česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Zdravím chlapi, měl bych dotaz - mám mustanga po výbrusu, už jsem jakž takž dal dohromady předstih a tak, takže jede. Ale - jak se zahřeje(po tak 2 km..), malinko ztrácí výkon a hlavně na neutrál moc nedrží volnoběž. otáčky, i když mám šroubek na karbeci utáhlý na max.. Už jsem dal plíšek na jehle na 2. zářez shora( mám po výbrusu¨najeto tak 150 km.. není to brzy ho dávat dolů ze 3. zářezu?) a je to malinko lepší. Jinak svíčka fungl nová brisk N15C, kontakty na ní na 0,45 sklepnuté, kladívko by mělo být v pohodě.. pecka není.. Jo a ještě jedna věc - když je to studené, nejde to do max. otáček, ale po tak minutě to jede v pohodě. Poraďte mi pls s tím výkonem po zahřátí a s volnoběž. otáčkami.. Děkuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 17. června 2010 1:33
 
 

Jméno:       E-mail:                

Pravidla

  1. Nevkládejte inzeráty do poradny – budou vymazány.
  2. Příspěvky vkládejte do určených kategorií.
  3. Diskutujte pouze v mezích slušnosti.
  4. Nevkládejte příspěvky reklamního charakteru.
  5. Než vložíte dotaz, zamyslete se, zda není rychlejší si otevřít návod k obsluze, katalog náhradních dílů, použít vyhledávač atd.
  6. Při opakovaném porušování pravidel může dojít k omezení přístupu do diskuze.
17 - 2 =         pravidly       
 
 
 
 
Jméno: sakisen ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Děkuji moc za rady. Dám tedy zpět jehlu na 3. zářez a budu jezdit takové to piánko. Jinak jsem se byl ptát u jednoho pána, který dělá do pionýrů.. On mi poradil, abych hladinu v karbecu nastavil tak 2 mm pod horní hranici plováku(myslím když ho ponořím šroubovákem na dno..) .. tak to ještě také zkusím. íky moc a později dám věědět, co se stalo :-) Jinak . lamely jsou v pořádku :-)
 
 
Datum: 17. června 2010 1:33
 
 
 
 
Jméno: Robert Bosch      IP: uživatel9689    
Musím se připojit k reakcím prvních dvou uživatelů. Buď trpělivý a nečekej zázraky. Fakt je, že 150 km po výbrusu je skoro nic, vrať zarážku zpět na 3. zářez a trpělivě jezdi, než se Ti motor zaběhne. Když si čtu počínání některých lidí tady na webu, kteří dělají výbrus (nebo mění válec s pístem) a po 1500 km by ho chtěli dělat znovu, tak bych jen rád podotknul, že ten motor by měl vydržet (pokud se s ním správně zachází) aspoň 20 000 km. Samotná dílenská příručka vydaná Považskými strojárnami, n.p., Považská Bystrica - uvádí v plánu údržby, údržbu až do 22 500 km. A ani v jednom intervalu údržby tohoto motocyklu neuvádí dělání výbrusu, nebo výměnu válce a pístu! Čili pokud někdo musí dělat regulérně opětovný výbrus po 1500 km a pod., měl by se zamyslet nad tím, kde je chyba ...
 
 
Datum: 15. června 2010 16:09
 
 
 
 
Jméno: standa      IP: uživatel9432    
vysoká hladina karburátoru,mozna moc odrápaná volnobezna tryska....zkus dat níže hladinu v plovákový komoře a na zkoušku jinou VT a uvidis...
 
 
Datum: 15. června 2010 14:38
 
 
 
 
Jméno: mirek      IP: uživatel9687    
lamely,mas na prd,prokluzujou..a pak mas to co pises..
 
 
Datum: 15. června 2010 11:19
 
 
 
 
Jméno: Kony      IP: uživatel5099    
Po výbrusu je úplně normální, že to nejede a hodně se to hřeje a tím i ztrácí výkon. 150 km po výbrusu nic není, zajetý je to až tak po 500-600 km, takže jehlu vrať na 3 zářez, ať se obohatí směs a že ti to špatně drží volnoběh může být právě způsobeno tou zvýšenou bohatostí a tím, že to není ještě zajeto. Musíš vydržet, netoč to do max. otáček a po 500-600 km dej jehlu na 2 zářez (to by se měl spravit i ten volnoběh) a pomalu tomu začni nakládat ;-)
 
 
Datum: 15. června 2010 10:38
 
 
 
 
Jméno: kahoš      IP: uživatel9685    
podle me zalezí s jakou vulí mas udelany vybrus protze jak je známo píst z hliníku se roztahuje víc než litinová vlozka valce, a zalezí na tom jak moc mustosovi v tesh prvních 2km slapes na krk? byt tebou tak se podívam na stav valce a pistní sady. Jo a ty otacky po nastartovaní jsou normalní, je to prece 2takt, vecinou se po nastartovaní chvíli pocká az motor poradne nasaje smes , pak muzes jet a cca po 3-5 minutach muzes jet na plny wykon ale bacha na tu vuli vybrusu!!
 
 
Datum: 15. června 2010 10:30
 
 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 29.04.2025 17:04:55 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu