 Ahoj draci.mám dvacítku a ještě se mi nepodařilo ji nastavit tak aby nastartovala.už opravdu nevím.začíná mě to s..t protože přijedu na benzinku a musím roztlačit.mám ještě 555 a tam neexistuje aby chytla napodruhé.jak to?nejaká nedokonalosti v zapalování nebo karburátoru?prosím poradte nebo to rozšlapu na kusy...
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. května 2011 21:10
 odvrtal jsem tu mosaznou zátku zespodu pod volnoběžným kanálem a vyříznul závit M5.je třeba vrtat přesně at se trefíš do volnoběžného kanálu a ten převrtej cca na 1,5mm.konické sedlo jsem udělal jehl.pilníčkem a začistil výstružníkem na trysky do kotle.seřizovací šroub bohatosti směsi jsem použil z karb.jikov 32 bs.dále je třeba upravit trysku.Na válcovou část trysky nařežu závit m4 a uříznu ji těsně za bočními utvory,do nich udělám drážku na malý šroubovák.dále je třeba trysku navrtat zezadu aby byl průchod paliva v ose trysky.ze zbytku trysky použiju pouze závitovou část jako ucpávku.sedlo trysky je třeba zavrtat asi o 5 mm hlouběji a do díry nařezat M4.Vyfoukat,zkompletovat a seřídit.mnoho zdaru.
Datum: 04. května 2011 21:10
Jméno: standa
IP: uživatel11644
 postul: Tak to si frajer! Já už na to kolikrát čuměl že by se tam dal udělat závit a šroub vzduchu jako na klasickym karburátoru,ale netrouf sem si na to. Koukam že ses poslední dobou rozjel s úpravama seriovky,držim palce,moc se mi to líbí!
Datum: 04. května 2011 13:12
 Ale když ho dáš moc,budou pak ty drátky dřít o rotor,pozor na to.
Datum: 03. května 2011 21:49
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ok,díky
Datum: 03. května 2011 19:50
 stando tohle mě taky napadlo,proto jsem upgradoval karburátor aby šla seřídit směs na volnoběh jako u každého karburátoru.je to plně funkční leč stále kvoká...
Datum: 03. května 2011 16:57
 Snažil jsem se trefit,aby to byl stejnej jak originální,na tlouštku si nevzpomínám.
Datum: 03. května 2011 16:37
Jméno: jawa 50
IP: uživatel9614
 ahoj,denzileck:jak tlustým drátem si to primotal tech 10 závitů?,dík
Datum: 03. května 2011 16:26
 hh:Tak to zkus a uvidíš,tedka můžu v pohodě jezdit odtrh 0.8 mm,na kterej to před tim jen občas blaflo...
Datum: 03. května 2011 14:27
Jméno: standa
IP: uživatel8562
 vyčistit dirčičku za šoupátkem+vzdušnik volnoběhu,koupit novou volnoběžnou trysku.....a pokud ani to nepomuže,tak to vyřeší už jedině Vape
Datum: 03. května 2011 9:56
 samozřejmě za tepla
Datum: 03. května 2011 6:11
Jméno: hh
IP: uživatel10371
 mě obvykle chytaj oba fichtly na našlápnutí, za studena i za tepla, pokud ne, byl problém v karburátoru, v čistotě nebo seřízení, takže bych laboroval hlavně s nim.. btw denzil, opravdu silně pochybuju že 10 závitů navíc udělá jiskru "znatelně větší", jestli ti tak po téhle úpravě připadá, přisuzuj to placebo efektu nebo něčemu cos udělal zároveň s tou úpravou, např. očištění kontaktů, seřízení odtrhu apod..
Datum: 02. května 2011 22:53
 Abych nezapoměl,tak se mi osvědčila úprava zapalovací cívky-přimotal sem ale 10 závitků a jiskra je znatelně větší.
Datum: 02. května 2011 21:52
Jméno: Monty
IP: uživatel13
 to já zas nepamatuju kdy mě fechtl za studena nenaskočil napoprvé
Datum: 02. května 2011 21:47
Jméno: péro
IP: uživatel1723
 hele možná mě nebudeš věřit  ale já když dám zapalovací cívku k magnetu ve vzdálenosti jak to má bejt tak nic ani jiskra a když jí dám daleko co to jde tak je jiskra jak hrom už při malým otočení motorem a za studena vždy napoprve a za tepla nejhůž na 3 třeba budeš mít ten samej problém
Datum: 02. května 2011 21:40
 Tohleto jsem řešil od doby,kdy sem dostal svýho prvního fichtla  Nakonec sem to vyřešil.Řekni všem známým at ti pujčí všechny karburátory co doma mají,já jich zkoušel tuším 9,a jen s jednim jediným,do kterýho bych to rozhodně neřekl,už kvůli barvě a celkový zašlosti,to šlo parádně.Opravdu si nevzpomínám na situaci,kdy by mi fichtl za studena nechytl na poprvý.Zapalování sem taky zkoušel,ale to nemá skoro žádnej vliv,pořád ten samej problém.
Datum: 02. května 2011 21:29
|



|