Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Chtel bych se zeptat..jak poznam ze je hlavni tryska prilis velka ? Nebo idealni trysku.. Krome svicky.. Motor za plynem jde spis trojka se na 72 zadusuje kolem 60km/h . S orig. tryskou zase motor vytacel do otacek kdyz jsem vymackl spojku po chvili jezdeni na max - (chuda smes) ale jezdil 75 na rovine. Snad zkusit 70ku
odpovědět
Posl.aktualizace: 10. října 2013 18:21
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 Filtr utesnenej mam,s tim sem laboroval dlouho ale na 68.. zkousel sem ho tedka na ty 72 odlazovat a ted to mam otevreny ve vicku a jednu dirku dole ale ucpu i tu druhou.. Predstih jezdim 1.6 ,jinou hodnotu jsem nezkousel..no tedka uz to asi necham nejak a do niceho velkyho se poustet nebudu,motor pude pod kudlu za par dni a pres zimu si s tim vyhraju
Datum: 10. října 2013 18:21
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 Zjednodušeně řečeno, velkou trysku poznáš podle toho že ti motor bude tarokovat. Od téhle by jsi měl jít pomalu s tryskama dolů. Když už to bude chudé začne ti motor vynechávat a prskat, v tomhle případě to hlavně rozhodně netrap aby jsi nepoškodil motor. Tvoje tryska bude někde mezi těmito dvěma hodnotymi. Musíš se pak rozhodnout co budeš potřebeovat jestli spíš max otáčky nebo trošku vyšší krouťák. Když tuhle trysku najdeš tak budeš možná muset trošku zalaborovat i se svíčkou. Pak zkusit zahýbat předstihem. A znou ozkoušet trysku o chlup větčší a menší. A tohle celé si mockrát zopakuješ při různých teplotách, vlhkosti a tlaku a vyjde ti pár trysek které budeš používat podle počasí. Jestli to nemáš na závodění tak určitě najdeš rozumný kompromis. Další možnost je laditelná tryska. Jo zapomněl jsem ještě na odladění fitrboxu a výfuku. Protože ty mají na vše velmi podstatný vliv. Nevím jak moc to máš probagrovaný, ale jestli máš orig. fitrbox a výfuk, tak bych zatím nechal tu 72ku a spíš začal tím fitrboxem. Pořádně utěsnit a zkoušet ucpávat a uvolňovat dírky.
Datum: 10. října 2013 14:25
Jméno: kemos
IP: uživatel16253
 Zvetseny vyfuk,sani a 5,4 hlava..presny rozmery z hlavy nevim..
Datum: 10. října 2013 8:31
Jméno: marquee
IP: uživatel13627
 A to je seriovej motor nebo nějaká úprava??
Datum: 10. října 2013 7:25
Jméno: kemos
IP: uživatel12656
 samovolne ne.. jen kdyz sem jel na max..jak kdyby pak nedotikal benzin,nestihal.. otacky lezly nahoru a pak se to hned ustalilo. Jinak motor ma na volnobeh otacky staly,jen kdyz nastartuju za studena tak to taky leze nahoru nez se trochu prohreje. Kdyz dam ruku k sani hned chcipne,fales to podle me nesaje
Datum: 09. října 2013 18:51
 Se starou tryskou se motor samovolně vytáčel? Neni to spíš falešným vzduchem?
Datum: 09. října 2013 18:27
|



|