Jméno: standa
IP: uživatel3759
nevim nevim jak by to jezdilo na kerosin....jeden cas sem mel zdroj kerosinu za 10 kc litr,mam naftoveho citroena a jezdil na to uplne normalne jako na naftu akorat teply to spatne chytalo....o tom ze by na to kdy kdo jezdil benzinovym autem sem neslysel....na kerosin jsou potreba mnohonasobne vetsi tlaky nez jsou u benzinoveho motoru a divim se ze to vubec naftak pobral,ale jezdilo to dobre....
Datum: 11. srpna 2008 23:53
Čau.Trocha teorie nikoho nezabije.V letech výroby fichtlú žádný naturaly neexistovaly.Do benzinu byl přidáván tetraetylolovo což
snižovalo detonace.Proto byla jiná konstrukce spalovacích prostrú než u dnešních motorú.Já jezdím speciál,trochu benaditu a M2T
1:33
Datum: 11. srpna 2008 22:26
Jméno: josef
IP: uživatel2969
naturalem kurvíš motor jako svině.musíš jezdit na speciál!!!!!nebo jezdi si klidně na chcanky ale sem zvědavej jak dlouho
Datum: 11. srpna 2008 20:32
Jméno: motor
IP: uživatel680
já jsem jel i na ředidlo a taky to jelo a do trabanta sme dali jedou v nouzi vodku
Datum: 11. srpna 2008 13:44
Jméno: Monty
IP: uživatel13
kdo má zrovna prachy tak do něj může lít super... to je aspon fofr
Datum: 11. srpna 2008 12:17
kyž se bavite co je nejlepší,tak je to kerosin....ale fichtl by to asi neseežral !
Datum: 11. srpna 2008 11:51
Byl sem na benzine a meli tam Natural 91 pak 95 a jeste jeden natural ale uz nvm jakej ... je to mozny ??? ja myslel ze natural byl vzdy 95....
Datum: 11. srpna 2008 11:20
Jméno: Weaponman
IP: uživatel720
prosimte na 80 oktanu by to byl chcipacek lepsi je natural 95 lepsi nez naky special akorat nižsi oktanovy cislo a jede to pomalejs jezdil jsem na 140 oktanu a je to vo hjodne lip nez naky special a natural dohromady
Datum: 11. srpna 2008 10:51
Já tam leju to co je u nás nejlevnější, to znamená na jedný malý benzínce naturál (nic jinýho kromě nafty a lpg tam nemaj)
Datum: 11. srpna 2008 10:45
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
Datum: 11. srpna 2008 10:37
Jméno: Standa
IP: uživatel3739
je uplne jedno na co s fichtlem jezdis,hlavne kdyz to hori. Na natural 95 sem jezdil jen se sifonem,jinak vsema starejma dedkama co mam doma jezdim na special,ani nevim proc,proste na nej jezdim....subjektivni nazor: na natural mi ty stary fichtly spatne chytaj a moc netahnou...vzdy kdyz sem musel jezdit na natural tak sem u fichtlu musel prestelovat predstih a odtrh aby to vubec jelo...pak to jelo normalne...tahle vec mi vadila a proto jezdim se vsim na special a mam klid....
Datum: 11. srpna 2008 10:33
Jméno: radim
IP: uživatel1071
ve speciálu olovo není, v cele eu se olovo do benzínu dávat nesmí,nahrazuje se tzv. aditivy.
Datum: 11. srpna 2008 10:31
Jméno: MIchalJ21
IP: uživatel1711
ono to olovo v tom specialu je jen se o tom tak nemluvi
Datum: 11. srpna 2008 10:28
a co takhle V-power? má oktanový číslo kolem 99
Datum: 11. srpna 2008 10:07
Jméno: thompson
IP: uživatel1829
vsak olovo neni u fichtla potreba, nema ventily ja jezdim na 95
Datum: 11. srpna 2008 9:34
Jméno: Michal
IP: uživatel1438
Co máte proti speciálu? ten je dobrej. Jo a Lambasi v česku není žádný palivo s olovem je to zakázaný EU
Datum: 11. srpna 2008 9:17
Jméno: lembas
IP: uživatel3730
protoze tam neni olovo blbecku
Datum: 11. srpna 2008 8:14
Jméno: blazenn
IP: uživatel3666
ja lejem 95 lebo na benzinke to mam blizsi k ruke takze zeberem 95,kebi bil 91 blizsi ,ale je dalej o 5cm tak ho neberem
Datum: 11. srpna 2008 1:19