Posl.aktualizace: 03. srpna 2013 20:03
 dikec za rady draci. primarne mi nejde vubec o ladeni motoru. samozrejme nejakej ten kilowatik navic by se hodil ale 2,5 kW staci!  mam prevod 11/55 co na mejch 95kg je celkem fajn. vyzkousim to jeste tam s tim mistem ale stejne mi prijde ze ten origo airbox je moc velkej. kdybych tam polovicni resp jinej vsechno by se mi tam vlezlo akorat. batoh na zadech je samozrejme taky moznost nicmene je to otrava se porad tahat s batohem a myslet na to...
Datum: 03. srpna 2013 20:03
 Co jsem četl, tak když je motor bez úprav, tak trysku tak 72 a poladit poměr směsi na jehle. Ale já jsem to ještě nezkoušel.
Datum: 03. srpna 2013 15:55
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 To neni ale vůbec tuningový
Datum: 03. srpna 2013 15:18
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 problém s místrm vyřeší batoh na zádech
Datum: 03. srpna 2013 12:23
 Pokud ti jde opravdu jen o to místo,tak si kup vape....cívka je malá a vznikne spousta prostoru pro všechno....i když nutný to neni...fajn je i držák co tady má Sesa na krámu,montuje se na levou stranu.... jinak já jezdím na j21 od svých 13 let,pak od 16 let ofiko na papírovym stroji se všim všudy a nikdy mi nechyběl prostor pro nářadí,lékárničku,žárovku,svíčku,dva hadry,lahvičku s olejem atd....vše se to tam krásně vejde....a ve svym čase sem sebou vozil vercajk na rozpůlení motoru na cestě..... nevim no... nechci tě furt odrazovat od toho filtru,ale já bych si to tam nedal... seriovku nejlíp vyšteluješ s origo filtrboxem....a to co se týče spotřeby i jízdních vlastností .... teď sem si nedávno složil seriovej motor,dal na to opravdu jemně upravenej válec-spíš opravenej válec od výrobních vad- - pomalej převod 11/55,vše vyšteloval a nemužu si to vynachválit...maže to jak origo neupravenej pio na 12/55,jízdní vlastnosti supr a když s tim nejezdim furt v červenym tak to žere snad jak pařez .... a tam se s žádnym otevřenym filtrem nedostaneš.....
Datum: 03. srpna 2013 11:49
 Máš originál? co od toho čekáš když tam dáš jinej filtr? vůbec nic se nestane akorát pude větší hukot od sání a to ti přinese pocit "že to jede líp"
Datum: 03. srpna 2013 10:23
Jméno: pepa
IP: uživatel15923
 a když budeš eště větší borec seženeš si stavitelnou hl trisku co stojí polovic jak sada
Datum: 03. srpna 2013 10:11
Jméno: Bakoun
IP: uživatel11109
 Když budeš borec, tak to pojede stejně...
Datum: 02. srpna 2013 22:30
 jeste se chci zeptat jaky to bude mit vliv na vykon popr na spotrebu?
))
Datum: 02. srpna 2013 21:04
 diky..
Datum: 02. srpna 2013 20:59
Jméno: standa
IP: uživatel15914
 No,zrovna tenhle,akorát v tomhle shopu ho maj předraženej skoro o půlku...hledej i jinde... Trysky sežeň 70,72,74 a na jednu to pojede dobře...spíš tipuju 70-72...uvidíš...Filtr naimpregnuj sprejem na molitanový filtry. Ať se daří.
Datum: 02. srpna 2013 20:57
Datum: 02. srpna 2013 20:47
 Já ho hejtuju,zabývám se převážně upravenejma klasikama a řeknu ti,že jestli tam chceš dát nějakej menší filtr co funguje,tak nejlevnější molitaňák na pitbike.Investice 250,- ,,,, Ale rohodně TOP je mít nějaký pořádný sání s pořádnym objemem...i každá kroska má před molitanovou vložkou ohromnej trychtýř a nad filtrem objemnej dekl s otvorem pro nasávání.....tyhlety rádoby tjunink filtry sou na hovno...akorát to prská a hučí,spodek to nemá a vršek nedotáčí...asi tak...
Datum: 02. srpna 2013 20:35
 diky.. o kolik tak zhruba? 72 trysku nebo kolik? projevi se to nejak na vykonu? ))
Datum: 02. srpna 2013 20:19
 Tady ti to asi všichni zhatujou, ale jeden člověk, kterej staví stroje na fichtl cupy je doporučuje. Dát větší trysku..
Datum: 02. srpna 2013 20:05
|



|