 Cuzzz.. Nevite nekdo jestli by nepomohlo treba u fichtla vyrobyt dvojkolinko na 2 karburatory? nevim jak by to bylo s plynovim lankem ale ono by se to vyresilo.... nebo napr karbec z trabanta nebo Jikov 2924?? co myslite?
odpovědět
Posl.aktualizace: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Mildecz
IP: uživatel4569
 Tak to dvojkolinko nema zadnej smysl,na normalniho fichtla je karburator jikov s prumerem difusoru 17mm az dost velkej. Pri mensi uprave casovani vyfukoveho kanalu a zkraceni pistu je schopnej motor tocit o dva tisice otacek vice.Pri vetsich upravavach pouzivam karburatop o prumeru difusoru 19 a 21mm.19mm pouzivam radsi,protoze motor jde lepe do otacek a toci s prehledem 10000 otacek.Dva karburatory je nesmysl,jak bys resil prirubu k valci a nebyl by tam zadny posuv smesi pres difusor
Datum: 15. listopadu 2008 8:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 sla by ti tam smes ne jen benal...pravda bylo by to asi az moc bohata a jilikoz vstup do valce (do klikovky asi tezko leda ze mas klapku) je stejne velkej takze by to i plneni nemel o nic lepsi...napad je to hezkej, nejpravdepdobneji realnej je ale pouze vetsi karbec pro neseriovy motor...
Datum: 14. listopadu 2008 19:23
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 je to k ničemu, vůbec ti to nepojede, po větších upravách si můžeš dát karbec z čz 150, ale dva z trabant aje totální nesymsl. říkáš si čím víc benzínu tím líp to pojede, není to tak, bbude ho tam tak moc že se to ochlastá a vůbec neodpály, protože se tam kvůli tomu nedostane kysík, který je pro hoření hodn ědůležitý
Datum: 14. listopadu 2008 19:07
Jméno: adas
IP: uživatel1069
 dva karburátory na jeden válec padesátky není blbost, ale tohle blbost je, sežeň jen jeden větší karbec a nějákej modernější! Jinak difuzor dle stupně úprav 19- 24 (24 je na motor kterej dokáže postavit málokdo, možná tak dva lidi z toho mnoha co se sem občas kouknou)
Datum: 14. listopadu 2008 19:06
 Ja nvm... nebo z Tatrana .... jen napad a mozna budouci experiment proto se ptam jestli ma vubec cenu neco zacinat...
Datum: 14. listopadu 2008 18:59
 Je to nesmysl,dva karburátory do jednoho válce??? a do padesátky??? Čemu by tohle mělo pomoct?
Datum: 14. listopadu 2008 18:56
|



|