 Zdar mám problem, když fichtla naklomim na pravou stranu tak se začne dusit a nejde do otáček, směs je v pohodě. Díky za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. dubna 2016 20:24
 Děkuji ti stando, tohle jsem potřeboval vědět
Datum: 10. dubna 2016 20:24
Jméno: standa
IP: uživatel18634
 Budu se po stopadesátýpátý opakovat. 90% lidí má vysokou hladinu,zacpaný vzdušniky volnoběhu a tím i bohatej volnoběh. Samozřejmně to lze řešit tim,že se víc utahne šroub šoupátka,vše funguje,jen se to teplý občas tak divně zahltí při přidání a ubrání plynu atd ... protože je ten karbec navrženej pro "lidovku" tak tam prostě soudruzi něco udělali zjednodušeně (chybí seřízení směsi). Protože to dělá skoro každej fichtl tak se po desetiletí zažilo tvrzení,že je to u fichtla "normální" ... NENÍ !!! U tebe bude volnoběžná směs tak bohatá,že se to při naklonění doprava natolik OBOHATÍ že se to zahltí a chcípne. Muže ti i prolínat olej do kliky guferem. Paradox je,že když se vyladí na teplym motoru suprová volnoběžná směs tak to studený prostě nenastartuješ,byla by potřeba zavírací clona jak u čz 125/150 C. A pak najdi kompromis...
Datum: 09. dubna 2016 14:25
Jméno: Duše ze zadního kola
IP: uživatel16168
 * nakloněný
Datum: 09. dubna 2016 14:08
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Jak myslíš , já jsem ti chtěl jen poradit.Fichtl nemá karburátor jako motorová pila , tudíš nebude bezpečně fungovat , pokud bude nakloňěný chápeš?
Datum: 09. dubna 2016 14:06
 Fakt ti děkuju za inteligentní radu... takhle to určitě být nemá proto se ptam jestli se s tím někdo nesetkal, přece víc hlav víc ví, tak nevím co tady valíš s medvedama
Datum: 08. dubna 2016 23:03
Jméno: Duše ze zadního kola u zetora
IP: uživatel16168
 Protože s fichtlem nakloníš i karbec a ochudíš tím směs to je věda pro medvěda co žere med lesním včelám a popíchaj ho doprdele a chcípnou , protože jím upadne kus prdele se žihadlem
Datum: 08. dubna 2016 19:15
|



|