Jméno: Tomáš
IP: uživatel17552
 zdravim, když jedu na mustangovi z kopce a pak přidám plyn tak se zadusí, i když ho necham na volnoběh a přidám tak se zadusí. Diki za odpovědi
odpovědět
Posl.aktualizace: 11. září 2014 6:19
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Dík Stando za radu, já si s tím tedy taky pohraju. Stejně se mi chovají i velký 2T (GasGas EC 300 i Yamaha DT 125 R), proto jsem psal že je to normální. Samozřejmě se to nedusí jako prase, ale to zaškobrtnutí jde poznat u každého stroje.
Datum: 11. září 2014 6:19
Jméno: standa
IP: uživatel17571
 Druhá možnost není normální,spíše častá,velká část lidí neumí seřídit karburátor. Je to dole moc bohatý. Pokud zdechá úplně tak to bude asi hrozně ulitý a je možný že je tam blbej odtrh na svíčce,blbej předstih,slabá jiskra atd...muže toho bejt víc... u sebe jsem to ladil nedávno a věřte mi,že plíšek palivovýho ventilu je sakra citlivej a s volnoběžkou jsem musel jít až na 35 a stejně to ještě rozpálený zaškobrtne,ale jen sotva znatelně,to jen po delší jízdě v kopcích při plnym zatížení,kdy je motor fakt rozpálenej...jinak jde od volnoběhu jak pila... takovejch 80% fichtlů na kterejch jsem kdy jel byly rozhašený a opravdu skoro každej zaškobrtnul,některý hodně,jiný míň.... často je na vině přicpanej volnoběžnej okruh a projetá tryska volnoběhu a nejčastěji vysoká hladina...hodně dělá i síla jiskry.
Datum: 10. září 2014 20:42
Jméno: Jawař
IP: uživatel16313
 Čau, zadusí se úplně a chcípne nebo jen tak trochu "zachrchlá" a pak už jede dobře? Pokud druhá možnost, je to normální.
Datum: 10. září 2014 6:34
|



|