česky

Zapomenuté heslo

Alias:
Heslo:
Registrace
 

Fichtlkramek posíla jen GLS - na adresu s dobírkou za 140kč a luxusní cenu výdejního mista/boxu včetně dobírky od GLS za 75kčc  jen košik je ještě na to nepřipraven ale maka se na tom,, pokud budte chtit vydejko napiste vzkaz k objednavce,, vydejka  https://maps.gls-czech.cz/
  V kolečku není žádná položka Fichtl-pokec   |   Chat   |   Co je Fichtlkrámek?  |  .  |  .       
Zboží:















 
 
Klika /Výbrus / Píst / Kompres
Převodovka / Spojka / Převody
Předstih
Autoškola / Vyhláška
Elektrika / Elektro instalace
Karburátor / Benzín
Olej / mazání / poměr
Jen pro potřeby FICHTL KRÁMKU
Pokec / Srazy / Vyjížďky
Nejede pomoc ! / Defekt
Příhody s Policii / Zákony
První pomoc / příhody / nehody
Technická kontrola / Pravidla
Tuning
Hledej: P      
<  1909  1910  1911  1912  1913  1914  1915  1916  1917  >
     Přidej dotaz      

řazení podle:
Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 
 
 
  
 
 
 
Jméno: jawák      IP: uživatel4183    
Zdarec draci chci vedet jestli to řetězové kolo 12z pohani retez od rozety nebo jestli to je u toho primarniho retezu. díky odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
monty má pravdu předsedo.. :-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 15:14
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u rozety. je to sekundární převod. na primár ani 12z není, dělá se jen 9z 11z a origo 14z
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:00
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1265    
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no fikus myslet si to můžeš ale pojede to a díly nemíchám když sou špatný koupím nový :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:57
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5077    
Ja uz ale diagnostikuju telepaticky:-D:-D:-D ono to tu obcaas jinak ani nejde:-D:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:02
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
pokud ti to fungovalo vse a nepadaly rychlosti tak je to ok ale stejne si myslim ze az to slozis ze ti to uz nepojede pokud ses amater jako ja a kazdej dil michas sjinym motorem :-) to jsem tem mim motorum dal
 
 
Datum: 25. ledna 2009 17:28
 
 
 
 
Jméno: Verb      IP: uživatel5075    
Vipada hodne slusne,nic neměn vydrzi ti jěšte dlouho
 
 
Datum: 25. ledna 2009 14:50
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A eště podle brutálně rozmazanejch....! Opravdu....je to tu samej odborník...! :-D Za chvíly se tady bude diagnostikova telepaticky....! Otázka kluci co s tím mám.....odpověď......čéče...máš to rozbitý.....:-D Opravdu.....bavim se....! Fojtoslave...máš bod....:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 13:06
 
 
 
 
Jméno: frikulin ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Podle fotek posuzovat převodovku....:-D Bože můj...! Fojtoslave.....di se zakopat....! Fakt...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 13:05
 
 
 
 
Jméno: Fojtoslav ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
všechno je podle mě v pohodě,pokud nejsou urvaný zuby,tak v cajku.jen tu vydličku trošku narovnej(možná),aby byla rovná.Když tak porovnej s novýma dilama,na kterých jsou obrázky
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:54
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1265    
a dík za všechny rady
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel5071    
zdary lidi, mam dotaz. Nevite nahodou jestli by sli udelat silentbloky na čz 175/487?? jestli jo, tak z ceho je mam udelat, jak by asi meli vypadat a jaky upravy bych kvuli nim musel delat?? nejlepsi by bylo, kdybyste meli nejakej odkaz, kde je to vyfoceny. zatim dik:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel5071    
myslim prizovy na motor k uchytum...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:59
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
nebo myslis pryzovy na motor na odpruzeni
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:51
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nemyslis ty bronzovy pouzdra v prevodovce na knany hrideli? to je ta vedle ty hridele na ktery je kos spojky
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:36
 
 
 
 
Jméno: eclips      IP: uživatel1181    
a vis naco ty silenbloky tam vubec sou?vocasi a jestly jo tak jak je tam chces nacpat?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:26
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel5071    
sry, myslel sem motoru, akorat sem to tam nenapsal...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:49
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Čeho silentbloky?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:48
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
Zdarec,je nutné mít na fichtlu zrcátko,aby prošel technickou?Koupil jsem totiž řídítka s hrazdou a mam tam rukojeť,páčku spojky,přepínač světel a nic víc se mi tam nevleze :-D,nemám to zrcátko kam strčit. xD. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 02. února 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: blaf      IP: uživatel1927    
Joza ma pravdu na TK byt nemusy, ja ho taky neměl a nařadi žarovky a podobny věci taky ne .... zkontrolovali čisla světla značku a hotovo
 
 
Datum: 02. února 2009 9:30
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
bez zrcátka bych na technickou radši nechodil (-:
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:03
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
na koho narazis...ale spravne by tam mel byt...jinak to zkus bez neho a uvidis co ti na to rekne:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:45
 
 
 
 
Jméno: Joza      IP: uživatel4575    
Ne zrcatko na technickej bejt nemusí. Stačí když ti to jde nastartovat a jestli to svítí. Technická je aby se zjistitl stav motorky po technickej stránce a ne podle vybavenosti
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:38
 
 
 
 
Jméno: trmich      IP: uživatel5071    
ja mam na dachlu zrcatko, ktery je zevnitr riditka. je tam takova zatka v ni je to narroubovany. ja tom zrcatku je zavit a na konci toho tavitu je takovej roztahovak. si to kdyztak zkus sehnat...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:03
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Jo musí,levý zrcátko je povinný
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:12
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Musí být.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:54
 
 
 
 
Jméno: martin      IP: uživatel1584    
Dobry den jak vypustím olej na jawě 25o kývačka typ 353 chtěl bych nalét nový olej ale nevím jak mám vypustit starý poradtě prosím Předem Děkiji. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: Kryštof      IP: uživatel4968    
normálně provrtej víko a až to vyteče tak tam naraž dubovej kolík=))
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:06
 
 
 
 
Jméno: mogul      IP: uživatel4012    
hlavne ho vypoustej teplej. Po jizde.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 13:50
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
nimi:jo myslel, sory splet jsem se
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:35
 
 
 
 
Jméno: nimi      IP: uživatel600    
nemyslel jsi v levim víku na hore?:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:23
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no a až ten olej už bude jenom dotejkat, tak občas motorku nakloň do strany jednou do prava pak zas doleva(vždycky v tom náklonu chvilku zůstaň) no a až budeš olej napouštět tak ten šroub nezapomeň zase zašroubovat no a nový olej naleješ tím šroubem co je v pravým krytu karterů na hoře
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:09
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Zespoda převodovky musí bejt vypouštěcí šroub
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:16
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Tohle je zajímavý- přestavba z dvoutaktu na čtyřtakt. http://www.youtube.com/watch?v=HlaYYcUw90k&feature=related odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
tak to je opravdu masacky projekt...nejen hodne penez (cely to predelat, VAPE, hlava...) ale i na cas...smekam...ale na druhou stranu to uz neni dvouktakt a tak nemuze od toho cekat takovy splaseny stroj jako gdyz dvoutaktem jeste byl...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:44
 
 
 
 
Jméno: kalda      IP: uživatel2971    
to by nemelo byt az tak tezke pokud jsou prachy! POdle mne ..dat jinou hlavu 4t a nejdulezitejsi nacasovat otvirani ventilu a nejtezsi bude spravne sprevodovat a sladit s casovanim
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:23
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
četli ste si ten popis? je to celkem hardcore, tam použil všechno od jawy po škodovku:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:13
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1265    
brutální zvukk!!!!:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:07
 
 
 
 
Jméno: Moly      IP: uživatel1913    
:-D .-...to je masakróóóÓzní zvouček ..:-D
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:38
 
 
 
 
Jméno: motor      IP: uživatel680    
ale jako borec pekný to je a zvuk taky paráda
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:42
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
to by me zajimalo co vsechno predelal a jak?
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:10
 
 
 
 
Jméno: Pionyr 20      IP: uživatel4183    
zdarec draci, chci vědět zda jde hodně pocítit rozdíl při jízdě s různýma řetězovíma kolama (z11,z12,z13). nevim ktere se mam koupit protoze mi pionyr jde spise do rychlosti a kdyz jedeme dva tak nás to sotva utahne. odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: sanko      IP: uživatel4891    
pocítit je to opravdu hodně.Když máš třináctku a pak tam dáš třeba desítku tak je to uplně něco jinýho.Zlatej střed je dvanáctka já jezdím na jedenáctku.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 14:45
 
 
 
 
Jméno: kejmls ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
no na silnici bych dal klidně 13z. no pokud dáš 12z. , tak v rychlosti ani tak rozdíl nebude,protože se tě spíš motor povede víc vytočit no a do crossu bych dal 10-11z pak to má docela pěknou sílu
 
 
Datum: 25. ledna 2009 12:14
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
já osobně mám 10z a sem spokojený, pomalu to nejede a sílu to má slušnou
 
 
Datum: 25. ledna 2009 10:56
 
 
 
 
Jméno: jawak      IP: uživatel1265    
tak podle toho kde jezdíš na silnice bych řek že je dobrý když jezdíte dvá to 12z ale jestli jezdíte v crosu tak si dej 11z
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:27
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Jestli těma řetězovíma kolama myslíš primární kolečko tak do síly si dej menší,,,pokud myslíš rozetu ,tak na sílu si dej větší.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 8:17
 
 
 
 
Jméno: JAWA_20      IP: uživatel5070    
Nazdar . Nevite ci se davali na posledny pionyri pisty s na 3 krouzky . diki odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
to bylo az po roce 1975 pac mam 21 z tohoto roku uz treba s vykonejsim (30W) magnetem, hranatejsima plechama a mela 3 krouzkovy pist, zrovna ted se mi vali tady na stole...jinak byly 3, pak se preslo na dva aby byl rychlejsi a tocil vic (asi o 200-500 otacek zhruba a pak se kvuli tomu davala na mustafi i ta 72 tryska) ne ukor mnesi sily...jinak nema cenu to opravdu resit, je to pomalu jedno...
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:39
 
 
 
 
Jméno: Js ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Dřív se dávaly 3 pak 2, ale nemá to cenu řešit. Myslim si, že přelomový rok je 1975.
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:23
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Cau, to je ruzne, mam 21 - ktera ma 3 pisnti kroužky, a 20, ktera je o 2 roky novějsi a ma 2 pistni kroužky, ale je to celkem jedno, akorat kdyz maš 3 kroužky, tak to lip tesni ale zas mas větsi třeni !!! Ja osobně bych dal radši 3
 
 
Datum: 25. ledna 2009 0:15
 
 
 
 
Jméno: Jcs      IP: uživatel5042    
Stadion s11 nejkrasnejsi moped odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 31. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: robertn      IP: uživatel4939    
je to fakt, v té jinak politicky blbé době v 50. 60. letech díky skvělým konstruktérům vznikaly krásné elegantní stroje. promyšlené do detailu a přitom jednoduché a spolehlivé. to platí jak o s11, tak s22, jawetty. :-) když se dívám na dnešní mopedy, tak ty staré se fakt nemají za co stydět, ba naopak.
 
 
Datum: 31. ledna 2009 15:53
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
u mě vede s11 :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:01
 
 
 
 
Jméno: KrupiQ      IP: uživatel4765    
A taky by se o to mohl dělit s S22 :-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 9:48
 
 
 
 
Jméno: jcs      IP: uživatel5042    
Robot je taky krasnej
 
 
Datum: 25. ledna 2009 8:22
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
este by se mohl delit o tento titul s Jawetkou, Robotem ci mene znamym Luciferem ale jinak nezbyva nez souhlasit:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 23:36
 
 
 
 
Jméno: Jawák      IP: uživatel4183    
Zdarec, nevíte někdo jak a čím nejlépe vyčistím výfuk na Jawě 20? Díky za všechny odpovědi odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 11. února 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Miloslav Šádek      E-mail:      IP: uživatel404    
hele nejlip kdyz ho vylejes necim horlavim a vypalis ho tak sem to udelal a byl cistej dost ten humus hezky vyhori nebo to udelej autogenem s tim se to taky dela
 
 
Datum: 11. února 2009 14:14
 
 
 
 
Jméno: Monter ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vyndej vnitřek nalej tam naftu nebo sem to dělal i z benzínem ale u toho si musíš dávat pozor docela to fluše plameny:-D a párkrát to takhle uděláš a pak to jen vyklepneš ven ten bordel a jeto hotový
 
 
Datum: 25. ledna 2009 15:10
 
 
 
 
Jméno: JAWA_20      IP: uživatel5070    
Dej si do vrtacky draty o prumeru 0,5 az 1 mm ale musi byt dost tvrdy . Pak to dej dovnitr a zapni vrtacku .
 
 
Datum: 25. ledna 2009 0:12
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
http://shop.sesa-moto.cz/pokec/fichlt-kramek/id70186.html je to tam v clanku puleni motoru, je tam napsany VYFUK takze to najdes, precti...jinak o tom lanku newim, delavalo se neco podobneho z gable, rozrizl se, tez se roztrebil a s vrtackou projel...ale az to vypalis tak stejne nejlepsi je vzit hadr, natlouct ho tam z jedny strany a na druhy ho vytahout - krasne lesky (zevnitr) dalekohled z toho bude :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:55
 
 
 
 
Jméno: karlos      IP: uživatel942    
no někde sem čet že je dobrý vzít si starý lanko, na jednom konci ho roztřepit, druhej konec dát do vrtačky a projet s tim vejfuk
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:13
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
vyndej vnitrek a hodto do kamen a zachvili to vytahni az to bude ohoreli a malim kladuvem lechce oklepej at stoho spada to ohoreli a vnitrek vejfuku se blbe cisti zalezi jak hodne je spinavej bejlepsi vypalit v ohnisti ale znicis si crom tak to necim vyskrabej
 
 
Datum: 24. ledna 2009 21:58
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
pokud ti nezáleží na chromu tak je nejlepší hodit to do ohně a pak to prostě vyklepat
 
 
Datum: 24. ledna 2009 21:52
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
cau draci... chtel jsem se zeptat.. dneska jsem si delal predstih na CZ 250/455.. dal jsem tam 3,6.. ale porad se mi to dusilo atd.... tak jsem hledal co by to mohlo byt.. tak jsem se podival na vejfuk.. a kdyz jsme ho sundal.. tak z toho vytekla.. slušná davka oleje.. myslite ze je to kvuli tomu?? ze se mi to dusilo? vsechno nehorazne od oleje.. proste humus:-( odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
smrdi, cadi, takovej stiplavej specifickej zapach, pokud si dal novej prevodovej olej, kerej je proste novej a ridsi, tak se ti nasal do klikovky, tez sme mel na fikovi starej a parada, nalil sem novej a uz to zaclo, puleni me neminulo...vypal vyfuk, to je dulezity...jinak pokud to jenom prokopnes a ani se to poradne neohreje, zas to chcipnes a pak zas negydy nakopnes tak to je jasny, nezahreje se to na teplotu gdy se olej jeste nespaluje (zde to plati hlavne u M2T!!!)...a gdyz uz jsme u neho - on se nerad spaluje...jo jinak ten vyfuk jeste pak poradne utesni, tim to tez muze byt a prosim at se zase nerozjede diskuze o M2T, wim ze to tu dlouho nebylo ale pestry uz je to dost:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 23:02
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
ja jsme na ni predstim nejezdil.. dostal jsem ji od dedy.. a hnedka sla na GO... no vidis to me nenapadlo.. stim prevodakem.. doufam ze to tak neni... ale do fika jsme dal taky 1:25 a te a ten si to prebral s prehledem. .zadny zbytkovi olej.... no jooo ale jak to poznam ze mi to taha.. olej ze skrině?:-(
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:05
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
nezapaluje ti to smes jak ma takze v lepsim pripade ten prestich muze bejt spatne nastavenej nebo spatna svicka ale to je nepravdepodobny a rikaz ze to je po GO takze hadam ze to nejezdi od ty doby to bude tim ze to nekde fouka tak jestli ten olej neni sprevodovy skrine
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:01
 
 
 
 
Jméno: lolík      IP: uživatel600    
motor je po GO. davam 1:25 kvuli zajizdeni.. ale jak je videt je to asi hodne:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:16
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
A také párkrát perošlápni motor bez zapalování ať vyplive všechen pebytek oleje a směsi...A pokud tam dáváš víc oleje,než má být, tak to není dobře. Najdi si návod k obsluze a tam se podívej, jaký poiměr má být...Pokud ho tak dáváš, tak by to možná chtělo sundat hlavu a kouknout dovnitř, příp. vyčistit.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:02
 
 
 
 
Jméno: Monter      IP: uživatel1265    
Vypal vejfuk a snad už se to dusit nebude esi jo tak by se musela hledat závada jinde ale to už ti bohužel neporadím :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:50
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5069    
zadr..neviete ako vybrat rucicku na hranatom tachaci na pincla?...dik za rady...:-) odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: ABC ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
http://www.jawamania.info/poradna/detail.aspx?questionid=27897 Zde je to popsané, princip je stejný jako u tacho ze 640
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: vojta      E-mail:      IP: uživatel4803    
seso, sory ale pls nemaž, čus našel sem na netu stránku, kde prodávaj ty brusný kotouče a pasty na leštění kovu, dělá se to s tím dobře, a seso, kdybys tady něco takouvýho měl, tak by to bylo super : http://www.chromtechnik.cz/ odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Tady to maj trochu drahý.Tu je odkaz kde je to levnější http://www.nastroje.internetshopping.cz/
 
 
Datum: 24. ledna 2009 18:28
 
 
 
 
Jméno: potkan      IP: uživatel3485    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/251552-21.html ako vyrobím tie rúčky na riadidlách sú pekné odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: maro50      IP: uživatel5069    
niekde sa to tu us riesilo...najprv si treba nastrihat buzirky zodpovedajuceho priemeru o hrubke niakych 0,5 cm..a ponatahovat ich na riaditka a unasac rukovate planu ci jak sa to vola a potom pomedzi to poprepletat buzirky zodpovedajucej dlzky..a pozaraovnavat...tak niak to bolo myslim..:-)
 
 
Datum: 25. ledna 2009 0:03
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
takový má kamoš na 250 automatce
 
 
Datum: 24. ledna 2009 21:03
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
On myslí to, co je na rukojetích (vypadá to jak pleteny proutěný košík, akorat místo proutí uměla hmota) je to zajimave !!!
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:43
 
 
 
 
Jméno: Horst      IP: uživatel5068    
To jsou návleky z kombinaček(kleští)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 18:29
 
 
 
 
Jméno: Dr.fik ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
Hoši,nevíte jak udělat nějakej zámek na kastliky u 125 kejvačky která má jen ten záchyt na šroubovák(takovej ten "šroub" co se s nim otočí a on se zahákne)??Napadlo mě udělat to nějak tak jako je otevírání kapoty u auta.Že bych doma udělal nějakej mechanismus kterej by se ovládal lankem.Ale nenapadá mě jak na to.Poraďte odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 17:58
 
 
 
 
Jméno: bobo.kopecky      IP: uživatel5067    
nevite jesli je krouzek zevnitr u 90 jawi u naslapovacky musi se kvuli tomu pulit tecemito odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: to je jedno      IP: uživatel5073    
jeslti ti to chcije moc, tak to musis rozpulit. je tam udalana drazka v karteru pro o krouzek. kdyz by to chcalo malo, tak jako nouzovka sundat start paku a narvat tam o krouzek, poradne pritlacit paku a utahnou klinek. ale stejen to bude furt saknout, dokavaz to nerozpulis a nevymenis
 
 
Datum: 25. ledna 2009 13:15
 
 
 
 
Jméno: fikus      IP: uživatel1506    
jestli je to jako u pincka tak staci sundat nakopavacku a strcit to tam a zase dat spatky nakopavacku
 
 
Datum: 24. ledna 2009 22:07
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5064    
Vim ze vam ty odkazy na motoinzerci vadej....ale jen vam chci ukazat,co je u me nadhernej fichtl..... http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/251552-21.html nema jedinou chybu....az na spz... odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: grovestreet ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Takový kousky mám rád, nedotčený... :-) Sám sem jednoho takovýho našel ve stodole ale ještě mi neřiká pane..
 
 
Datum: 25. ledna 2009 11:35
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
ten prach naznacuje ze se s nim nic nedelalo tudis netrpi "tuningem" vetsiny fiku pod vedenim mladistvych...no za ty prachy je to prumerne ale proc ne, kez by takovejch bylo vic...ale pokud se jen umyje tak bude vypada jak hvezda na nebi, generalka moc prace neda, stalo by to za to...
 
 
Datum: 24. ledna 2009 20:04
 
 
 
 
Jméno: Luke      IP: uživatel250    
Je supr, ale ta barva se mi hnusi, jak vidim tu nadrž a spomenu si na čištění tak mi je blbě :-D ještě že už to mam u mojeho zasebou :-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:39
 
 
 
 
Jméno: _buben      IP: uživatel770    
ten je dost peknej...takovejvh se fakt uz moc nenajde.....al eja sem koupil lepsihos e lepsima chromama a s papirama a ma najeto 4000 za 500 kc....njn..holt nekdo nevi co prodava...
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:06
 
 
 
 
Jméno: lukasholub      IP: uživatel4663    
Souhlasím s tebou Stando,je fakt krásný.Jinak jde udělat hezčí,ale originál je originál.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Chce to umejt :-D inak docela pěkný,ale viděl jsem i o hodně hezčí.
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:47
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
ahoj jde zapojit eletrika bez baterky na jawu 250 kyvacku? mam dynymo 45W muze nekdo napsat jak? dekuji odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 25. ledna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: procpro      E-mail:      IP: uživatel330    
problem ze nemam soustruh a uz me to funguje :-) to schema je OK dneska sem s tim jezdil
 
 
Datum: 25. ledna 2009 19:19
 
 
 
 
Jméno: Dannys ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
vysoustruz si nastavec na fichtl zapalovani a pak to tam normal pridelej tohle sem delal borcum na krosky
 
 
Datum: 25. ledna 2009 18:49
 
 
 
 
Jméno: procpro ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni      E-mail:     
martin.popo ®: a jak to mam zapojit jak u fichtla? ja sem myslel taky ze to tak zapojim ale prej to nejde ma na to nekdo jinej nazor?
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:54
 
 
 
 
Jméno: Standa      IP: uživatel5064    
pro dalsi borce co to chtej zapojit jednoduse http://www.ay.xf.cz/1.jpg ....vytvoril sem to ja s koleckem a Procpro to nakreslil:-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 18:43
 
 
 
 
Jméno: martin.popo ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
Udělej to jako to je u fichtla :-)
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:49
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
zdarec panove.., mam proble s babetu 210, vsetko sem cistil, a po slozeni nejde dobre seridit, problem je ze volnobjeh ide spravit, ale jakmile chcem rozjet tak sa to zacne dusit po pridavani plynu..., vypada to tak ze tam ide moc vzduchu a malo paliva, ihlu uz sem daval na 2aj 3 zarez ale beze zmeny, ked zakrijem pulku difuzeru tak akceleruje celkem ok, takze predstih to asi nebude, svicky uz sem skusal hodne typu, to take asi nebude, napada mna este plovakovka ale tu ked sem to cistil nehybal sem s pleskama a potom sem to este kontroloval ale nedokazu to stopro posoudit ci to je spravne,... predtym to vicemene ta babeta fungovala, teda aspon tento problem nemnela... ked najdete nejaky srozumitelny navod jak nastavit tu plovakovku abo to vite tak reknite :-D lebo ten navod tady mi moc nerika http://www.razdva.cz/alesmarek/babetta/index.htm ... takze chlapi help :-D diky moc moc odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: Enigma      IP: uživatel2900    
no nic ine mna uz nenapada nez skusit este jehlu a ten plovak, uz sem to skusal nejaku tu hodku seridit, jednu chvylu uz to celkem bilo ale ja sem taky ze polovcny uspech mi neda a jedu dal a nakonec to znova rozsteluju :-D ,
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:44
 
 
 
 
Jméno: MIchalJ21 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
babka je naladovy stroj plovakovkou jestli tam mas dobre dany plovak tak tam nic neres trysky predpokladam ze mas vycistene musis si hrat se sroubem bohatosti a jehlou mi trvalo neskutecne dlouho mi ji seridit a ted dva roky jezdi bez nehody
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:31
 
 
 
 
Jméno: potkan      IP: uživatel3485    
http://www.motoinzerce.cz/motorky/jawa/246845-pionyr-20-dily.html dosť drahé diely odpovědět
 
 
Posl.aktualizace: 24. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Steve      IP: uživatel4096    
100 000 he to je skoro zadarmo:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 19:58
 
 
 
 
Jméno: Monty812 ®      hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni hodnoceni     
prý "dám to skoro zadarmo":-D to je ale vtipálek:-D
 
 
Datum: 24. ledna 2009 17:03
 
<  1909  1910  1911  1912  1913  1914  1915  1916  1917  >

 



 

 


Všechy zobrazená ceny v tomto E-shopu jsou včetně DPH
Provozovatel tohoto E-shopu (FICHTL krámku) FICHTL krámek s.r.o., K Babímu dolu 390, 251 69 Velké Popovice
IČO: 01871790; DIČ: 01871790; E-mail:

Redakční systém naprogramoval: Petr Malý  |  Optimalizováno pro FireFox 4+, IE 9 a Google Chrome  |  Vygenerováno: 30.04.2025 1:12:23 CET  |  Tato stránka je validní HTML 4.01 standardu