 Zdar draci,jak je to lepší? Uvolnit ve vzduchovém filtru jednu horní díru,a jednu dolní díru,která má jedna průměr 8mm,nebo vyvrtat do víčka airboxu jednu díru o průměru 1,6 cm?Jak je to lepší pro motor? Dík za odpověd
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 seriovej a upravenej motor jsou dva naprostý protiklady.....kdyz se seriovej motor osadí volnejsim vzduchovym filtrem a vyfukem,tak jde hůř do otáček,ale nakonec se přetočí třeba o 500 otáček víc nez normalni fichtl.....upravenej stroj zase osazenim tesnejsim sanim a vyfukem dostává větší šponu v otáčkách kdy začíná prudce stoupat výkon a následně i vyšší maximální otáčky.....ale všechno musí být volné/těsné tak akorát,jak je třeba....jde o sladění jednotlivejch komponent....kazdej vejfuk-jiná tryska ...hrozne se to navzájem ovlivnuje....proto i když ti stejsky k sadě dá kompletne zpracovanej návod na instalaci a odladění,tak je to stejne jen takové hrubé vodítko kudy jít,protoze kazdej motor neni stejnej....a to muzu potvrdit!!!
Datum: 14. června 2010 20:05
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 ja musel ten horní otvor a jeden spodní zaslepit aby to chytlo šponu....bude neco pravdy na tom,ze sání musí mít konstantní odpor....dokud sem to mel otevreny,tak to tu šponu chytalo dlouho,po odladeni na škrcenym vzducháči to tam leze o poznání rychleji....
Datum: 14. června 2010 19:58
 o izolepou to mam...myslis ze je lepsi tu trubicku z te diry vyndat? Totiz moji kamosi to tam vsichni maji,tak tam asi musi byt
Datum: 14. června 2010 15:20
Jméno: fermez
IP: uživatel8535
 hlavni je mit cistej filtr cim cistsi tiim lepsi . pak izolepou utesni viko k spodku necj jednu diru zespoda co tam je od vyroby ta hlavni jestli je vni trubycka je to asi lepsi vyndat. Pak udelej este jednu diry vytahni treba ten spunt co tam je od vyroby . Ty 2 diry je minymum aby to jelo nejlip pak muzes este skusit trochu otevrit.
Datum: 14. června 2010 10:36
 ok,zítra budu zkoušet na radaru,každopádně díky za odpovědi
Datum: 13. června 2010 22:43
 to musíš vyzkoušet
Datum: 13. června 2010 22:36
 díky moc  ....pro motor by asi mohla byt lepsi ta varianta s obsahem 2cm2?
Datum: 13. června 2010 22:32
 tohle nespočítáš?  i kdybys neznal vzoreček z hlavy, tak na googlu ho najdeš během cca 5s...první varianta má celkový obsah cca 1cm2, druhá varianta má obsah 2cm2...
Datum: 13. června 2010 22:16
 aha....tohle ja nespocitam  ,propadam z matiky...ale asi necham udelat tu prvni variantu
Datum: 13. června 2010 22:09
 Při druhé variantě bude díra do airboxu větší...pokud bys to chtěl srovnávat tak to musíš brát podle obsahu děr, a ne podle jejich průměru
Datum: 13. června 2010 22:03
|



|