosince 2010 20:09
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
sorry som slepej :-)
 
 
Datum: 28. prosince 2010 20:09
 
 
 
 
Jméno: Michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
jak sem psal, zůžení kolínka
 
 
Datum: 28. prosince 2010 1:45
 
 
 
 
Jméno: jenco ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Standa,,ako boli skrcené?
 
 
Datum: 27. prosince 2010 18:33
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud jsem čet dobře tak škrcení bylo provedeno pomocí clony v kolínku karburátoru, tu úpravu pístu asi na jaře skusim ale nic moc od toho nečekám
 
 
Datum: 27. prosince 2010 17:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel10895    
po pročtení onoho polského blogu jsem nabyl dojmu,že v polsku byli motory Jawa 50 záměrně škrceny a všechny výše zmíněné úpravy jsou pouze odstranění polských restrikcí aby se dostali na výkon našeho seriového pionýra..... nic zajímavého tam nenaleznete.... a žádný návod jak z fichtla dostat víc tam taky neni....akoro je mi jich líto....až po pracných a přesných upravach se dostanou na stav,ktery je pro nas seriový.......takze komu jezdí pionýr 70km/h,muže na sebe být hrdý,ve všech zemích tomu tak není....
 
 
Datum: 27. prosince 2010 12:45
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
dík, ale polskou http://www si umim přeložit sám, takže to asi žádnej čech nezkoušel co ?
 
 
Datum: 25. prosince 2010 21:24
 
 
 
 
Jméno: dachl21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nesmíš být línej..dej si kapra na posilnění a čti..aspon budeš o nĚco chytřejší :-)
 
 
Datum: 25. prosince 2010 19:19
 
 
 
 
Jméno: dwein      IP: uživatel10032    
to je ale dýlka co? na vánoce se mě to teda číst nechce.
 
 
Datum: 25. prosince 2010 18:12
 
 
 
 
Jméno: denzileck ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přeloženo google chromem(prvně ten druhej a druze ten první): Rozhodl jsem se zveřejnit zde popis ladění, protože to je napsaným profesionálním. Mělo by být proto problém se zničením motoru, protože to může být případ změny niefachowych. Práce s motorem Jawki je poměrně jednoduchá a zvládne ji každý trochu technicky-orientované, mladý muž. Jediný problém je, pracuje na kanály ve válci jsou velmi malé a obtížně přístupné. Ale tvrdá práce se vyplatila. Motocyklový motor má výkon více než 4 kW, může běžet rychlostí trvající 1965 až 1970 km / h. Pracovat na zlepšení startu motoru opravou kanály ve válci. Nás nejvíce problémů-kanály (zrudnutí), jak oni jsou velmi úzké a dlouhé. Velmi užitečné při určování přesného tvaru oken ve středu válce má zubní zrcadlo a plastelíny. Já jsem za použití silikonu. To má své výhody a nevýhody, musí jednou silikonové čekat na jeho dobré sklerózy. Po silikonová na jeho odstranění válec není deformovaný, což lépe odráží obrys okna. Hmoty a silikonové používat stejným způsobem. Připravíme stejný kus kovu o šířce 40 mm, délka 110 mm a tloušťce l mm. Desku ohnout více či méně do profilu odvádí válce (obr. 1). Na jednom konci vyvrtaných otvorů více o průměru 3 mm, budou díry nám umožní zachovat plastelínu nebo silikonovou plechu na pečení. Chcete-li mapování okna, obrys vrtané konci desky dát silikonem nebo lepidlem po obou stranách plastelíny a poté vložením "pravidlo" o válce, jemně zatlačte okna. Po jemné odstranění okno může být vytištěno obrys tváře a vidět otisk druhého okna v podmínkách střední výkon . upravit okna a provést kanály se zakřivenými pilników jehličnany. Jehličnany ohybu při zahřátí nad plynovým hořákem, po ohnutí re-soubor musí být zahřáté na cherry barvě a chladné ve studené vodě. žlutá, a tedy s vyšší teplotou, zničí ostří souboru. Tvar oken a kanálů, které zpracováváme tak, aby jejich rozměry byly v souladu s obr. 2 Jawki válec je vytvarována do rukávu litiny. Téměř každý díl litinový válec mezi hliníku a tam jsou prahy, musíme být opravena pilnikami tak, že kombinace těchto kanálů byly dokonale hladké. Samozřejmě, musí být všechny kanály být pečlivě vyleštěn. Po dokončení kanálů ve válci, musíme upravit válec-klikové skříně kanály. Za tímto účelem, předpokládáme, válec se dvěma kolíky pravé klikové skříně. Místo toho, aby za předpokladu, že hlava čepu pouzdra nebo matice M 10 (tři) na každém pinu a dotáhněte matice hlavy válců. Sledujeme, jak se kanál zapadá do kanálu-port válců motoru. Pokud je to nutné, provést úpravy klikové skříně nebo válce tak, aby okraje kontaktu nebyl prahy. Stejné kroky s levou klikové skříně. Kanály v klikové skříni a celé klikové skříně (prostor, v němž se pohybuje klikového hřídele), musíme lesk. Největší nepřesnosti mezi klikové skříně a válce jsou v Jawce boční okraje okna. Často se stává, že můžete zvýšit horní ploše kanálu v klikové skříni až do rozměru okna ve válci, zatímco spodní okraj okna v lahvi se musí rozpiłować do okna v klikové skříni. Po provedení nezbytných úprav kanálů třeba zkontrolovat obrys kanálů v davu. Převzít jednu polovinu z klikové skříně klikového hřídele s pístem (ne kroužky), předpokládáme, válec a píst po odchodu zkontrolovat DMP-li okna v pístu v souladu s okny ve válci-klikové skříně. Opakujte stejnou operaci na druhé klikovou skříní. Pokud se okna v davu jsou příliš malé pro zvětšení do velikosti válce. V místech, kde jsou trochu větší, nezvyšují okno válce a klikovou skříní, ale dav se paprsky v oknech jako v obr. 4 Spodní hrana pístu ze sacího kanálu jsme odjehlit o 1 mm. Poznámka: nic víc. Zvětšit tento rozměr 0,5 mm, při zachování ostatních rozměrů oken ve válci způsobí ztrátu výkonu o téměř 1 km. Píst na vnitřní straně by měl být opraven a do polské pístní čep. Pístní čep díru musíte vrtat v takové rozměry, že to může být stisknuto po ruce s mírným odporem (takzvaný plovoucí pin). Kliková skříň, musíme učinit. výplň (podkova), obr. 5 Podkova musí být uvedena na tekstolitu nebo hliníku. Rozměry uvedené na obrázku, musí být upravena tak, aby motor skříně. Vnější průměr musí být o 0,1 mm větší než je vnitřní průměr klikové skříně. Podkovy se montují mezi polovinami skříně pomocí čtyř kolíků o průměru 3 mm, které jsou lisovány do tvaru podkovy. V karterach malý nůž (nejlépe malé truhlářské dláto) jsme jam do hloubky poloviny průměru čepu. Místa džemy zvolit stylus, předpoklad dříve v klikové skříně, podkovy. Zácpy jsou v pravé a levé poloviny klikové skříně. Poznámka: kolíky nemůže být delší, jak je znázorněno. Příliš mnoho piny může způsobit únik klikové komory. Chcete-li zvýšit výkon motoru, musíme zvýšit kompresní poměr. Toto je děláno tím stoczenie hlavou. V závislosti na kterém hlavy až k motoru, musíte zvolit směr pro provádění úprav. V čele je znázorněno na obrázku 6 vyžaduje mzda (plánování) o 2 mm. Pak postupujte podle následujících full-velikosti příruba průměru válce a do hloubky asi 0,1 mm menší než je výška límce. Plánování musí být provedena velmi pečlivě. Použijte vložit dosáhnout ventilů na hlavě válce. Takto připravené, můžeme se domnívat, bez těsnění hlavy. Pokud uvedeny na obrázku 11.5 mm rozměr v případě naší hlavy nižší hodnotu, musíme prohloubit spalovací komory pomocí brusného papíru. To by mělo také leštěná, s ohledem na výkon o poloměru r = 5 mm, jak je na obrázku 6 V případě hlavy podle obrázku 7 plánují vystupující klíční ne více než 1,5 mm. Pak prohloubit instituce příruby válce na hodnotu přibližně 2,4 mm (0,1 mm menší jako výška válce příruby.) S pomocí pilników jehličnanů nebo mlýn by měla být snížena, je-li to nezbytné, označené v obr. 7, část hlavy tak, aby jeho vzdálenost od hlavy pístu byla l mm. By také měla zvětšit poloměr na prahu spalovací komory. Hlavy až k dosažení válce a spalovací komory, velmi pečlivě vyleštěn. Sací nezmění. Kolektor spojuje karburátor na válec na vnitřní straně máme leštěné a pečlivě uzavřeno do válce a karburátor. Výfukový systém je ponechán beze změny, jen aby byl odstraněn z poloviny prostoru (obr. 8). Zapalování je sada 2 mm před horní úvratí. Jeden z motorů tvořil s maximálním výkonem 1,8 mm před zapalování před TDC načasování by proto měla být zvolena experimentálně. Musíte si také vybrat trysky karburátoru. Vycházíme z trysky na 70. průchod Jestliže se motor bude vykazovat větší dynamiku pomocí méně umírají a nebude přehřívat, může zanechat menší trysky. Kvalita karburátoru a zapalovací systém musí být dokonalá. Motor otáčí důraznější využívání startéru. Předpojatosti rack bránit spuštění. Chcete-li nějaké překvapení, motor potřeba větší rychlost. Kruh Magnet musí být velmi dobře vybaveny, aby kužel klikového hřídele. Dobře udělaný motor může překročit 6000 ot / min. Chcete-li plně využít výkon motoru, vyměňte malé řetězové kolo na Z 13 nebo Z 12 (Z je 11). Musíme také posílit spojkou. Místo jednoho podložka na jaře, předpokládáme dvě nebo leeched nové 4 mm. Dokonce lepší spojení by se mělo zacházet velmi citlivě, protože to není nejsilnější prvek v zvýšena motoru. Motor by měl mít agresivní růst, zvýšit obrat a tím i rychlost o 20 km / h. To první: Leštěný píst Jedním z nejjednodušších úprav na motoru je upraven píst - pístní zkrácení horní části dolní končetiny (od karburátoru) o 1 mm (ne více) a zarovná hrany zevnitř jako na obrázku a vyleštit zrcadlo ... O co jde? větší zrychlení a trochu více síly (píst je upraven, samozřejmě, na pravé straně fotografie), redakce je čas-náročné a vyžaduje přesnost a pilników použití smirkový papír různých tloušťkách.
 
 
Datum: 25. prosince 2010 17:27
 
 
 
 
Jméno: michal9 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
na to se právě ptám :-D píst je zkráceny, tenčí stěna, a spilovaný u VK, jen mě zajímá jestli to nekdo nezkoušel tohle je od poláků .... http://www.jawa50.cba.pl/szlifowanie_tloka.html http://www.jawa50.cba.pl/tuningsilnika.html
 
 
Datum: 25. prosince 2010 16:25
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
aha vidim to už no zoberieš pilnik a to vypilnikuješ ale aký to ma význam?
 
 
Datum: 25. prosince 2010 16:22
 
 
 
 
Jméno: Yuri      IP: uživatel9188    
čo je tam za úpravu asi som slepý?
 
 
Datum: 25. prosince 2010 16:21
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 23.04.2025 5:24:05 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu