Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Sháním nějaké všeobecné rady a zkušenosti, jak seřídit volnoběh u J 20 za tepla. Za studena po nastartování je vše OK. Jak štelujete volnoběžný šroubek, kolik plynu nastavit na lanku ..., předem dík, potřebuju se od něčeho odrazit. H.
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 problém vyřešen
Datum: 05. dubna 2011 15:28
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 jj jsem
Datum: 31. března 2011 21:25
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Matous: myslis me? Ja v KH pracuju. Bydlim asi 20km daleko.
Datum: 29. března 2011 12:43
Jméno: Matouš_KH
IP: uživatel7314
 Přesně tak, co nejnižší ale tak aby nechcípal, jestli jezdíš na silnicích tak malinko vyšší a pro jistotu na rušnejch křižovatkách držet s takovým tim hodně lehce přidanym plynem nebo zlehka tůrovat  Btw, seš taky Kutnohorák?
Datum: 28. března 2011 23:06
Jméno: standa
IP: uživatel6496
 pokud ti za tepla chcípá,zkontroluj nastavení zapalování a v neposlední řadě výšku hladiny,ucpávky filtrboxu(když je moc ucpanej tak to teplý blbne) a hlavně bych se zaměřil na volnoběžnou trysku
Datum: 28. března 2011 19:44
 Já to vždycky seřídil po citu, jak kouří, prostě tryska volnoběhu, tu sem si našel v katalogu náhradních součástek, no a pak už jsem si hrál se šroubkem.
Datum: 28. března 2011 15:53
Jméno: Honza_KH
IP: uživatel9645
 Dílenská příručka taky není všechno .., i tak dík za odkaz, zřejmě v tom extra fígl není
Datum: 28. března 2011 15:31
Jméno: hlmut/Bakoun
IP: uživatel11021
 Tak hlavně se volnoběh nastavuje na teplém motoru... V lanku musí být vůle, a volnoběh se nastavuje tak, aby byl co nejnižší, ale motor neměl snahu chcípnout. Další dotaz na který by stačila dílenská příručka od stroje.
Datum: 28. března 2011 13:45
Datum: 28. března 2011 13:44
|



|