Jméno: jawass
IP: uživatel18459
 zdarte, potřeboval bych vědět zda jde použít karburátor z jawy 05 na stadiona s 22, případně v čem se tyto dva karburátory liší.
díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Tím myslím karbec z modelu roku 1965/1966. Ten přechodovej mezi j05 a j21.
Datum: 17. ledna 2018 18:31
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Zmiňoval jsem to z pohledu montáže na Stadiona, protože v těch závitech jsou přišroubovaná křidýlka a do zdeformované příruby nemusí jít uchytit síťka. Závity v nálitcích beru spíš jako výjimku, zatím jsem se s nimi setkal jen u malých difuzorů, navíc u fíka nemají žádnou funkci. Pokud není potřeba dodržet příslušný vzhled, šel bych do 15mm Psb, má líp řešený přívod benzínu, u PS se často uvolňuje mosazný přívod benzínu sloužící zároveň jako zavírací ventil. Ten 16mm difusor myslíš u malého Psb?
Datum: 17. ledna 2018 18:17
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 To je sice pravda,že S22 má 14mm a j05 má 15mm,ale u těch závitů bych si dovolil nesouhlasit. Dělal jsem j05 z roku 63 a 64,ty měly tyto karburátory a boční závity tam BYLY. O tom,že by tam někdo domontoval karburátory z S23 pochybuji. Čelo je vždy pošramocené,navíc chybí filtrační síťka,kterou S22 má. Karburátor z posledních j05 jsem také používal (minibike a motokára) a nevím,zda jsem měl nějaké zdegenerované kousky a nebo o milimetr nepřesnou šupleru,ale měli 16mm difusor.
Datum: 17. ledna 2018 14:11
Jméno: jirka
IP: uživatel16863
 Pokud myslíš typ 2915PS, pak se liší se v průměrech difuzoru (05 má 15 mm, Stadion 12-14mm). 05 nemá v bočních nálitcích závity a s velkou pravděpodobností bude mít poškozenou přírubu na straně filtru. Na 05 se taky montoval karburátor 2915Psb, což je mezityp mezi 2915PS a 2917Psb, má menší difuzor a má jinak řešenou plovákovku.
Datum: 17. ledna 2018 12:49
Jméno: standa
IP: uživatel19323
 Ano jde. jsou víceméně stejný.
Datum: 17. ledna 2018 10:55
|



|