Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 Zdravím draci.. chci se optat, zda jste už někdo viděl jehlu na 21-tce, kterou nelze štelovat. Prostě má jen jeden "zářez", s čímž je trošku problém, páč mi to žere moc benzinu, takže když brzdím motorem a potom přidám plyn, tak se jakoby dusí a trvá mu, než to spolyká. Taky nechce držet volnoběh, volnoběžná tryska vůbec nereaguje. Tuhle trysku vidím prvně, a proto se mi to zdá divný.. :/
odpovědět
Posl.aktualizace: 19. března 2014 14:32
Jméno: standa
IP: uživatel16969
 Ne,to byla reakce na tvoji myšlenku se zvedáním jehly u pio a tomu jak to funguje...kdyby to bylo tak jak to popisuješ tak kejva s jehlou nemuže jet na HT...jinak se tu už zabejváme úplnejma kravinama... Je to tak nějak úplně jedno... Ale musim přiznat,že to jsou krásný výklady k funkci 2T karburátoru,třeba si z toho někdo něco vezme...
Datum: 19. března 2014 14:32
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 velkou jawu (vlastně ČZ) mam taky a nenapadá mě proč by to tak nemohlo fungovat, to že je dloooouuuuhá a válcovitá odpovídá většímu zdvihu šoupátka kvůli většímu průměru difuzoru, a válcovitej tvar (strmost kónusu či jak to nazvat) určuje průběh obohacování směsi při zdvihání jehly potažmo šoupátka....
Datum: 19. března 2014 13:59
Jméno: Standa
IP: uživatel16965
 To by to pak vbec nefungovalo u velký Jawy která má jehlu "válcovitou" a dloooouuuuhou......tak asi tak
Datum: 18. března 2014 9:57
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 ok, do půl plynu jsem trošku přehnal, měl sem namysli zavřený na dorazu nebo o pár mm zvedlý soupátko.. já myslel že má jehla při nízkym otevření nulovej význam právě proto, že je zcela zasunutá v tom komínku, čímž ho ucpává a palivo tak může pod šoupátko jít jen od VT.. pokud se šoupě dále zvedá, jehla díky konusovému tvaru pomalu otevírá komínek a když je šoupátko skoro zvednuté, komínek je otevřený úplně a bohatost tak řídí pouze HT.. aspoň takhle nějak sem si myslel že funguje karburátor, jestli to tak neni, rád se poučim
Datum: 18. března 2014 7:46
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Vzhledem k tomu že pio jede v celku obstojně i bez jehly tak bych to usuzoval otevření vzduchu šoupátkem - dle moji logiky to strhává/rozprašuje z komínku až když to má pořádnej "cuc" ... Navíc jehla má na volnoběh a nízký otáčky/otevření nulovej význam... Zkus si tam dát jehlu z pařeza  a nebo vhodně dlouhej hřebik  nepoznáš rozdíl,nanejvýš to v plnejch pojede trochu hůř....
Datum: 17. března 2014 22:36
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel16961
 žil jsi ve velmi špatném domnění.... půl plynu už je docela dost na to, aby se ht ozvala.
Datum: 17. března 2014 22:34
Jméno: hh
IP: uživatel16029
 standa: a neni to náhodou tak, že do půl plynu to jede na VT právě kvůli tomu, že je jehla naplno zasunutá v tom otvoru a projde kolem ní jen minimum benzínu? nechci se hádat, jen jsem doteď žil v tomhle domnění..
Datum: 17. března 2014 22:14
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 jojo.. díky moc, hned jak bude čas, tak se na to vrhnu
Datum: 17. března 2014 20:20
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 Plíškem na štelování hladiny - viz. příručka k pio - pokud ji nemáš je velmi snadno dohledatelná na webu
Datum: 17. března 2014 19:54
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 no jo, ale tak mě nenapadá jak snížit hladinu.. protože tohle mi dělal snad jen mustang před pár léty, když jsem tam zkoušel dávat provrtanou trysku, co jsem někde sehnal u kámoše.. benzin chcal ven skoro proudem a musel jsem ho pořád držet v otáčkách, jinak chcípal..
Datum: 17. března 2014 19:38
Jméno: standa
IP: uživatel16960
 To nebude ten hlavní problém. Pio jede i bez jehly a nebo s hřebikem. Budeš mít vysokou hladinu,jehla nemá vliv na nízký otáčky a volnoběh - resp do skoro půl plynu to jede na VT a hladinu až po pořádnym otevření plynu dává HT a jehla....
Datum: 17. března 2014 19:34
Jméno: Opie666
IP: uživatel16891
 *tuhle jehlu vidím prvně..
Datum: 17. března 2014 19:18
|



|