Jméno: Yuri
IP: uživatel16898
 Dá sa použiť teleso karbúratora 05 na jawu 21 ??? aj s tým že trisky budú z 21 ??
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. března 2014 21:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 jj má to jsem právě myslel, chtěl jsem aby sám došel k závěru že nejde vzít nějaký trysky z něčeho dát je do úplně něčeho jiného, když by to takhle jelo tak jak má byl by to skoro zázrak
Datum: 06. března 2014 21:32
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Jo,jenže i když jsem se pokusil zamyslet,tak sem se dostal k faktu,že sou tam další věci o kterých on neví a pak ačkoliv muže dojí ke správnému úsudku,tak realita muže být jiná ... Třeba válec z j21 má větší plochu sacího kanálu a časování vejš a karburátor z j05 zas průměr 15 či 16mm dle verze... V originále na stadioňáckym karbu z j05 je snad tryska 60 nebo 62...ale když se to prdne na j21 tak tryska pude nahoru,ale otázkou je jak moc....taky je otázkou jaký to bude chtít koleno ... Takže prostě dedukci vytvořit může,ale otázkou je realita ... A nakonec bude vše úplně jinak protože je to Pio a tam nikdy nic neplatí na 100% ... my sme dávali karbec z poslední j05 na j21,když už byl motor tak v hajzlu,že na karb z pio 20 to nejelo v otáčkách protože už to nemělo tlak ani podtlak...a kupodivu to na j05 karbec jelo až nadoraz dokud se motor točil... Tak asi tak...
Datum: 06. března 2014 21:09
Jméno: marquee
IP: uživatel13276
 Stando nech je někdy chvíli přemýšlet, nápověda byla dostatečná
Datum: 06. března 2014 19:42
Jméno: standa
IP: uživatel16902
 Nejspíš to pojede na trysku 68,těžko říct,určitě se to bude muset odzkoušet a odladit. Co tim zamýšlíš?
Datum: 06. března 2014 19:32
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 neber to nějak zle chci jen aby jsi zkusil pochopit jak to funguje
Datum: 06. března 2014 17:49
Jméno: marquee
IP: uživatel15183
 zkus zapřemýšlet čím se ty karburátory liší a třeba na tu odpověď příjdeš sám.
Datum: 06. března 2014 17:46
|



|