Jméno: K.O.
IP: uživatel202
 Cus borci,uz si nevim rady,u mustanga mám pořád černou svíčku,karboš seřízený,olej v pomeru 1:50,už nevím co mám dělat,mohlo by to být předstihem?mám hjo nastavit větší?
odpovědět
Posl.aktualizace: 21. března 2008 16:36
Jméno: mischelnike
IP: uživatel600
je to tak musis ho vytahnout na poradnou projizdku..... pak se ti krasne zabarvi..... ale ze se svezes po dvore to se ti ani nezahreje(kloudne):o)
Datum: 21. března 2008 16:36
Jméno: K.o:
IP: uživatel202
díky
Datum: 21. března 2008 13:14
Jméno: pavko
IP: uživatel430
a nebo to taky znamena je jezdis kratke trasy kdyz sem jezdil 4 hodiny v kuse zadnykarbon a svicka cihla ale jak sem jel tak 15minut tak byla cerana ta smes to taky zpusobuje
Datum: 21. března 2008 11:34
kdyz je vsechno dobre sestelovane tak ma svicka cihlovou barvu. Jakmile je cerna,tak to vzdycky jede nanic....serid predstih a serid hladinu a jehlu....pokud tam mas prorezane trysky,tak ty jsou k nicemu a dej tam nazpatek normalni seriove....na oleji do benzinu a na jeho pomeru az tak nezalezi...pri zabehu jsem daval 1:30 a cernou svicku jsem nemel...
Datum: 21. března 2008 11:30
Neviema aky olej tam davas,ale lej ho tam aspon 1:40.A co sa tyka sviecky,tak cierna znamena bohata zmes.Takze to moze sposobovat bud vysoka hladina v plavakovej komore,alebo poloha ihly.Ale myslim si,ze pokial motor nerobi problemy,tak by som to neriesil.A sviecky NGK su citlive na uchlastanie.Ked chces inu,daj tam radsej Bosch.Ale ja som v zivote s Briskom problemy nemal.
Datum: 21. března 2008 9:46
Jméno: K.O.
IP: uživatel202
Ok vyzkouším
Datum: 21. března 2008 8:24
dej si tam svíčku NGK dává o dost vetší jiskru mněl jsem stejný problém svíčky brisk mi odcházely jedna po druhé
Datum: 21. března 2008 7:54
|



|