Jméno: svary
IP: uživatel1077
 kluci kdyz si dam karbec z 250 na fichtla zvisito, vikon nebo neco
odpovědět
Posl.aktualizace: 23. června 2008 20:14
Jméno: Ferrari
IP: uživatel3299
čau karbec z 250 jsem zkoušel, motor jel líp ale to bylo taky tím že sem zvětšil kanály, no ale nepodařilo se mi to seřídit, tak jsem použil karbec asi ze čz 175 pruměr difuzoru 20 a jede to mnohem líp ještě koupim trysky na seřízení a jde se na závody, ale na seriovy motor nedoporučuju dávat jiný karbec.
Datum: 23. června 2008 20:14
Jméno: Dr.House
E-mail: [zavinac].
IP: uživatel3026
z 250 ne, ale z čz 150 se mi osvědil. má to difuzor 18mm, na originál motor s výfukem hikone sem dal trisku 80 a sportovní filtr, motor má větší otáčky a víc táhne v otáčkách, spotřeba do 3/4 plynu zůstane stejná
Datum: 18. června 2008 15:51
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
Objem motoru a otáčky dávají jasnou představu o množství vzduchu, které je třeba aby proudilo karburací... tedy jinými slovy, 250ccm motor potřebuje v daném čase více vzduchu při stejných otáčkách než 50ccm motor a podle toho je volen průměr difuzoru a natryskování. V důsledku montáže karburace jak uvádíš, půjde karburátorem méně vzduchu než je třeba, vznikne menší podtlak v části trysek a bude chudší směs... Tedy tak chudá, že to v podstatě v nejhorším režimu, jakým je startování, pravděpodobně ani nenastartuješ :o). Ale neboj se, vyzkoušej a nezapomeň se o zkušenosti podělit :o)
Datum: 18. června 2008 8:46
utopis ho ve vzduchovem kolapsu a hlavne v mori benalu
Datum: 18. června 2008 8:09
Jméno: Patrik
IP: uživatel3133
a tako to nepojede, protože se porád bude uchcávat.
Datum: 17. června 2008 22:00
Jo,spotřebu
Datum: 17. června 2008 21:52
|



|