 Zdravim. mám takový dotaz hledne jawy 21... Mam ji po vybrusu zajetou asi 2500Km. po dobu zajizdeni jsem motor snad ani jednou poradne nevytocil dal jsem si na zabehu extra zalezet. Mam tam dvojkruh. o co jde? že to má strašně malou kompresi. po zajeti jsem to zacal trohu hnat s tim ze se to trochu probere ono porad nic .Rukou to nakopnu uplně vpohodě a na startpáce mě to neudrží. jak se na to postavím tak ihned se to protočí několikrát za sebou.Pak mám doma ještějawu 20 taky s dvoukruhem,od vyroby to ma najete pouhych 2000Km a kompresi to ma ze abych to proslapl rukou tak me to da fest zabrat a na nakopavacce me to udzi 3 sekundy,pak se klikovka pretoci a zase me to drzi 3 sekundy. vážím 70Kg... Je možné že ten výbrus udělali nějak blbě? To neni možný přece,kámoš si taky u té samé firmy dělal výbrus na mustanga a má to kompresi snad ještě větší jak ta dvacítka kterou popisuju. a to ho zajížděl asi 100Km a pak to hnal pořád do plných. Radili ste mi tu kdysi dat tam origo hlavu a slicovat ji brusnou pastou a datna osedaci plochy tenkou vrstvu tmelu. To presne jsem udelal,take jsem si na tom nechal zalezet a ono porad nic. diky za kazde rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2010 13:16
 já som valec zabehával asi tak 5km  od vtedy jazdím na full boiler  a takých závadach ako máš ti môžem len snívať
Datum: 23. června 2010 13:16
Jméno: Noname
IP: uživatel9747
 No, metodika měření tlaku ve válci podle nakopávačky a doby udržení 70kg telete je opravdu převratná. A já ti garantuju, že když ti přitáhnu spojku do záběru, tak tě ta nakopávačka neudrží ani na sekundu se zadřeným motorem! Seřiď si spojku tak, aby ti při nakopávání neprokluzovala, případně vyměň lamely. Nechce se mi věřit, že se dá zhuntovat motor po výbrusu za 2500 km na GO. Zkus úplně povolit spojku, nakopávat a po nastartování neřadit, jestli ti ta nakopávačka půjde víc ztuha. Pak se pochlub, jak si dopadl.
Datum: 23. června 2010 0:53
 no tak to jsem debil... no nic mám ve skříni rezavý válec tak pujde na výbrus do mého pincka aspon ten válec zachráním...ještě jediné co bych chtěl vedet je ten píst. Má to tak dělat že v horní uvrati vyčnívá asi 1mm přes hranu vložky ven? Mám takový dojem že po složení motoru byl v horní uvrati zároven hranou vložky... Jak se to mohlo stat? Klikovka je po generálce a ložiska nové. ikdyby to bylo nějakou vůlí tak to by přece bouchao ale vzdyt to jede krásně tam jde slyšet jenom čistý zvuk jak má
Datum: 22. června 2010 22:32
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 tak to je jasný vole  za 1,5 km se motor ani neohřeje a má veliký opotřebení
Datum: 22. června 2010 22:28
 fakt nema zadreny motor protoze jede až to ruky trhá... Ještě jsem si vzpomněl jestli to nemůže být tím že když jsem od pincka ještě neměl papíry tak jsem to tak kokotsky zajížděl po ulici... vzdycky jsem to vytahl,projel se asi 1.5km po ulici a zase to schoval a tak jsem to udelal asi 5x za kazdy den. a takymto stylem jsem najezdil asi 350Km ale nijak jsem motor nevytáčel
Datum: 22. června 2010 22:07
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 jo jeto divny nekdy to sedne hned a nekdy to trva. Tvuj broblem je hodne divnej a ty drazky na krouzkach jsou nejspis kuli rychlejsimu zabehnuti. ja je davam bezne do vybehanejch valcu a neni stim broblem
Datum: 22. června 2010 21:08
Jméno: fermez
IP: uživatel1506
 podle toho co pises za nesmysly tak ten zajetej je OK akorat neni asi vycistenej a vystelovanej a ten druhej ma asi zadrenej motor kdyz te to udrzi na nakopavacce
Datum: 22. června 2010 21:07
 standa: aha ze by? no na kruhach byly drazky ze se to dalo pouzit jako pilnik na nehty a pist to same... Co se stane když zajedu výbrus těma debinlíma kruhama a pak tam hodím ty dobré od sesy? Bylo by lepší to dat znova na výbrus a už koupit ty od sesy ne?
Datum: 22. června 2010 20:47
 to jsem z toho fakt blbý... babettu jsem taky vybrušoval u stejný firmy,zajížděl jsem to stejným stylem jako pionýra a má to kompresi jak svině... na šlapátku mě to udrží klidně i pul minuty ve vzduchu
Datum: 22. června 2010 20:34
 tak to by mělo být dobrý snad,má tam být asi 0,3
Datum: 22. června 2010 20:33
 jo to všechno mi dali k výbrusu nové.... kroužky,píst,čep,pojistky... kroužky když dám do válce tak je mezi nima mezera tak na cigaretový papírek
Datum: 22. června 2010 20:31
 to ze ti vycniva pist z vlozky valce,odstran radeji tim ze das pod valec 2 tesneni,u stejskyho sady to mam taky tak,jeste me napada,pri zabehu vybrusu krouzky dostavaj nadmerne zabrat,ty uz si najel 2500 km,vymenoval si je? Já bych to určitě provedl,ale záleží na tom jestli mají ve válci velkou nebo malou mezírku,nicméně se na to podívej
Datum: 22. června 2010 20:31
 a co pístní kroužky ? po výbrusu se musí koupit kroušky které jsou dělané na určitý výbrus
Datum: 22. června 2010 20:30
Jméno: standa
IP: uživatel9744
 Možná ti k výbrusu dali levný píst a kroužky....vím o čem mluvím....jsou jedny písty a jsou takové hrubé-drážkované a kroužky slabé-drážkované....neumím to líp popsat....pokud si mel v ruce písty i kruhy od více výrobců tak pochopíš....proste sou to šmejdy....dnes preferuji jedině píst a kruhy od SESY,protoze pist je takovej festovnejsi a hruhy jsou poradne silne a hladke.....tohle dela strasne moc....ale zase ten "levnej" píst a kruhy se rychle ojíždí a třeba pro upravený válec s 2Kr pistem jsou docela dobre,protoze diky mensimu pritlaku vznika mensi treni a dovoli motoru jit vice do otacek....
Datum: 22. června 2010 20:30
 No tak jako kompresi to má ale na to že je to po výbrusu tak je fakt ubohá
Datum: 22. června 2010 20:29
 Ještě co se mi na tom dneska nějak přestalo líbit a zároven mě to zarazilo je to že když dám píst do horní uvratě tak vyčnívá z vložky válce asi 1mm ven a divím se že nemlátí do hlavy. Mám takový dojem že to tak nebylo ale nevim to jistě. Vždyt ten motor je po kompletní generálce. nové ložiska,repasovaná klikovka,nová ojnice,píst,výbrus.... a na ničem neni žádná vůle tak nevim jakto tak...ale řekl bych že to tak byt nemá
Datum: 22. června 2010 20:28
Jméno: mustangista
IP: uživatel1553
 sezen nekde valec a pist (originalni) a kup na to kroužky a musí mít kompresi jak ďas. Těsní ti to všude dobře? máš tam těsnění? ale to je divné že po zajetém výbrusu to nemá kompresi
Datum: 22. června 2010 20:26
|



|