 Zdar co mam udelat pro to aby me drzel volnobeh u fichtla ? prominte ze otravuji pro vas s lehkou otazkou ale ja sem zacatecnik. Predem diky za vsechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 13. června 2013 17:20
 Ahoj. Trochy radí dobře, ale hlavně než začneš tu trysku utahovat, tak přidej plnej plyn, ať neuděláš díru (drážku) na šoupěti, pokud už tam není. Taky můžeš dotáhnout lanko plynu na karburátoru. Je to na víku šoupěte.
Datum: 13. června 2013 17:20
 a ten volnoběh šteluj za tepla
Datum: 01. června 2013 20:35
 jak máš na karbeci trysky tak ta prostřední má pružinu a to je volnoběhová tryska tak tu dotahni a nastartuj (bude to ve vyskoejch otáčkách) pak ju povoluj dokud nenajedeš misto v kterým nejde moc do otáček ani moc málo aby to nechciplo
Datum: 01. června 2013 20:20
 Motor mam po go nova gufera tesneni karburator valec pist hlava klika i zapalko
Datum: 01. června 2013 13:40
 Ještě doplnim, že základnim, a důležitym předpokladem pro dobrej volnoběh je těsnost motoru...tzn gufera, těsnění pod válcem, karbecem atd. Dále dobře seřízené a fungující zapalování. Pak perfektně vyčištěnej karburátor včetně všech kanálků atd. Pak teprve se může nějak rozumně štelovat volnoběh...
Datum: 01. června 2013 10:06
 nastav správnou hladinu. jehlu na duhý zářez od shora a pokud to nepomuže kup nové šoupátku většinou už je ze spod omačkané
Datum: 01. června 2013 7:45
 pročti si předchozí dotazy...
Datum: 31. května 2013 23:47
|



|