 Čau lidi potřeboval bych poradit - když sem jednou přidělával výfuk přímo od válce do kolena , tak jsem použil jeden neorig. šroubek a později mi to tamtudy začalo nejspíš protejkat a benzín si strašně pomaliku tekl ven - je možné , že jsem se tím šroubkem prorazil do válce??? Díky
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. srpna 2008 16:57
jak rika kolga vacko to bys strahl zavit v hliniku 100%
Datum: 08. srpna 2008 16:57
to by si spíš strhnul závit v hliníku než by si poškodil válec
Datum: 07. srpna 2008 18:15
Jméno: tomonick
IP: uživatel1198
Valec krom hlinikoveho obalu je z litinove vlozky, ktera je tvrda, ale krehka... tezko by ses provrtal
Datum: 07. srpna 2008 17:00
Jméno: adas
IP: uživatel1069
to ani náhodou, je tam ješto mrtě hliníku a i kdyby to byl odvrtanej, tak ti praskne vložka a neotočíš motorem, nebo to skoro nepojede. Jen ti to netěsní
Datum: 07. srpna 2008 15:08
Jméno: MichalJ21
IP: uživatel1711
to asi ne pis ti tece to co motor nespali mi to taky tece z vyfuku a nedelam si z teho hlavu
Datum: 07. srpna 2008 14:36
Jméno: stanon
IP: uživatel1648
no že by ses prorazil do válce semi nezdá... jedinej způsob jak to zjistit je, že sundáš válec a podíváš se. ale spíš zkus vyměnit těsnění a dát kratší šroubek nebo tam dej origo šteft. a jestli ses prorazil do válce, tak gratuluju, protože seš asi jeden z prvních nebo možná první na světě, komu se to povedlo
Datum: 07. srpna 2008 14:26
Jméno: FICHT 555
IP: uživatel1409
TAK TO FAKT NEVIM A NEMAŠ ŠPATNY TĚSNĚNÍ POD VYFUKEM
Datum: 07. srpna 2008 12:35
|



|