Jméno: petr
IP: uživatel18721
 Zdar draci, mám trabl. Pořád se snažim rozdejchat starou 21. Odtrh mám nastavenej na 0.5, předstih zhruba 1.6 před HU. Karburátor jem kompletně rozebral, profoukal kompresorem a zkontroloval jestli je průchozí i ta dírka za šoupátkem, z trysky volnoběhu. Vše je průchozí, kontrolováno baterkou. Hladinka nastavena, aby při zmáčknutí plováku na dno byla hladina zároveň s vrchní hranou plováku. Fichtl ani neškytně. Jiskru to hází, svíčka je nová, benzín tam jde, protože svíčka je po chvíli mokrá. Když tam dám karbec z 05, který je stejný, jen má jiný plovák tak když to přeplavuju, tak chytne a motor běží do té doby doku to přeplavuju. Pak chcípne. Už mi z toho hrabe. Co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 25. června 2016 17:45
Jméno: Petr
IP: uživatel18721
 Dnes jsem to jen tak zkusil naškrábnou a ejhle, motor chytil na první šlápnutí a hned držel volnoběh. Uplně bez plynu držel asi 5 minut. Pak jsem to projel, a drželo to dál. Nechla jsem vyjet benzin z karbecu a po asi hodině jsem k tomu přišel znova. A opět sem to uplně bez problemu naškáb. Takže už je to asi ok. jen nechápu co s tim bylo.
Datum: 25. června 2016 17:45
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Obě jsou nové. Jak pod kolenem, tak u karburátoru
Datum: 24. června 2016 18:11
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 Co těsnění u karburátoru ?
Datum: 24. června 2016 16:23
Jméno: petr
IP: uživatel18723
 Jehla je na druhém zářezu od shora. Trysky jsou originál v rozměrech Jaké mají být. Píst je v pohodě, kroužky taky a nepodfukují, teď už mne napadá jen to rozpálit, jestli to netěsni třeba u klikovky
Datum: 24. června 2016 15:29
Jméno: čz
IP: uživatel18677
 A co jehla ?
Datum: 24. června 2016 11:25
Jméno: standa
IP: uživatel18722
 Přiklep bych svíčku na 0,4mm. Odtrh na kladívko bych dal 0,4mm,předstih 1,9mm. Hladinu o fous vejš + kontrola chodu a zkontroloval bych zda je VT38 a HT68. Musí to jet.
Datum: 24. června 2016 11:16
|



|