
he cim vys tim je bohatsi smes, to znamena tim nizsi zarez

prvni zarez od spodu- bohata smes, cim je plisek ve vyssim zarezu tim je smes chudsi, je to dano tim, v jaky poloze soupatka je uz otevrena benzinova dirka z trysky pod jehlou, cili cim driv (a cim vic) ji jehla otevre, tim bohatsi smes...pokud zajizdis tak co mozna nejbohatsi smes - 1. zarez od spoda...pokud je motor zajety tak ve tridrazkove jehle dej ten zajistovaci plisek do prostredni drazky a ve ctyrzarezove jehle ji dej na 2. odspodu nebo 3. odspodu (nutno odzkouset), jinak presne se to urcit pro vsechny nigdy neda pac nektere potrebujou bohatsi smes i pri normalnim chodu (ovsem velmi casta chyba je ze davaj co nejbohatsi smes v domneni ze to lip pojede, je to blbost, pokud by zkusili tu smes ochudit tak to trochu jinak a lip jede), nektere zas potrebujou chudou smes (setkal sem se v fekalem kery jel tak nejak nejlip na 1. zaretu ne jehle od shora)...cili zacni ve prostred a zkousej...