 hoši prosim poradte dneska je to u mě samá áhada sna tu straší nebo to už nepochopím. Mám motor po generálce všechno nové.výbrus,ložiska,pístní sada,klikovka po generálce... když jsemmotor složil a dal píst do horní uvratě tak byl přesně zároven vrcholem vložky válce... po 2000 najetychkmsunam hlavu ze ji chci cistit,dam pist do horní uvratě a málem mi vypadnou očí. Píst vyčnívá přes vrchol vložky válce asi 1.5mm ven... Kdyby se v motoru udelala takova vůle to by byly rany jak z děla ale to má krásný čistý motorový zvuk jak se patří. A že by se posunula vložka ve válci si myslim zaprve že je blbost aby topovolilo když je lisovaná pod takým tlakem a zadruhe kdyby se pusunula tak by asi dřela zespodu o klikovku... ono to jede dá se říct slušně ale jak se může stat něco takého? kdybych byl ko..t tak řeknu že se mi prodloužila ojnice i píst. na tuto záhadu čučel i tatík který je v tomto oboru fakt kapacita a oba nevíme jak to... napiste prosim jaky na to mate nazor... kdo neveří můžu mu to vyfotit
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 22:39
 válec mám origo. hlavujsem sundával protože na ní bylo usazeno hodně karbonu,který se zachytával na elektrodě svíčky a na ní se dělala pecka... Hlavu mám originální bez nějaých uprav a výbrus je tam druhý (38.50). Měřeno je to posuvným měřidlem...
Datum: 23. června 2010 22:39
 fichtli vám nejazdia preto lebo ich rozoberáte a serete sa do nich keď to jazdí ! urobiť poriadnu GO jazdiť a tým to hasne... a nie sa jebať stým či sa mi zo dňa na deň vybehali nové krúžky... jazdilo to ? no tak načo dávať dole hlavu a pozerať na piest  búchal piest o hlavu ? keď pocítim stratu výkonu atď, vtedy rozmýšľam o oprave....
Datum: 23. června 2010 20:53
 aspoň máš větší kompresi...
Datum: 23. června 2010 20:48
Jméno: mustang23
IP: uživatel1337
 muj nazor je takovej : boochere ten pist ti precuhoval jeste pred tim nez si to zajel , akorat sis toho nevsim  , jednuduchy ne ? ten pist bude nejspis vadan jako dneska kazdej druhej
Datum: 23. června 2010 18:04
Jméno: paja
IP: uživatel2970
 je to polský válec nebo starej čechoslovak? taky neni pravidlem že když píst o 1 nebo 1.5 kouká z válce že musí narážet do hlavy
Datum: 23. června 2010 17:13
Jméno: j
IP: uživatel2970
 3kroužek, dobře  , ale spíš než fitko, vjagru či co, jestli spíš někdo nevzal soustruhem spodní hranu válce, třeba o ten 1,5 mm, , taky mě to napadlo, když jsem nechtěl snižovat hlavu, ale došlo mi jaka je to blbost, to by si mohl rovnou tak do válce vyvrtat díry aby to plivalo ohen ne
Datum: 23. června 2010 16:00
Jméno: tomas
IP: uživatel8757
 tak ale to mu snad musí narážet píst do hlavy ne?? já bych se podíval na pístní čep jestli není nějak ohnutý ale to je blbost to už by bylo reálnější ta úvaha s tou vložkou
Datum: 23. června 2010 15:23
Jméno: hh
IP: uživatel9748
 jestli to má "krásný čistý motorový zvuk jak se patří" tak se v tom nevrtej a jezdi, a považuj to za tajemství pionýrského pístu...
Datum: 23. června 2010 12:19
 v mé kapacitě je uložena informace že těsnění pod válec má něco kolem desetiny milimetru
Datum: 23. června 2010 12:13
 kapacito viděl si někdy těsnění pod válec silné 1.5mm???
Datum: 23. června 2010 1:00
Jméno: Noname
IP: uživatel9747
 Co třeba těsnění mezi válcem - nezmáčklo se pokud bylo nové? No a jsme doma ... Stačilo se zamyslet na 5 sekund. Pozdravuju tebe i kapacitu
Datum: 23. června 2010 0:34
 válec jsem sundal protože jsem kontroloval kroužky...všechno je v naprostém pořádku,nikde žádná vůle. opravdu to nemůžu pochopit
Datum: 22. června 2010 23:32
 vložka se neposune...má udělaný doraz a dál tě to nepustí... sundej válec a uvidíš víc..
Datum: 22. června 2010 23:31
|



|