česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Potreboval bych takovou radu..upravoval sem si jeden karbec na zkousku.. (18,5 difuzor,z druhy strany 19mm,zvetsena dira hlavni trysky k plovakovce na 3mm a vzdusnik 0,8) Tak jak to ma stejsky na webu.. No ale nejsem schopnej s tim karburatorem nastartovat,po pul denim premlouvani chytne na 3 vteriny a zdechne a vsude plave benzin,kape z vejfuku a svicka je mokra. Hladinu mam sestelovanou,trysky cisty..nevim na co se mam soustredit :-/ Jak hodim seriovej karbec s tryskama vyndanejma z toho upravenyho tak bezi normalne.. Nenapada vas proc ? Jsem bezradnej.. Jo a kolinko ma taky patricne upraveny k tomu prumeru..rnMuze mit netesnost mezi karburatorem a kolinkem vliv na start ? Kdyby sal falesnej vzduch tak mi lita volnobeh ne.. Ale obe strany sem srovnaval smirglem na skle.. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 13. března 2014 22:44
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
3 + 9 = .         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
jo mam.. odjezdil sem na nem celou sezonu..mam to na cestala :-)
 
 
Datum: 13. března 2014 22:44
 
 
 
 
Jméno: marquee      IP: uživatel13276    
když nemáš ten origo válec tak máš ho nějak odzkoušený??? ono když třeba moc otevreš saní tak ti to může v nízkých otáčkách plivat benzín zpátky atd... ono když nám to servíruješ po kouskách tak to pak je na křišťálovou kouli
 
 
Datum: 13. března 2014 19:44
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
mel sem venku ten kominek kam doseda jehla ten je cistej.. a natocenej dirkou aby do nej sel vzduch.. ale jak vyndat vzdusnik ? S tou tryskou nevim..to musim zkusit ale hlavou se neopira,ovsem jak to vyzkouset s tim jestli tesni dole ? Valec origo nemam..
 
 
Datum: 12. března 2014 21:40
 
 
 
 
Jméno: JAWA_ceZetak ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
co máč za válec? origo?
 
 
Datum: 12. března 2014 20:58
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16937    
By the way - když z toho chčije benzin - sedi tryska dobře do kanálu od plováku jak si to vrtal? Není tam vakl mezi tryskou a kanálem? Neni to nepřesný ? Tryska tam musí těsnit jakoby na kuželu a nesmí zapadnout až tak hluboko,že by se nahoře opřela o tělo karbecu hlavou a dole ještě nedosedla ... Problém muže být tam...
 
 
Datum: 12. března 2014 20:42
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16937    
Rozebrat a vyčistit špony. Vyklepni i všechny ty mosazný zátky a vydloubej vše... Bude tam zapadanej bordel...
 
 
Datum: 12. března 2014 20:36
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16936    
Dirku sem zpruchodnil a karbec nejede..
 
 
Datum: 12. března 2014 20:01
 
 
 
 
Jméno: jawa46 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Já jezdím vzdušník 1mm, jo ta dírka co je za šoupátkem zajišťuje chod volnoběhu, proto ti to asi zdechá.
 
 
Datum: 12. března 2014 19:13
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel16936    
No nasel sem:-D horsi bude ju ted zpruchodnit..k cemu to je kanalek?
 
 
Datum: 12. března 2014 17:39
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16928    
Ne. Detailně si prohlídni karbec. Napovím že je nad VT.
 
 
Datum: 12. března 2014 13:01
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
No tak mam jeste 80ku.. Dirka za soupetem ? Myslis ten odkap ne ?
 
 
Datum: 12. března 2014 11:48
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16928    
Za šoupětem je dirka,tu zprůchodnit. Vyčistit komplet všechny vzdušníky i dirky. Trysky 68 a 72 jsou sakra malé.
 
 
Datum: 12. března 2014 11:44
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
nebo me napadlo ze by zustaly nekde šponky z toho vrtani vzdusniku.. prijde mi to divny,nechapu ten jev ze bezi chvilu a pak nic..
 
 
Datum: 12. března 2014 11:36
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
No jen 0,8 vrtakem .. Ale ten ma vliv jen na volnobeh ne ? Takze bych nastartoval ale nedrzel by volnobeh ne ? Kdyz ho tam dam po seriovym karbecu tak proste chytne.. bezi par vterin a jak kdyby se ulil,nebo zadusil.. a pak vubec nic
 
 
Datum: 12. března 2014 11:35
 
 
 
 
Jméno: Bakoun      IP: uživatel11021    
Co ten vzdušník? Neprovrtal jsi ho moc? VT jsem jezdil i s převrtaným karbecem originální...
 
 
Datum: 12. března 2014 11:14
 
 
 
 
Jméno: kemos      IP: uživatel12656    
Jak vymenit ? zkousel sem 68 i 72.. prece bych aspon nastartoval..
 
 
Datum: 12. března 2014 10:55
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel16928    
A co třeba vyměnit trysky ??? Ha ...
 
 
Datum: 12. března 2014 10:11
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 14:38:29 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu