Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 Zdar panove vcera jsem tu psal ze si me pincek sam pridava plyn kdyz je teplej a prej to bude guferem. Ale to pridavani plynu dela i kdyz stoji na miste na neutrel a kdyz trochu pridam tak se ty otacky zacnou zvedat ale jenom kdyz je motor teplej. A motor si myslim ze je v dost dobry kondici nikde zadnej olej netece a nakopnout de na poprvy a jede po province 65 -70 jak se mu chce a motor ma najeto tak 1500km ,motor se kupoval v mototechne uplne novej v roce 1988 a tak je mi divny ze by bylo spatny guferu kdyz ten motor ma tak malo najeto. Tak jestly to nemuze delat jeste neco jinyho??
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. března 2009 21:48
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 ale mě se viklaj štefty které drží kolínko karbecu u válce!! to znamená, že výměna válce pomůže, poněvadž ty závity jsou vyřízlé ve vršku válce, ty jsi myslel ty co drží válec u převodovky, to je jasné, že tam bych si výměnou válce nepomohl... takže ještě jednou - mám vyviklané ty, na kterých je matka na osmičku klíč, na hlavě jsou desítky tušim...
Datum: 20. března 2009 21:48
Jméno: Libor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:37
Jméno: LIbor
IP: uživatel5546
Datum: 20. března 2009 20:36
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 tak jsem to nevydržel a jel jsem se projet, začalo to na neutrál tahat plnej plyn non-stop, to už na mě bylo moc... pídil jsem se po zradě a zjistil jsem, že se mi kinklají štefty od válce a kolínka, štefty jsou nové a se starými se to nekinklalo, asi tam plácnu lepidlo na šrouby a když to nepomůže, tak nový závit nebo jiný válec, no a jak se to kinklalo, tak se matky povolovaly a vzduch tam šel jak divej... musim ho nechat vychladnout a pak vlítnu na to lepidlo a zítra až to zaschne napíšu výsledek!
Datum: 20. března 2009 16:25
Jméno: Standa
IP: uživatel5565
 hele bud mas hodne nizkou hladinu(ale to by potom nejel 70!!) a nebo si to nekde fouká.....pokud je to motor z mototechny z roku 1988 tak te ujistuju,ze v ty dobe to byli nejvetsi prasata na vyrobu montaz......co zacali stahovat motor imbusama tak se neobtezovali ani tesneni namazat olejem a srali to tam na sucho...takze okamzite vzniká x variant kde to muze foukat.....muze to foukat i pod valcem......to ze ti z toho musi tect benzin mezi karterama je jen taková fáma....muze foukat vrchem a vse bude naprosto suché......byli dobytkové.....lidi delali na hodiny ne za odvedenou praci......a na nočních se hodne chlastalo(to se chlastá i dnes   ) a pak sis taky v 83 koupil mustanga,kterej ujel 3 km z mototechny a kleknul motor...... je to peklo tyhle motory.....nevim kolik si za nej dal,ale zlatě si zgeneralkovat svuj,....aspon vis co v nem je a jak......
Datum: 20. března 2009 15:07
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to gufero mohlo zpuchřet stářím, to neovlivníš, mrkni na to a uvidíš co uvidíš, mě se to na fichtlovi začalo dít taky, přesně to co říkáš, ohřeje se a jednou za čas si přidá plyn zhruba tak na úroveň půl plynu, dvě-tři vteřinky se tam drží a pak to spadne, to se stane tak jednou až maximálně dvakrát za minutu, ale gufera jsou nový, ještě jsem to nezkoumal, až bude teplo, teď bych zmrznul  jak to tak pročítám za poslední dva dny, tak to vypadá na vzpouru fichtlů!
Datum: 20. března 2009 14:37
Jméno: mustaf
IP: uživatel1828
 jo a jeste nikdy nebyl pulenej
Datum: 20. března 2009 14:31
|



|