česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
zdar lidi potřeboval bych pomoct.. už si vážně nevím rady mám čz 175/450 a nechce za tepla startovat.. studenej motor chytne max na 3 jak to chytne tak to jede nádherně ale chcípnu to a cca za 3-4minuty chci nastartovat a nemám šanci..zapalování jsem šteloval tak jak to má být 3,8 před HÚ a odtrh 0,40mm.. a za tepla pořád nic karburátor taky seštelovaný a porfoukaný, jehla 2 od shora vzduch 3/4 origo natryskovaný všechno jak má být. když to teda nechytá za tepla a vytáhnu svíčku je suchá a to můžu přeplavovat karbec jak chci nebo zacpat sání aby si to nasálo a svíčka stejně suchá..motor má ale horší kompresi nemůže to třeba být tím že to hůř za tepla saje benzín když to je všechno uvnitř roztáhlý? odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 14. září 2017 21:56
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
453 - 4 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: MZetz      IP: uživatel13743    
karbec sem už měl rozdělanej xkrát kontrolovanej čistěnej. jediný co tak jak je tryska hlavní m6 ja se šoubuje do takovýho šroubu a pak do karbecu tak tam nemám fíbr jestli to třeba nebude tím jinak když se při teplým motoru a startování dívám do karbecu tak ta smě spíš lítá všechna ven jak dovnitř.. napadlo mě ještě možná jehnu na 3zářez ale asi mžná zbytečný.. poslední možnost snad ta těsnost válce za studena to je celem slušná komprese ale jak je to ohřátý a roztáhlý tak jako kdyby to prostě nemělo ten podtlak a nechtělo to sát směs z karbecu místo toho aby to sálo tak to všechno lítá ven.. jak píšeš ty jak nechytne na první.. občas lapne jen na 3 otáčky kliky a pak konečná a už nic a svíčku vyndám suchou karbec přeplavuju škrtim sání a nic.. ještě bych dodal karburátory jsem zkoušel celkem 3 s různými tryskami i svíčky různé ale bylo to pořád stejný
 
 
Datum: 14. září 2017 21:56
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel19242    
Z nepochopitelnýho důvodu mi tohle dělal pérák při ulitym karbecu a slabý baterce a následně zblázněnym regu. Jak nechyt na první tak na druhý střelil. Jak střelil muselo se to roztlačit,neblaflo to,svíčka se ulila,nedala. Prostě tam nešel proud. Stačilo aby se motor dvakrát otočil na dvojku a jel. S nabitou baterkou to neudělá. Studenej zpravidla chytá na první. Po roce většinou až na druhý. U tebe fakt nevim. Pokud je svíčka suchá šel bych po karbecu. Nepřidává si to teplý samovolně otáčky na volnoběh? Že by to sálo faleš?
 
 
Datum: 14. září 2017 21:34
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 20.04.2025 22:01:34 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu