Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
Jméno: george
IP: uživatel1834
 zdár draci nemáte nákej typ jak podsvítit tachometr konkrétně jawa 21 dík za všechny rady
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 17:06
 Svítím si tam 1 diodou zepředu tou štěrbinou. Ve dne to není skoro vydět, v noci je tachometr pěkně osvětlený a neoslňuje.
Datum: 05. února 2009 17:06
 Pohledej na internetu, někde byl na to návod...
Datum: 05. února 2009 11:27
Jméno: Jawak
IP: uživatel5191
 Ahoj Seso, máš ještě někde ty pokličky(rozpěrky) na přední kolo Jawa 20,21,23?
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 8:55
 uz je mam,,jeste nejou v krmku,,kdyz tak udelej objednavku a do vzkazu naois pridat poklicku,, ja ji prihodim,, je super,,
Datum: 05. února 2009 8:55
 Cuzzz draci.... kdyz budu na pionyra davat 6V klakson musim davat nekam diodu? kam ji mam napajet ? je to jedno jestli na + nebo - pol? neni tech diod i vic? ne jako LED atd ale ze maj jiny tvar a oznaceni je jedno jakou?
odpovědět
Posl.aktualizace: 06. února 2009 9:52
Jméno: Maňťák
IP: uživatel2756
 už od názvu LED- light emitting diode (světlo emitující dioda)
Datum: 06. února 2009 9:52
Jméno: Tinker
IP: uživatel4269
 diodu tam nedávej
Datum: 05. února 2009 19:20
 No jas diky moc
Datum: 05. února 2009 11:49
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Jsou v zásadě dva druhy klaksonů... stejnosměrné, ty však mají v sobě přerušovač tzv. wagnerovo kladívko a pak jsou střídavé jejichž memnbránu vychyluje vstupní střídavé napětí a proto jsou primárně určeny pro střídavé rozvody, což je v drtivé většině napájení motocyklů magnetem... neboli střídavým alternátorem s permanentními magnety... tedy žádnou diodu tam nedávej.. buď jí má jeden typ klaksonu v sobě (12V typ) nebo ne... v tomto případě s evšak jedná o jednocestné usměrnění, kdy napájí klakson sice stejnosměrný proud, zato však tepavý...
Datum: 05. února 2009 8:06
 Vim ze LEDka sviti takhle  ale tu tam nepotrebuju
Datum: 04. února 2009 23:48
 Diky ze si to napsal 3× ale to ja vim ... jen de o to ze pry klakson potrebuje ss napeti nebo ne?
Datum: 04. února 2009 23:47
Jméno: Jiri
IP: uživatel5189
 A naco chceš dávad diodu ke klaksomu ??? a diod je samozřejmě víc druhu ale jediná co ti bude svíti je LED dioda
Datum: 04. února 2009 23:43
 po kompletnej generalke motorke po zajeti,s 18 kolama,15 zubovim koleckem-mozem predbjehnut hondu cbr 125 .mam cezetu 175 mozem ho predbjehnut alebo ne alebo jak to sravit aby sem ho predbjehel\r\n
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 22:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
Datum: 05. února 2009 22:01
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 otevrenej jo zavrenej do 110...a z kopce to je dost neobjektivni pac neni kopec jako kopec...ale po otevreni to je znat, hlavne akcelerace je znatelnejsi...
Datum: 05. února 2009 21:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5194
 Tak ja nevim jak vy,ale ja sem tezky prase a jel sem na ni z kopce skoro 150 a po rovine 130....a je to CBR "otevreny"
Datum: 05. února 2009 20:32
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 si myslim ze vysledek je jasnej...ale k tomu cbr: da se otevrit...znamej ji ma a lita kolem 110, vic to vetsinou neda...
Datum: 05. února 2009 19:14
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 hela ja ma taky 175/477 a na rovince sem dal 113km/h nato ze CBR je 4T tak moc rychla teda neni v originalu da kolem115-130kmh
takze myslim ze bys ji dal
Datum: 05. února 2009 18:48
Jméno: ...
IP: uživatel2471
 Co já vim, tak honda cbr je ve 4t a otevřít se to nedá. mylím že nemá ani tech 11kw. takže já si myslim, že by to byl zajímavej závod
Datum: 05. února 2009 18:37
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:37
Datum: 04. února 2009 23:49
Jméno: franz
IP: uživatel4510
 zdarec borci potřebuju radu zkušenějších motorkářů,jaky motor je lepší DT 80,nebo MTX 80.A který je lehčí.Nikdy sem tyto motory nedržel v ruce tak vůbec nevím.Díky jo a ať žijou FICHTLOVÉ
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 19:31
Jméno: mustang23333
IP: uživatel1412
 jedině DT -6-ti kvalt
Datum: 05. února 2009 19:31
Jméno: David . K.
IP: uživatel2215
 no mam mtx a nejezdi to spatne ale jestly ten motor mas do nejakeho ramu ak spis ber ten z DT daj
se na to lepe sehnat kity a podobny ,,tuning'' veci. Jinak vykonove to bude asi stejne...
Datum: 05. února 2009 11:04
Jméno: Martin
IP: uživatel4545
Posl.aktualizace: 04. února 2009 22:25
 Kontakt martin.popo@seznam.cz nebo tel.. 607 816 476
Datum: 04. února 2009 22:25
 čawte....chci se zeptat o kolik mám nechat snížit hlavu na fichtlovi???
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 21:35
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tento dotaz tu dlouho nebyl...a nazory jsou stale stejne jen pravda lezi obcas trochu jinde...
Datum: 05. února 2009 21:35
Jméno: Honza
IP: uživatel1653
 Vůbec se to nevyplatí snižovat znám jednoho co si to udělal a potom mu vylít píst hlavou na typu 20 a skoro vůbec si nepomoh jelo to skoro stejně. To už můžeš koupit tu upravenou hlavu ale snížíš životnost motoru docela razantně.
Datum: 05. února 2009 21:28
Jméno: mustang
IP: uživatel1412
 frikulín asi myslí spíě mililitry
Datum: 05. února 2009 19:21
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 jestly to prosimvas vy tak to prosim rekne mne to zajma taky o kolik setin nebo tisicin milimetru
Datum: 05. února 2009 18:51
 Nejde říct o kolik spíš bych se ptal na kolik a jak....  Milimetry nejsou správná míra pro určení snížení hlavy..
Datum: 04. února 2009 23:47
 Tak zrovna tohle téma je tady snad milionkrát! Jen ti dám radu co sem tady vyčet, jestli máš motor před smrtí kašli na to
Datum: 04. února 2009 22:11
Jméno: patrik
IP: uživatel5188
 smim se zeptat k čemu ti to bude?
Datum: 04. února 2009 21:54
Jméno: Luteja
IP: uživatel2253
 Ahojte hosi... promin seso ale nedalo me to nezeptat ... hosi nechcete nahodou nekdo levy zadni dvere na zigula ??? (myslim 2101) Kdyztak by sme to potom vyresily pres e-mail ! :-b
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:39
 OMG.... tohle je stranka o motocyklech znacky JAWA ne autosrotak nebo inzerce s autodily
Datum: 04. února 2009 23:41
 hoši,potřebuju radu,musim zapojit elektriku na 05 ale nak nepobíram co je tohle.(v červenym rámečku) chybí tam zapalování ale tohle na něj nevypadá http://uloz.to/1268785/schéma 05.GIF
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:42
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
 to schema je na nic .....je potreba vedet jestli mas 05 s parezackym zapalovanim a nebo 20W zapalovanim z 20 ....pokud mas to z 20 tak tohle schema je OK....ale pokud tam mas to parezacky,tak to schema je na nic,tam je jinak zapojena inducka.....
Datum: 05. února 2009 11:42
 dík
Datum: 04. února 2009 21:51
 Jestli nemáš tak si stáhni návod k obsluze, tam je to taky nakreslený. Tady to taky můžeš stáhnout.
Datum: 04. února 2009 21:10
 No podle mě je to zapalování, záleží taky jaký zapalko máš, ze začátku výroby se dávali ty starý pařezácký a pozdějc
klasický fichtlácký.
Datum: 04. února 2009 21:08
Jméno: Tomáš
IP: uživatel4610
 PRO JOHNY!! to je ono je to to samé co má on, nevíte kde sehnat nějaké ty díly??
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:10
Jméno: Kalim
IP: uživatel5187
 Zdarte jawaři. Potřeboval bych poradit. Mám babetu typ 207 a jak je to přepínání na šlapání a na normální motor tak mito nejde přepnout na ten motor. Vůbec newím čím to je... Myslím si že to bude jen nějaká volovina. Myslíte že by to mohla být spojka? Dík za rady!!!
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 9:38
Jméno: Dobešová
IP: uživatel1142
 Ten vypínací čep je na hřídeli převodovky. Jsou tam tři kuličky a pružina.Problém vidím tady.
Datum: 05. února 2009 9:38
 mně nejde zase u 210 přepnou na šlapaní,ale spojkou to neni
Datum: 04. února 2009 20:11
Jméno: Fogi
IP: uživatel5186
 Cau draci mam problem:vecer jsem dojel dom vse v pohode a rano ze nastartuju fika a je zasekla nakopavacka + zasekla jednicka na dvojku a trojku jde proslapnout nevite cim to je??
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 19:36
 mě se seklo jednou úplně všechno...a to jen proto že vyskočila nějaká ta vidlička (či co to je) u řadícího automatu.
Datum: 07. února 2009 19:36
 Kamaradovi se to taky stalo a měl vysypanou celou převodovku a doku****ou spojku
Datum: 04. února 2009 20:00
Posl.aktualizace: 05. února 2009 18:53
Jméno: eclips
IP: uživatel1181
 ale nevim jak ti to bude troubyt
Datum: 05. února 2009 18:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:46
Jméno: bob
IP: uživatel1927
 to je normální klakson ale na kývačku , panelku atd. ne na fichtla se mi zdá
Datum: 04. února 2009 20:58
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 tak to jo. ale z tou diodou je to na houby...je na ní ztráta půl voltu.
Datum: 04. února 2009 19:46
 No napsaný to tam není máš pravdu, myslel jsem že ten rozměr bude stejný. A propo jak jistě víš tak před klaksonem je dioda že. A hlavně budu předělávat soustavu na stejnosměrný napětí...
Datum: 04. února 2009 19:22
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 asi sem slepý, ale tam se nikde nepíše že je to na pionýra  . nějak si to blbě pobral. a jen pro info tento klakson je n astejnosměrné napětí a pionýr má střídavé napětí, takže ti fungovat nebude.
Datum: 04. února 2009 19:17
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 Nevím kolik má originál,ale i kdyby to mělo v průměru 15 cm,tak u mustanga to nevadí,protože má to uchycené na rámu,ale já bych ho tam určitě dal,vypadá pěkně.
Datum: 04. února 2009 19:03
Datum: 04. února 2009 18:58
 Čaute lidi potřeboval bych poradit, kamarád ma motorku. Na boku na nadrži ma napsaný JAWA TRANSISTOR 25. Potřeboval bych o teto motorce něco bližšího vědět. Máme v plánu to renovovat, ale nevim jak se jinač řekne te motorce, nevite kdo by mohl mít nahradní díly??
Poraďte, předem díky a čau.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:36
Jméno: KAREL
IP: uživatel5076
 jj to je babetta 228
Datum: 04. února 2009 20:36
Jméno: Domino83
IP: uživatel5185
 To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:32
Jméno: Domino83
IP: uživatel5041
 To je prvni babetta 228 mely transistorovy zapalovani a 19" kola a pevny zadni kolo bez odpruzeni. Pote bylo tyristorovy. To uz byli 207 a posledni 228 to mely taky. A do cizych zemi mely ruzny nazvy.ale ted si presne nevzpominam kdy se zmenilo to zapalovani
Datum: 04. února 2009 19:01
 nevim nevim vývozní typ to se mi nezdá myslim že sem jich u nás už pár viděl
Datum: 04. února 2009 18:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 to je asi nějaká vyvážecí podoba babetty ne? ten motor bych řekl, že je stejný
Datum: 04. února 2009 18:25
Jméno: johny
IP: uživatel4946
Datum: 04. února 2009 18:23
 a seš si jistej jestli to tam nenapsal předcchozí majitel?? dyštak napiš obsah čislo motoru, ramu, a rok výroby a nejlepši by bylo kdybys někam dal fotku a sem napsal odkaz
Datum: 04. února 2009 18:20
 Čaute mam dotaz chystam se renovovat motor na pařeza ale mam špatnej řadicí automat vyskakuje my 2 a 3 a ja sem se chtel zeptat jestli se to nák repasuje nebo kde to seženu díky moc
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:52
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:52
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 nebo mas vyzvejkany kolecka
Datum: 04. února 2009 18:11
Jméno: cpivo
IP: uživatel2254
 zdar jestli ti vyskakujou kvalty tak by to mohla bejt ohnutá vidlička.
Datum: 04. února 2009 18:03
Jméno: fikus
IP: uživatel1506
 cau stando tak to mozna foukalo kuli tomu ze valec mel venkovni stranu vysrcenou a vnitrni dovnitr mam namysli tu prisedaci plochu k hlave tak jsem to zabrousil a uvidim protoze je divny aby netesnila zadna hlava jen na tom jednom valci a tesneni hlnikovy nepomaha
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:53
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
 Normalne zarovnej ty kartery,jak sem psal....beztak ti to tam zacne foukat...
Datum: 05. února 2009 11:53
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 zdar,nevite jakou má asi cenu Jawa 250 typ 353 v plně pojizdnym stavu s papirama a se všim?
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 20:44
 Hele a když už jste v dotazování na ceny. kolik by mohla stát Jawa/Čz 175 s papírama orientačně. Díky
Datum: 04. února 2009 20:44
Datum: 04. února 2009 15:08
Jméno: Petr
IP: uživatel1553
 To jsou virtuální dotazy nejde odpovedet zalezi na stavu ... tak odhadem muzes ji sehnat za litr a muzes za ni dat klidne i 15 tisic ... ale takova obycejna s papirama tak odhaduju 5 - 8 tisic
Datum: 04. února 2009 13:33
 nazdar draci.. mám kolo na fíka.. a je něčím zvláštní.. a to tím.. že ne náboji nejsou takové ty vlnky.. zkrátka.. je ten buben po venku rovný.. žádné vlnky.. a na žádné fotce sem to neviděl.. takže nevím jakto že to ty vlnky nemá.. díky za odpovědi =)
odpovědět
Posl.aktualizace: 05. února 2009 11:57
Jméno: Standa
IP: uživatel5192
Datum: 05. února 2009 11:57
Jméno: Pan Pulic
IP: uživatel2390
 05ku Sport sem kdysi kupoval od jednoho chlapka asi za 300. Bez plechu, karbec vzhledove jako napr. na mustangovi, ale s mensim difuzorem. Zapalko 20W, kulatej dekl u zapalovani a to nejzajimavejsi klika na velkych loziskach a 14 ojnicni cep. Kolecka na 2ce 19 a 19...
Datum: 05. února 2009 0:10
 aha to sem nevěděl.. aspoň jsem moudřejší =) ale osobně je mi to celkem jedno ejstli je to nake vzácné.. neboť sem to obul kámošovi do drapáku... a pude to na tréninkový kus pionýra.. jehož rám měl už dávno namířeno do šrotu
Datum: 04. února 2009 16:43
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nene to byly...prave ten dalsi typ kol mel to zebirko a dali ho tam proto aby chladilo brzdu...jinak 05 sport jsem live nevidel, jen z obrazku...prakticky to same jak 21 do roku 1975, vzhledove skoro stejne...
Datum: 04. února 2009 14:27
 Taky je možnost, že je někdo zbrousil.
Datum: 04. února 2009 14:09
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 Je to kolo z posledni verze Jawa 05 a údajného typu kterej sem v zivote nevidel, a to jawa 05 sport ....kolo i brzdovej stit je funkcne a vzhledove stejnej jako u 21,ale je to hladký.....mam to kolo na 21,tak to vim
Datum: 04. února 2009 13:43
Jméno: S.w.i.n.e2
IP: uživatel600
 hosi nabidnu vam technicak z mustanga neni psanej na me, ale ten chlap jeste zije, za neco vymenime nabidnete
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:02
 Tady je email
Datum: 04. února 2009 13:02
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,záleží za co.Kdyžtak písni na email.
Datum: 04. února 2009 13:01
Jméno: honzule
IP: uživatel1333
 Čus lidi.Poradte prosim. Dneska jsem jel na pařízkovi tak 20km a když jsem se vracel tak tak jsem najadnou nemoh do kopečka podřadit na jedničku a skocil tam neutrál a potom nešla dvojka a trojku tam dám ale steží.koukal jsem jestly není povolenej automat ale není a motor se mi půlit nechce protože je to ješte original a jezdí úplne suprově.Pěkně me to štve.
odpovědět
Posl.aktualizace: 04. února 2009 13:47
Jméno: Standa
IP: uživatel5180
 stavba prevodovky a princip razeni je stejny,ale prevodovky 555,05 a 20 jsou jine ....a konkretne 550,555 a 20,21,23 je neprohoditelný,ani automat...co je prehoditelne tak 550,555 a 05 akorat 05 ma jinou dvojku nez parez,ale pasuje tam ta prevodovka(je stejne dlouha  )
Datum: 04. února 2009 13:47
 převodovky jsou myslím u všech fíků stejné
Datum: 04. února 2009 13:20
Jméno: rosi48
IP: uživatel995
 je možny,na tym automatu je taková ta pul ozubená páka z plechu,do těch zoubku na ni skáče při řazeni takej zobáček a ten zobáček je zajištěnej perkem(aspoň je to tak na fikovi),mě se stalo,že se ten zobaček prohodil s tim perkem a taky to potom nešlo.Nevim,na fikovi to tak je,tak na pařezu si myslim,že to bude podobny.možny to je...až to rozpuliš tak uvidiš...
Datum: 04. února 2009 12:16
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 kazda motorka chce jednou udelat GO!jestli ti na paizkovi zalezi tak ji udelej!!a viel bych to na tu radici vydlicku!!
Datum: 04. února 2009 11:38
 osobně bych řek že to asik budeš muset půlit.. smůla no.. stala se tam nějaká zrada.. možná něco s řadící vidličkou.. možná něco s kolečkama.. nebo se podívej jestli není ohlé to táhlo řazení.. jinak fakt nevím.. jedině půlit
Datum: 04. února 2009 11:26
|



|