Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 Ahoj, potřebuji prosím poradit,mam mustanga na podzim ještě jel, vyčistil jsem karburator,jehla na 2 zářezu od shora,ale když zařadím jedničku,nebo když se snažím rozjet,byť s plynem, chcípne,svíčka neuchcaná vypadá to nachudou směs,ale když jsem zkoušel jehlu na všechny zářezy dávat,mělo to vždy stejný efekt,už si fakt nevím rady...
odpovědět
Posl.aktualizace: 28. června 2013 22:17
Jméno: kojot92000
IP: uživatel14274
 Co takhle vyměnit gufera na klice
Datum: 28. června 2013 22:17
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak to je vlastně chudá směs sory
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: pepa
IP: uživatel14570
 za mě si typnu že se ti přicpal pal kohout..... ono tam beno teče ale nestíha dotykat profoukni ho a chvíli to normalně potáhne... ale asi tam bude bordel a po čase se to zacpe..jedině sundat a vymít nadrž.......
občas to dělá i zas.. lauf ale to by se projevilo u odstaveneho stroje...
no schválně máš v hadici od benzínu bordel vit????
Datum: 27. června 2013 16:29
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Tak jestli sám zdechá tak zkus zvýšit volnoběh mohla by to byt bohatá směs...
Datum: 27. června 2013 16:28
Jméno: Jirka
IP: uživatel13054
 Zkus se podívat na sítko kohoutu třeba se tam usadila rez z nádrže + olej... nebo jiné místa kde proudí benzin, koleno přívodu do plovakovy komory... Zkus pořádně přeplavit karbec co to udělá a sleduj jestli se z výfuku víc nebo míŇ kouří, třeba to muže byt i elektrika ...
Datum: 27. června 2013 16:26
Jméno: tomáš
IP: uživatel15697
 když dám před sáni karbece hadru,tak otáčky se zlepší,nemusím pak přídávat plyn,ale jak hadru dám pryč po nějakém čase sám chcípne,může sát falešný vzduch? když ho ale turuji tak pak cca 15-20 sekund drží pěkne než zdechne, těsnení pod kolínkem a před kolínkem nové...
Datum: 27. června 2013 16:25
|



|