 Ahoj draci už jsem na prášky z mustanga , nejde vytočit na plnej plyn za jízdy , na volnoběhu si myslím že točí dobře ,ale když jedu tak ne to třičtvrtě plynu to jakžtakž jede ale jak dám plnej uplnmě cítím jak kdyby ho někdo začal zezadu držet a nepustil ho aby jel víc a taky všem ostatním pionýry jedou hned zastudena ten můj ne ,musím počkat až se zahřeje tak jede jinak se dusí .. ne že bych jezdil za studena ale všiml jsem si toho... když jsem pozdě podřadil z trojky na 2 a dal plnej pionýr uplně zpomalil uplně se dusil až zastavil a zdechl nakopl jsem ho a zas jel ale zase udušeně .. draci čím by to mohlo být že nejde vytočit a je takový přidušený ?  už mě to sere musim jezdit ještě na brigády
odpovědět
Posl.aktualizace: 26. srpna 2013 15:57
 základ čistý výfuk a nejlepe nový filtr vzduchu. taky mi to pred lety delalo, ale uz nevím jak jsem to dal do kupy. ale to samí jak říkáš. ale urcíte jsem také čistil karbec ( jen rozdělat a profouknout kompresorem všechny díly) teoreticky kdyz nejede za studena (coz pootrebuje bohatší směs), tak ma malo bohatou směs, coz ale nedava smysl, když by byl pricpaný vzduch filtr... (ale jestli ti fichtl jenom skube par metru kdžy jedeš za studena, tak to se stáva- tak nejako normálka-neřešit, ale na plnej plyn musi za tepla jít jak šlak) jo a u druhyho mostanga se mi stalo, že mi zteřela ta gumava manžeta ke karbci a praskla pulkou a primlaskla se jakoby k rámu a tim se to dusilo. takže oddelej pri jizde tu manzetu z karbce a uvidis co to bude dělat...
Datum: 26. srpna 2013 15:57
Jméno: Bear
IP: uživatel15770
 Čus, zkusil bych laborovat s airboxem. Jestli v něm máš pomocné dírky, tak je postupně zacpávat a pokud ne, zkus tak nějakou díru o průměru 8 nebo 10 vyvrtat do airboxu a uvidíš jestli se to zlepší. Výfuk máš čistý?
Datum: 25. srpna 2013 21:25
|



|