Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zdarec, mám Mustanga, všechno šlape jak má, ale po nějakých 2 km mě chcípne motor, kouknu na karbec a odněkad z plováku mě teče benál..zkoušel sem nahnout plíšek, ale to nepomohlo..nevíte co s tím?
odpovědět
Posl.aktualizace: 18. února 2014 15:48
Jméno: jin
IP: uživatel16483
 Když není nastartováno benzín neteče? Nemáš nějaké vybrace na motoru? Otočenej polovák, prasklá hadička?
Datum: 18. února 2014 15:48
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Vyzkoušel sem ventil, neteče..pro jistotu i hladinu, lícuje..tak já nevím co je špatně
Datum: 17. února 2014 22:53
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 klid a slunce v duši je základ... jediná cesta benzínu do karburátoru vede, jak jisě všichni víme, jen a pouze hadičkou. za hadičkou má bezín projít přes ventilek s uzavíráním plíškem ve víčku plovákové komory do plovákové komory, kde je umístěn plovák. při přítoku benzínu do komory se plovák začne zvedat a v okamžiku který si určíme přihýbáním plíšku ventilku se tento ventilek uzavře a benzín již nemůže nadále přitékat.. při jízdě se benzín spotřebovává a hladina i s plovákem klesá. plíšek nám otevře ventilek a benzín zase může přitékat. a takhle se to opakuje.... pokud tedy nám benzín přetéká přes víčko plovákové komory, bude nejspíš problém 1. nastavení hladiny, neboť motor v chodu nestačí spotřebovávat tak velký přítok benzínu, který nám umožňuje výše uvedený ventilek a tím hladina stále stoupá a přetéká. 2. špatný ventilek, který má již netěsnost a i při správném uzavření ventilku plíškem benzín stále protéká a opět se nestačí spotřebovat a přetéká.... to že motor přestane pracovat je dáno tím, že se uleje, tzn. tak bohatá směs že nevzplane a jen pouze projde dvoutaktním systémem,bohužel ale bez výbuchu... řešení: 1. těsnost ventilku zkusíme jednoduchým testem. odšroubujeme víčko, prstem přitlačíme plíšek na ventilek, pustíme benzín a pokud neprotéká, je ventil v pořádku. 2. hladina...... á koukám že je nastavená, takže ok draku?
Datum: 17. února 2014 22:13
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Hladinu mám nastavenou, tak v klidu
Datum: 17. února 2014 21:16
Jméno: dwein dibly
IP: uživatel11737
 správné nastavení hladiny je opravdu velmi důležité na chod motoru... jak tohle nezvládnete, nepouštějte se do žádného dalšího laborování s fichtlem a nákupem nových věcí který stejně neumíte nastavit, ochuzujete akorát zbytečně svoji peněženku...
Datum: 17. února 2014 18:30
 Přesně  Akorát jsem nepochopil, proč kupovat novej plíšek, nějak mi asi nedocvaklo jak se může posrat....
Datum: 17. února 2014 15:36
Jméno: standa
IP: uživatel16814
 No to sou opraváři ... protože neumim profouknout ventil a naohyba tplíšek tak to koupim nový ... A až se ucpe tryska tak koupíš celej novej karbec.... ha ha ha
Datum: 17. února 2014 11:45
Jméno: Jakub
IP: uživatel13743
 Jo a hele skus koupit i novej ventyl sem tam se zasekne a benzin stoijí nebo teče dál ale bacha! novej ventyl musíš podle svého upilovat já to mám nastavený tak že když něco cokoliv s karbecem nedotíká benzín apod. okamžite koupím novej plíše kopnu ho tam ani nemusím štelovat a jede. Bud ten plovák to poznáš že v něm štěrchá a nebo ten ventyl na skus tohle třeba ti to nějak pomůže: http://www.jawa-50.cz/clanek/navod-na-serizeni-karburatoru-jikov-2917-psb.html
Datum: 16. února 2014 17:04
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
Datum: 16. února 2014 15:46
 odněkud z plováku mě teče benzín ? ???? asi myslíš plovákovou komoru takže ti to poteče někde mezi víčkem a vrchem plovákové komory tak to vidím na špatně nastavenou hladinu, dej jehlu na 2 zářez a a jestli ji máš tak ji zkus přehodit na jinej zářez protože jak hrábls na ten plišek tak se ti to bude štelovat špatně s tim si musíš už potom hodně hrát
Datum: 16. února 2014 15:41
Jméno: Tomáš
IP: uživatel16818
 Zkusil sem vyndat plovák, je lehoučkej, takže v něm benzín není, pro jistotu sem ho celý ponořil do benzínu v petflašce, bublinky od něj nejdou takže to nebude ono
Datum: 16. února 2014 14:35
Jméno: Marek
IP: uživatel15364
 Já bych to viděl na děravej plovák plnej benzínu..
Datum: 16. února 2014 14:11
|



|