česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc (to se zatim se bude ladit přímo do košíku, ještě trpělivost max do 20,4) ale jsem schopný to vkládat VÝDEJNI MÍSTA na požádání
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: SV      IP: uživatel16502    
Je možný že se mi přidírá fichtl když tam mam jehlu nahoře a olej agip i-ride scooter 2t 1:50 že prodejce oleje říkal 1:50 že to nezadřu že jsem jel zastavim a když vystidl a jel jsem tak zvonili kroužky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 30. května 2015 18:11
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
123 + 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Nevhodný není to správné slovo,spíše zbytečný ... neřeš to,jezdi,ničemu to neškodí,jestli je pro tebe dobře sehnatelnej tak ho používej... no problem ... jen dáváš dvojnásobek za olej,kterej ti žádné výhody (za které platíš víc) nepřináší ... maximálně si vyškrábneš drážky pístních kroužků a předpokládam že ti i kape sajrajt z vejfuku ... to je nevyužitej nespálenej olej a jeho úžasné příměsi ... jestli máš možnost dobře koupit i jiné oleje,tak bych šel do nějakýho kvalitního minerálu pro motocykly... ale řikam,je to jedno,jsou to "detaily" ... když jsem jezdil na minerální Motul tak ten zas dělal takovej slabej cihlovej povlak v hlavě a vejfukovym kanálu ... šlo to ale utřít hadrem...no stress ;-)
 
 
Datum: 30. května 2015 18:11
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Tobě přijde TSF do továrního pionýra nějaký špatný, nevhodný?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:27
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Oproti TS vtom nevidim rozdíl
 
 
Datum: 30. května 2015 17:24
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
Je a neni. Časem poznáš. To že máš vevnitř modrej motor je proto,že TSF je polosyntetika,má v sobě mraky modrýho barviva (protože sytě modrej olej prostě "musí bejt kvalitní";-) a motor pio nedisponuje tak dobrym spalovánim,aby si s těma modrejma sračkama poradil ... asi tak ...předpokládam že ti to tsf i dost kouří,že?
 
 
Datum: 30. května 2015 17:03
 
 
 
 
Jméno: Okno      IP: uživatel14157    
Ja zas když dávám 1:40 mogul tsf tak mam motor modrej až se divim že se nezapečou kroužky, takže ja bych zas víc jak 1:40 určitě nedával, teď mám motor po výbrusu a dávám 1:45 a zatim cajk, podlě mě je absolutně zbytečný dávat tam kotel oleje, ale záleží taky na oleji..
 
 
Datum: 30. května 2015 16:49
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel17367    
K poměru 1:50 bych se uchýlil jen za předpokladu,že vím,že mám dobře nastavenou bohatost směsi(hladina,jehla,tryska,odpor filtrboxu) ,trvale cihlovou svíčku,ojnici na jehlách a velmi kvalitní olej. Navíc motor musí bejt v top cajk stavu... vyzkoušel jsem řadu olejů,v upravenym motoru si nedovolim použít horší olej jak polosyntetiku v poměru 1:30,tyto časy už však minuly a jezdím už jen takovou moji "seriovku" a normálně do toho kydam m2t v poměru 1:35-1:40 jak se to povede... a když neni jinej,vezmu benzín do pily s nejlevnějším olejem pro zahradní techniku 1:40 a nic složitějšího a dražšího nevymejšlim,,,motor je cajk,karb seřízenej,válec 1000km po výbrusu a stále má vidět šroubovici od honování,sytě cihlová svíčka,jezdim s tim normálně,ale zas moc to nešetřim,motor necinkne ... proč vymejšlet vymyšlený ... ovšem přikláním se pro rozzuřenýho fichtla spíše ke kvalitnějšímu m2t s normou Api TC(pozor skoro nekouří) ,to horší m2t (TB) je do kejvy,péráka,pařeza atd...no do motorů co se převalujou a v záchvatu zuřivosti točí 5000ot/min ....
 
 
Datum: 30. května 2015 9:38
 
 
 
 
Jméno: Konny ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Přesně tak, míň jak 1:40 nedávat, prostě pro pionýra je nejlepší držet se mezi 1:33 - 1:40. Jako když dáš sem tam 1:50, tak to motor taky zkousne, ale při pravidelným míchání tohoto poměru, je to pro motor rychlá smrt (píst by to měl snýst, ale klika ne!!!)
 
 
Datum: 29. května 2015 23:51
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel18100    
1:50 je málo i kdyby ten olej byl ze zlata .... předepsáno 1:33 , já jezdím 1:40 ...
 
 
Datum: 29. května 2015 19:36
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 22.04.2025 18:44:00 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu