 zdarec borci ..ctu tady ze do prevodofky namisto prevodoveho oleje dat M2T(skvareny a smazeny prasata)...napiste jak vam to s tim vali a co je na tom dobree..a prave pujdu lestit karbec a pak vyvarit v octove vode..ale nekdo tu psal ze mu to potom nejede ..tak newim esi to mam udelat nebo ne ..jo a jeste ..cemu pomuze prevrtani teho vzdusniku volnobehu ..diky moc predem
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. srpna 2008 11:37
hele a jak hluboko by s eto melo provrtat..pac newim jak je ten vzdusnik dlouhy
Datum: 10. srpna 2008 11:37
Převrtávání volnoběžnýho vzdušníku je pro lepší startování za tepla. původně je 0,6 mm. Já ho převrtal na 0,8 mm a výrazně se to zlepšilo. Většinou se píše zvětšit na 1 mm. Javaisile nepiš o něčem o čem nic nevíš.
Datum: 10. srpna 2008 10:58
dekuju chlapi..a ja du lestit cely karbec ..i s kolnkem a sacim otvorem ve valci a secko radne slicovat
Datum: 10. srpna 2008 10:13
s tím karbecem, ocet tě vyčistí v karbecu všechno i kanálky, di kterej se těžko dostaneš, normálně vem ňákej kastroj nebo hrnec, nalej do toho ocet tak, aby když tam dáš karbec, samozřejmě co nejvíc rozdělanej, aby byl celej ponořenej a po to dej na ohřívač nebo na plotnu, ale bacha, nesmíš to tam nechat moc dlouho, ideální teplota je, až se ti nahoře začne dělat taková bílá pěna, pak to nech tak maximálně 5 minut a pak to vyndej, ještě je dobrý to vypláchnout benzínem a můžeš ho smontovat do kupy a máš záruku, že je čistej všude, mě se stalo, že sem ho tam nechal dýl a ta bílá pěna se začla měnit do šeda neboli začlo mi to žrát i hliník, když sem pak vyndal karbec, tak byl sice čistej, ale i naleptanej, takže bacha s tim, přeju hodně zdarů
Datum: 10. srpna 2008 10:02
Jméno: ...
IP: uživatel2471
To sem ja kdo tu psal o tom karbecu v octové vodě.Prvních 20 km to bylo líný a teď jede zase jako drak. Ale pozor až to vyvaříš tak je dobrý ten difuzor vyleštit to hladka.
Datum: 10. srpna 2008 9:12
a u vytuneneho? jinak dik za odpovedi pomohl si mi
Datum: 10. srpna 2008 1:01
jo a ten vzdušník..nevím jaký by to mělo mět význam,ale po chybuju že u sériového motoru to bude mět nějaký význam!!
Datum: 10. srpna 2008 0:51
s tim M2T je to kravina,je jasné že by to s tim jelo,ale pochybuju že by to nečemu pomohlo,on je řidší než převodový,ale to by podle mě nemělo význam,pak ten karbec,radši bych to v tom nevařil!!někdo řiká že to pak nejde zeštelovat,a nekdo že je to v pohodě,mno tak newim,ale podle mě stačí propláchnout technickým benzínem a vyfoukat pořádně komprsorem!!!
Datum: 10. srpna 2008 0:50
|



|