
Sice nevím o jaký motocykl se jedná, ale selským rozumem si myslím, že 270 km není ještě ani zaběhnutý motor-pokud byl nový. A obecně si myslím, že pístní kroužek/y i u jiných benzínových motorů (pila, křovinořez, sekačka), by měl/y vydržet víc než 270km (přepočteno z moto hodin na km). Hledal bych závadu jinde. Pokud je rozdíl malý zkontroloval bych vzduchový filtr, případně zkusil brát palivo z jiné čerpací stanice, pokud je rozdíl ve výkonu citelnější - zaměřil bych se na seřízení karburátoru ev. předstihu, pakliže bych to vůbec řešil - je možné že pokud je to nový motor se zabíhá, začíná se tzv. usazovat, dělat malinkaté vůle a tím se mu výkon mírně snížit může, ale nemělo by se to už zhoršovat. Pokud se rozhodneš měnit přece ty kroužky, tak budeš opět zabíhat motor s novými a to budeš dělat pořád dokola a budeš jezdit na neustále se zabíhajícím motoru