 A ještě jeden román- Tak jsem si o víkendu udělal čas na Tatrana a udělal jsem menší revizi. Sundal jsem válec a hned první problémek-někdo vyráběl doma těsnění pod hlavu z jakéhosi plechu a to samozřejmě zasahovalo do spalovacího prostoru. Trochu jsem tedy poupravil těsnění z kývačky a dal ho tam. Pak jsem vyměnil hlavu, ve které netěsnila svíčka, vystřihl jsem nové těsnění pod válec, podle žárovky jsem seřídil předstih na 3mm a nějaký chlupsmiley . Vypálil jsem výfuk, prolil jsem filtr olejem. Po problémech s dotékáním benzínu jsem hřebíkem propálil díry v gumičce, vyvrtal jsem dírku do víčka nádrže. Povolil jsem spojku. A tatran hned jezdí jak střela(tedy oproti předchozímu stavu), při přílišném přetočení ta spojka stejně proklouzne, ale to mi už tak neva. Ale objevil jsem problémek-jedu na 4., plně otočenej plyn, ale je to jak když mám danou sotva půlku plynu. Pravda, ten motor už taky není v nejlepším stavu(výbrus), ale... Co to může být? Podotýkám, že vzduch na 99% nesaje, když jsem zaplácl dlaní difuzor, okamžitě to chcíplo.
odpovědět
Posl.aktualizace: 14. června 2010 9:49
 Jo, válec by už snesl výbrus.
Datum: 14. června 2010 9:49
Jméno: Yuri
IP: uživatel9188
 ja som tatrana mal a podľa mňa to bude na 78% kompresiou proste ten motor už netesný kolo piesta valca a fak je že ak niekto nevidel tatrana z vnútra nech nekecá o filtru lebo taký aký má on nemá žiadna JAWA ani Čz
Datum: 13. června 2010 23:26
 A víš, jak ten filtr vypadá?
Datum: 13. června 2010 20:30
Jméno: Hudzo
IP: uživatel8591
 skus ten fitr vyvařit nebo nějak vyčistit pak to nastříkej wd nelej tam olej sice ti to pak nepouští nečistoty do motoru ale rychle se ti zasere a pak ti tam nejde vzduch  wd ti zaschne do té míry že to masn je tk akorát a když je na wd moc bordelu tk se odloupne ber to jak dočasné řešení snad ti to pomůže
Datum: 13. června 2010 20:24
 4
Datum: 13. června 2010 20:22
 neni ti blbé založit 3 dotazy po sobě?
Datum: 13. června 2010 20:19
|



|