Jméno: dančic
IP: uživatel4809
 Zdravím všechny přítomné. Potřeboval bych radu, tedy, spíše se zeptat jestli to má cenu. Jak už jsem tady psal, mám pionýra 555, v motoru nejsou vůbec žádné úpravy, jenom nedávno jsem koupil laděný výfuk (ne Hikone, ten je prý udušený) není na něm značka, má jen jednu přepážku a v tlumiči nic neni  Příjemně mě tento výfuk překvapil, zátah hlavně od spoda je nesporně lepší. Jen mám dotaz, zda mohu do 555 karbce navalit větší trysku, přemýšlel jsem o rozměru okolo 80 setin.. Má s tím někdo zkušenosti? Pojede mi to vůbec? A taky bych se chtěl zeptat jestli má cenu valit na to 15-ti zubé řetzězové kolečko, jestli mi to pojede do kopce.. Nyní to kopce zvládá poměrně bravurně.. na dvojku okolo 40 km/h, mám strach aby mi to pak jezdilo
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. prosince 2008 17:28
Jméno: dančic
IP: uživatel4809
 Tak moc díky za rady hoši. Jako můj jediný zásah na vzhledu je jenom ten výfuk.. který je celochrom.. i kolínko, takže bych to tak nehrotil  Na štědrý den makat nebudu.. ale potom zkusím 75 trysku. Ale už jinak žádné úpravy neplánuji.. dneska sem jel na nevytočenou trojku necelých 70 km/h.. Takže spokojenost.. a zátah je opravdu velmi slušný. A taky k těm veteránům... Pionýry a takovéto všelijaké poválečné stroje moc za veterány nepovažuji, takže tak... 555 jezdí nejlépe.. 20, 21, 23 už nejsou takové.. nevím proč.. ale 555 .. teda aspoň ta moje jede o dost líp, ale je pravda že jsem se setkal s 555 která ejela skoro vůbec.. a to bylo vše v pořádku.. je to rozdíl kus od kusu.. a to rozdíl neuvěřitelný. Ale děkuji za rady
Datum: 23. prosince 2008 17:28
Jméno: standa
IP: uživatel4812
 15 z je moc ...mam na 550 14-ti zub a je to tak akorát  Jinak u pareza veskery zasahy ktery jsou videt tezce odsuzuju,ale skryty upravy motoru a karburatoru...proc ne?? Taky udelam 555 na 70ccm ...proc ne? nevidim duvod....vsechno sou to upravy ktery jdou vratit...vyfuk vymenis,valec a pist taky...no problem
Datum: 23. prosince 2008 11:44
Jméno: johny
IP: uživatel2090
 presne tak je to skoda ho taklte kurvit
Datum: 23. prosince 2008 9:46
Jméno: vojta
IP: uživatel4803
 já myslím, že to je škoda upravovat, ptž jich bylo míň než 21,20,05 tak to radši sprav a měj jako veterána, nebo prodej a kup si nějakýho mustanga, nebo20,21,05
Datum: 23. prosince 2008 9:20
 trisky volis podle barvy svicky pokud bude svicka cerna mas velkou pokud cihlova mas to ok pokud svetla az bila tak to je chude a chce to vetsi kdyz mas malou trisku muzes to zadrit proto zacinej vetsi a postupne jdi dolu jinak bych zvolil v prvni rade jiný karbec s vetsim difuzorem a jine kolinko jinak me to jelo na 13zube sekundaro 40km/h na jednicku
Datum: 22. prosince 2008 22:44
Jméno: Standa
IP: uživatel4811
 na pareza pomuze vetsi karburator a ne vetsi tryska ...a dle me 80 je sakra moc na prumer 14mm....vyfuk vypada OK podle toho co pises...otacek bych se nebal,ale chce to mazat OLEJEM,dobrym OLEJEM...
Datum: 22. prosince 2008 21:57
|



|