 Zdravím, nevíte někdo jak velká tryska do karburátoru bude nejvýhodnější při záběhu a po něm, když mám Jawu 50/05 s tím novějším karbecem Jikov 2917 PSb se sportovním filtrem, motor v záběhu na 2. výbrusu, ložiska SKF, kliková hřídel na jehlách a ledvinkovou hlavu? Díky za rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 22. prosince 2013 10:56
Jméno: Standa
IP: uživatel16582
 Ahoj. Pár info: Když se dá karbec z j21 na j05 tak je potřeba i sací koleno z j21. Dále pokud je válec j05 a hlava j21 tak dej předstih menší i pod 1,5mm - bude tam tvrdší kompresní poměr. Dále jestli máš nějakej "sportovní" filtr,tak ti nikdo dopředu neřekne co to bude dělat,ale začínal bych na trysce 72 a uvidíš....
Datum: 22. prosince 2013 10:56
Jméno: pepa
IP: uživatel16576
 že by obyčejná 68? jen víc mažeš to jake máš ložiska na klice ti víkon nenažene....... pokud máš možnosst výběru ta motor rádně ohřej a udělej jízní zkoušky..triska a velikost předstihu je vždy incvidualní a musí se hledat......jinak by přece každý měl motor co by jel stejně... a to same je když 05 přestavíš na 20 vršek malinko víc to jede jen pocitově ale pořád máš obdobne železa
Datum: 21. prosince 2013 0:04
|



|