|
|
|
| |
 zdarec. prosimvas mam takovy dotaz. Na karburátorech z pionýra 20-23 na té straně kam se nasazuje vzduchový filtr tak v té díře jsou naspodu takové dva kulaté otvory a v tom pravém otvoru je bronzová nebo mosazná vložka a ve středu té vložky je taková malinká kulatá dírka. mam doma asi 10 karbeců a jak jsem je zkoumal tak u některých je ta dírka malinká jak u malé trysky a u některých je tam díra jako kráva.asi 4 větší... Chci se zeptat jaký to má rozdíl ve funkčnosti stroje a co velikost té dírky ovlivnuje... díky moc za odpovedi
odpovědět
Posl.aktualizace: 16. května 2010 18:28
 aha takže kdyžtam dam karbec s tou velkou dírkou tak by to mělo byt lepší ne?
Datum: 16. května 2010 18:28
Jméno: standa
IP: uživatel9432
 Ano....ale pozor!! starsi karbecy maj jen dirku a novejsi maj predvrtani asi 0,8mm a az za nim dirku 0,4mm k volnobezny trysce!!
Datum: 16. května 2010 17:51
 Jj dík,...Takže to,ž můj motor má pořád po zahřátí příznaky přechlastávání může být způsobeno tím že tam je ta dírka malá?
Datum: 16. května 2010 16:49
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 ovlivňuje to množství vzduchu přicházejícího k volnoběžné trysce
Datum: 16. května 2010 15:29
|



|