
Myslím že již výstižnější odpověď,která by tak obsáhle vystihovala tuto problematiku nedostaneš. Zkusím to napsat jinak. Sací kanál je ve válci navržen pro rozvod sání pístem .Časování válce je tak i sladěno a odpovídá to i spodní kompresi motoru a pásmu jeho využití. Pokud tam narveš klapku,bude to mít stejný význam,jako když výfuk ucpeš drátěnkama na nádobí a do sacího filtrboxu dáš velkej kámen ... asi tak ... přecejen když tu klapku přivážeš za zrcátko provázkem tak to pojede víc a budeš mít fichtla s klapkou. O to tu přece jde ne?

Nebo máš jiný důvod pro montáž klapky? Tak moc časovanej sací kanál že už to píst nedává a moc to prská? Či chceš ralizovat přefuky pod klapkou protože pístem je pro tvý využití nedokážeš ve špičce plnit a má to díru v průběhu? Je víc způsobů jak rozhejbat seriovku,ale ty sis vybral ten nejblbější ....