Pokročilé vyhledávání:
Upřesňující hesla:
Musí obsahovat:
Nesmí obsahovat:
Kategorie:
 Čau lidi hele zajímala by mě jedna věc nevíte čím to může být že mě někdy vyskočí 3 protože jedu normálně dam 3 a po chvilce vyskočí po 2 sekundách nevíto co s tím děkuju za odpovědi do předu čus
odpovědět
Posl.aktualizace: 20. února 2009 17:05
Jméno: lakys
IP: uživatel5351
 mozna to bude vydlicka v motoru(mas ji asi ohnutou)budes se hold muset podivat do motoru me zase vyskakovala 2 bylo to hrozny ale dalo se to prezit
Datum: 20. února 2009 17:05
Jméno: prymas
IP: uživatel4734
 nebo ti blbe zapadaj v automatu ty zoubky a de ti trojka vedle a vibracema viskočí rozpulit a srovnat automat
Datum: 10. února 2009 12:11
 Je to možný já ho mám docela hodně naplí a když byl povolenej tak to nevyskakovalo děkuju za odpověd
Datum: 08. února 2009 14:35
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Hm....kombinace vytahanyho moc napnutyho retezu....povol retez...
Datum: 08. února 2009 14:01
 ahoj vydlicky razeni myslim.kamosoj se to taky stavalo.
Datum: 08. února 2009 13:57
 Čau lidi chtěl bych se zeptat já mám 21 a píst tam je s 3 pístníma kroužkama a už mají docela dost a futro taky ale komprese ujde docela myslítě že když koupím nový píst i s futrama a kroužkama že se zlepší výkon?napište prosím děkuju
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 21:23
Jméno: thomas77
IP: uživatel1723
 Měřil jsem to a má to 38mm
Datum: 08. února 2009 21:23
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 nic nemen, akorat pokud maj krouzky vuli tak je (samozrejme vsecky!) a futro pokud ma vuli...ale pokud to nema tak do toho nesahej a pak za par let udelej vybrus az bude znat ze je to vylitany...
Datum: 08. února 2009 17:13
 Pokud ma dobry zrychleni,kompresi a jede dobre,tak proc to resis.jesi je v cajku tak do nej nesahej.vymen jen krouzky a vic neres.pokud ti cinka nebo neco jineho.tak vymen komplet.proc vlastne nesundas hlavu posun pist dolu a zmer si posuvkou valec(mer presne!!)a budes vedet.JJ tyhle stary puvodni sedly motory sou nejvetsi drzaci.  Zalezi jesi je ten valec vylitanej,ale jesi ma dobrou kompresi jak tu pises tk bude v cajku.
Datum: 08. února 2009 15:25
 Jo ale víš jak jede tak 65 normálka ale na 1 a na 2 má fakt super zrychlení to moc pincků nemá protože tam je pěkně sedlej motor .A píst je ještě z výroby ale výbrus se mi moc nehce dělat hele a futra mají dost velký vliv na výkon ?A kdybych udělal výbrus tak by se zlepšil hodně?děkuju za odpovědi
Datum: 08. února 2009 14:28
 pokud je dobra komprese tk zas tak dost krouzky nemaji.kup pist,krouzky,futro i pistni cep.pac kdyz vymenis jen neco a ostatni nechas vychozeny tk pocitej stim ze se ti to rozsipe driv nez myslis.a kdyz us tak bych udelal zrovna i vybrus valce.pokud vse udelas v cajku a pri zajizdeni to nebudes hrotit tk se to na vykonu urcite projevy.
Datum: 08. února 2009 13:53
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 čau draci, co si myslíte o motocyklu jawa robby 50?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:46
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 na fichtla to proste nema, to mi nerikej nebo si nejel na zrenovovanym fikovi...to jak se fik chova, jak je s nim krasne jednoduchy jet, spravit si to dokazes sam na kolene treba cestou do prace (zalezi an oprave), ale taky na ty krasny roky, na to "stari" ci spise abych ho neurazil tak mladi, to je uzasny jak to po takovejch letech jezdi...ruku na srdce, otocil se negdo za vama gdyz ste jeli na Robbym? leda gdyz hazeli vajicka...
Datum: 08. února 2009 20:46
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 No, maximálku to má zhruba rovnakú ako fichtl. Samozrejme keď tam dáte normálnu rozetu namiesto tej cirkulárky... ale zase by ste sa divili jak to dá chrchla do kopca! Prvé motory monkey vznikli niekedy začiatkom 70tych rokov a vyrábajú sa dodnes tak už si konečne uvedomte že existujú aj lepšie poldecáky ako je pionier. Nehvorím že fichtel je zlá motorka, ale predsa len už žijeme niekde inde. Ja myslím že keby sa Robby predávajú za 1000cku tak ich tu jazdí plno a kecalo by sa tu o nich. Sú to proste spolahlivé, nenáročné a nazvyme to moderné motorky, ktoré majú s pionierom spoločného akurát tak "výrobcu"
Datum: 08. února 2009 18:31
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale jo da se...na fika to nema, to ma nesaha ani po paty...ale na druhou stranu muzem mu vdecit za to ze prispel a pomohl zpatky na nohy Jawe spolu s dalsima motorkama a vychoval dalsi generaci co nemela fika a mela prachy na robbyho...a patri mu dik taky coby darek pro narozeniny Jawe 100 robot, pac Robby 100 se vyrobil prave na pocest starymu dobrymu Robotu...ale jinak vykon a jizdni vlastnosti jsou ezce podprumerne...
Datum: 08. února 2009 17:10
 ja bych takový sra*ky nekupoval myslete si o mě co hcete ale když 50 ccm tak fika a když 125 ccm tak starou jawu bo čz ty nový stojej za prd
Datum: 08. února 2009 14:31
 presne tak je to honda,us to neni Jawa.je to linej 4takt  a 50ccm je na 4takt dost malo.kdybych si ho kupoval ja jako ze bych ho nechtel ani zadarmo,pocital bych s okamzitym prekopem na 110ccm,125ccm.
Datum: 08. února 2009 13:48
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Uz to neni Jawa......je to honda-monkey
Datum: 08. února 2009 13:24
 chlapci, nezdá se vám,že trocha víc ubylo náklaďáků? to je plus por nás, pro fichtláky a vůbec pro všechny... Důvod nejspíš ten, že všechny firmy krachují. Pak další výhoda do léta je ta, že palivo stojí tak, jako před pěti lety.. Což je bomba! Takže dám do kupy fichtla a po absolutním slehnutí sněhu a při teplotách 10+ začínám jezdit na fíku do školy
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 19:49
 ale zase přibyli fízli je to v piči... ted taky skladam fichtla.. ted musim nasadit valec s pistem.. mam novy vybrus..
Datum: 08. února 2009 19:49
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 tak to ze mozna ubylo nakladaku tak je to plus pro zivotnost silnice a plus pro zeleznici ktera se mozna znovu postavi na nohy...ale nebude dlouho trvat a nam se tady zase budou klepat tabulky v okne kvuli nim...jinak s tim benalem - koupil sem po vanocixh 10l za 20 Kc, parada, tedka uz to stoji nejlevnejsi 22 a na konci mesta za 23, presne to ted newim...a v lete budem zas na ty samy cene jak minulej rok na podzim, to si piste...
Datum: 08. února 2009 17:06
Jméno: lukasholub
IP: uživatel4663
 No,s tím benálem bych se zase moc neradoval.U nás v Opavě stál benzín po vánocích 21,- a teď už stojí 24,-,takže to jde zase nahoru a já bych za to moc nedal,že na léto půjde zase kolem 34,-.
Datum: 08. února 2009 14:29
 Neboj se,cena benzíu pude na jaře zas nahoru.V zimě je to vždycky levnější,protože neni motorystická sezóna,ale jakmile začne,tak to zase zvednou
Datum: 08. února 2009 14:02
 no pri 10 jeste jezdit nebudu... a ještě doufám, že na tebe seso ta krize nedoléhá moc..
Datum: 08. února 2009 14:00
 já vím, ale bylo jich moc! a navíc, ty svině kuli poplatkům na dálnici jezdí radši přes města a obce a korát ku.ví silnice
Datum: 08. února 2009 13:17
Jméno: choséé
IP: uživatel1201
 hej klidni jo.. kdyby nebyly nakladaky tak nwm jak by se dovaželo zboži a tak dale... a vetšina fichtlaku po dalnicich nejezdi,ptz nemuzou...
Datum: 08. února 2009 13:15
Jméno: santy
IP: uživatel2757
 čau prosim vas da se přepsat jawa 21 na nekoho komu je 15 let a nemá ještě řidičák? ne bo se to dá přepsat jenom na dospělé??
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 10:32
Jméno: lk
IP: uživatel1217
 djsatan má v podstatě pravdu.....ty mužeš bejt majitelem, ale provozovatel musí bejt někdo kdo to muže řídit
Datum: 09. února 2009 10:32
 no podle me ma joza pravdu, kdyz chtel tata na me prepsat čz 175, tak mu rekli ze to nejde, ze na tu motorku nemam vek, a napsali to tak, ze ja jsem tam jako majitel a tata jako uzivatel, takze jedine takhle
Datum: 08. února 2009 18:48
Jméno: MOLY
IP: uživatel1913
Datum: 08. února 2009 18:26
Jméno: Joza
IP: uživatel4575
 Ne přepsat to na někoho de až mu bude takovej věk kdy s tim může jezdit takže Jawa21 se může napsat až v 16 letech
Datum: 08. února 2009 18:01
Jméno: Moly
IP: uživatel1913
 Joo myslim že to jde .-..i auto můžeš přepsat na děcko..
Datum: 08. února 2009 17:19
 Nejsem si jisty ale prepsat by to melo jit na kazdyho ne?
Datum: 08. února 2009 13:09
 cau draci co je pravdy na tom ze se posledni fichtli vyrabeli 12 V?? a proc obcas je na pionyrech bzucak 12 V?? bude fungovat normalne?? jeden jsem mel a nefungoval mozna by stacilo sestlovat??
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 18:43
 Ty bzučáky jsou z Jawy 90, ta měla 12V elektriku.
Datum: 08. února 2009 18:43
Jméno: patrik
IP: uživatel4196
 12V bučáky sedávaly na mustangy,já hotam mám taky z výroby,ale elektrika je klasika 6V
Datum: 08. února 2009 17:47
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ty myslis Romety? jedine ty, ty mely (maji) 12V baterku...
Datum: 08. února 2009 17:01
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Blbost.....mozna nejaky ty polsky zmetky....
Datum: 08. února 2009 13:26
 tak o tom jsem ještě neslyšel, a řekl bych, že je to taky jáká blbost
Datum: 08. února 2009 12:51
 12V fichtl??To bude nějaká blbost
Datum: 08. února 2009 11:52
 s trojkroužkovým pístem mě to jelo těch 70-75 a s tím dvojkroužkovím to pojede kolik?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 17:34
Datum: 08. února 2009 17:34
 clovek se nekdy dost zasmeje dys je tu tenle dotas kazdej den a furt dokola.pritom se staci jen zamyslet a odpovis si sam
Datum: 08. února 2009 14:03
Jméno: Horst
IP: uživatel5221
 Ale vždyť je to PC tuning Karel
Datum: 08. února 2009 13:45
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Pojede ti to stejne se 2 i 3 krouzkama ........uz dost.....
Datum: 08. února 2009 13:36
Jméno: Willi
IP: uživatel4540
 to uz by asi nejelo ....
Datum: 08. února 2009 13:10
Jméno: sanko
IP: uživatel4891
 a co štyř a pěti kroužek?zvedne se vejkon?
Datum: 08. února 2009 13:04
Jméno: adas
IP: uživatel1069
Datum: 08. února 2009 13:00
 Fakt jako píšu to teď a naplno....každej kdo se zeptá na rozdíl mezi 1 2 a 3 kjroužkovym pístem je normálně vymaštěnej dement....! Si myslíš vole že když máš 3 kruhy a dáš 2 že ti to pojede ještě o 20 víc....? ZAČNĚTE POUŽÍVAT OBYČEJNEJ SELSKEJ ROZUM A NESEDTĚ POŘÁD PŘED TĚMA MONITORAMA...!
Datum: 08. února 2009 12:41
 omg v tom není rozdíl už to přestante řešit
Datum: 08. února 2009 11:49
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ti to jezdi nak hodne ne?? pojede mozna rychleji zanedbatelne ale dokopce to nebude mit takovej vykon nejspis
Datum: 08. února 2009 11:44
 Ahoj.Mám sprej na mazání řetězu(sekundár).Chtěl bych vás poprosit,zda by jste mi někdo nenapsal,přesný návod-krok za krokem,jak by se to mělo asi ideálně dělat.A doporučil bych něco z těch odpovědí dát na ten FAQ.Koupil jsem si to,protože jsem se dočetl,že když vykoupete řetěz v benzínu,tak ho prej zničíte.Já ho zatím před stříkáním čistím hadříkem mírně prosáklým benzínem(ne že by to z něho teklo)
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 20:57
 Moc vám všem děkuju.
Datum: 08. února 2009 20:57
Jméno: Horst
IP: uživatel5226
 No jestli ten sprej bení dražší než řetěz.Ale já řetěz očistím benzinem,ohřeju mazací tuk A00 a trochou oleje,dám tam stočený řetěz,párkrát sním zatřepu,vytáhnu a nechám odkapat a to je vše.
Datum: 08. února 2009 18:09
 Řetěz nejlíp namažeš vyjetým olejem.Čim víc vyjetej tim líp.Sundáš řetěz z motorky,smotáš ho do kolečka,dáš do nějaký nádoby a naleješ na to vyjetej olej.Pak si vemeš štětec a budeš ten řetěz jakoby tim olejem promazávat.Takhle to budeš chvíly dělat.Pak řetěz vyndáš,necháš ho chvíly okapat a otřeš hadrem.Tím je řetěz namazanej úplně nejlíp
Datum: 08. února 2009 11:57
Jméno: Woozie
IP: uživatel1379
 Rozhodne reťaz z fichtla nezničíš umytím v benzíne. To čo si tu písal sa týka iba retazí s tesniacimi krúžkami a to rozhodne nie je náš prípad. Takže kludne to tam vymáchaj, ale skôr by som ju očistil zľahka nejakým štetcom. Čo sa týka postupu mazania: Najprv očistit, nastriekať - ale pozor! Nemal by si to striekať na reťaz ale zozadu na rozetu! Nechaj to tak 15minú stáť a potom to mazivo zotri. Inak by sa ti na to prilepií všetok prach a sračky z ciest. A tým ide životnosť reťaze dole!
Datum: 08. února 2009 11:38
 No prej to má uvnitř nějaké těsnění,které ten benzín zlikviduje.A zajímalo by mě,asi z jak velké vzdálenosti stříkat,jestli na rozetu,či mimo rozetu-či snažit se shora i z dola,nebo z boků.A zda to pak otřít hadrem,já to otírám,pač se na to hned lepí moc bordelu.A zda otřít jen řetěz,nebo i rozetu.
Prej když se to vykoupe v tom benzínu,tak už pak mazat jedině tou teplou směsí vazelíny s olejem.
To s tím těsněním jsem si nevymyslel,mám to z nějakých stránek o motocrossu,ale já si ty články uložil do wordu a nemůžu už najít adresu.
Datum: 08. února 2009 11:36
Jméno: Spara11
IP: uživatel1215
 nevim prc by se mel retez znicit tim ze ho umyjes benalem akorat to odmasti takze bych vzal benal pk bych to mazl nakym olejem
Datum: 08. února 2009 11:18
Jméno: fikus
IP: uživatel692
 ohrej nakej olej treba PP 80 nebo nbo radsi neco husciho lepsi by byla vazelina ohrej to tak na 50-80 stupnu a olej vtom vymachej olej zatece doclanku a tim je namazan vsude kde ma sprejem to nenamazes zevnitr kde to je nejvic potreba
Datum: 08. února 2009 11:17
Jméno: motor
IP: uživatel680
 lol já bych to asi nejdříve odmastil sprejem na brzdy takovim tim odmaštovacim a pak teprv nahulil tim silikonem ve spreji
Datum: 08. února 2009 11:05
 otevřeš sprej, protřepeš (nemícháš), stříkneš to na kousek řetězu, pootočíš kolem aby se řetěz posunul, stříneš znova, atd atd dokud to nebude namazaný
Datum: 08. února 2009 10:51
Jméno: karel
IP: uživatel5076
 čus máte někdo zkušenosti s jawa dandy 50?? jak to jezdí atd.....
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 11:39
Jméno: Standa
IP: uživatel3718
Datum: 09. února 2009 11:39
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 papirovy fajn stroj, ono mit 6 kvalt tak tak to jen radit...newim jak ty verze predtim ale dandy minarelli byly solidni...o poruchovosti nic newim, znamej ho tez mel a chvalil si ji, pak prekopal sani na vetsi karbec (origo je tam myslim s difusorem 12) a jen chvalil a chvalil...cenove to je docela dobry, zalezi na kerou narazis...ale Standa povidal ze ho kopcu udajne fichtl prejede...
Datum: 08. února 2009 16:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Kamarad ji mel a furt jen neco opravoval....hruza....ale ty motory Minarelli jedou no.......
Datum: 08. února 2009 13:27
Jméno: johny
IP: uživatel4946
 super motorka akorat ze se nani spatne shaneji dily, hodne lidi ti rekne ze je to srot a ze se porad sere, ja jsem na ni najezdil 20 000km bez nejake vetsi poruchy...
Datum: 08. února 2009 11:48
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj, nevíte někdo o kolik se zvýší výkon i jawy robby, jestliže na ni dám Sesův kit na 70ccm?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 12:10
 Nwim do 4taktu nedelam,ale kamos mel neco podobnyho a na mustangoj sem ho setrel,tak se nasral a prekopal to komplet na 125ccm.pak prej us to slo.newim zda ti ta 70tka splni predstavy.kdyz uz tk bych investoval aspon do 110ccm pripadne do tej 125ccm.Hodne stesti!
Datum: 08. února 2009 12:10
 Zkus to pak nám to povíš....!
Datum: 08. února 2009 11:29
 Ahoj kluci a holky, mám dotaz, dá se nějak upravit zapalování na pionýra? Aby to bylo spolehlivý? Díky.
odpovědět
Posl.aktualizace: 09. února 2009 22:18
Jméno: Horst
IP: uživatel5243
 Chongu dobrý.Já to vím,ale mlaďasové co šetří 3litry nato dobře skočí-natu výhodu.Čau
Datum: 09. února 2009 22:18
Jméno: Chong
IP: uživatel1212
 Žádná výhoda to není... podle mě je to tak že rotor obsahuje zalité pouze dva magnety a přechod mezi nimi spouští jiskru... a protože ty přechody jsou logicky dva, tak hází dvakrát za otáčku... Prostě konstrukční záležitost a protože to u 2T nevadí, tak tam tu jiskru nechali...
Datum: 09. února 2009 8:57
Jméno: Horst
IP: uživatel5221
 Pořád mi nejde do hlavy jaká je to ta výhoda,že hází jiskru ve spodní ůvrati.
Datum: 08. února 2009 14:06
 Jak se dá vyrobit to bezkontaktní a co všechno to obsahuje a je to drahý?
Datum: 08. února 2009 13:56
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
Datum: 08. února 2009 13:34
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Poradne seridit a vse utahnout a namazat plst......
Datum: 08. února 2009 13:30
 originální bych nějak neupravoval, spíš si kup bezkontaktní nebo si ho vyrob
Datum: 08. února 2009 12:42
 porid si tyristorovy, kdyz se ti nevysere nejakej odpor, tak je to dost spolehlivy, hlavne se ti tak neopalujou kontakty
Datum: 08. února 2009 12:32
 Kup si to co tu ma sesa. Nemá cenu ničit original a nebo ho pořádně seřiď!
Datum: 08. února 2009 10:46
Jméno: fik
IP: uživatel4226
 Cau je pravda ze olej shell advance X hodne karbonuje?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 15:50
Jméno: Švejk
IP: uživatel5198
 radši tam lej jinej jestli ježdíš normálně.
Datum: 08. února 2009 15:50
 Na závody jo....! V normál fíku bude dělat neplechu....! Prostě je to vysokootáčkovej závodní olej....! Maže motokáry co točej 21 000.....
Datum: 08. února 2009 12:42
Jméno: fik
IP: uživatel4226
 jo myslel jsem racing. takze je teda dobrej jo?
Datum: 08. února 2009 11:42
 Asi myslíš Shell advance RACING X...protože Shell advance X neznám. Jinak ten racing....nesmí se běžně používat v silničním provozu...  Je to výkonej olej kterej hoří až za vysokých teplot....karbon??? Jen minimálně....!
Datum: 08. února 2009 10:44
Jméno: xxx
IP: uživatel4917
 cus hosi co kdybych nejak odlehcil rotor u zapalka slo by mi to rychlejs do otacek?melo by ne?dik
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 10:16
 no rychlejš by tě to do otáček šlo, ale nevim, jak by si chtěl potom vyrábět proud, jedině, že by sis udělal bateriový zapalování bez dobíjení
Datum: 08. února 2009 10:16
Jméno: chose
IP: uživatel5124
 Ahoj draci, mám dotaz, když si koupím jawu robby tak na ní můžu jezdit od 15, ale co když na ni dám ten 70ccm kit, co tu má sesa, budu to stále moct řídit od 15? Popřípadě o kolik se zvýší výkon kw s tím kitem?
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 10:53
 není problém můžeš tam mít i kit na 250ccm, dulezitý je to co je v papírech
Datum: 08. února 2009 10:53
Jméno: motor
IP: uživatel680
 no když si to udeláš doma tak ti to nikdo nenapíše do papírů takže na tom budeš moc jezdit ale když udleláš nákej pruser tak to snad zjištujou a pak je to vo hubu !!!
Datum: 08. února 2009 10:08
 omlouvam se ne motor ale jestli by sel usadit valec z nejake tovarny na motor z jawa 250 559 dik za kazdou informaci
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 13:28
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 NE
Datum: 08. února 2009 13:28
 zdravim vas draci neco semi honí hlavou mam doma jawku 250 ake enom motor a chtěl bych tam pichnut nejaky motor z krosky treba 519 nebo 980 to je jedno ale newim jestli by to tam šlo nejak usadit jestli to někdy někdo viděl nebo ma skušenosti at poradí diky moc zatim ..,at to jezdi chlapi  )))
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 13:29
Jméno: Standa
IP: uživatel5220
 Ne
Datum: 08. února 2009 13:29
Jméno: jozef
IP: uživatel5216
 zdarec kruzki a pist su ti iste jak na jednorychlostnej a dvojrychlostnej
odpovědět
Posl.aktualizace: 08. února 2009 11:42
 ???? teď jsem to asi nepobral jakože jestli je stejnej píst a krouzky u jednorychlostní a dvourychlostní babety? no podle toho kolikatej mas vybrus. Jinak newim jestli je v tom rozdil nebo ne
Datum: 08. února 2009 11:42
 čau mám objednaný výbrus a ptal jsem se toho chlapa jestli by šlo že bych chtěl trojkroužkovej píst a on mi řekl že se už nedělají už nejsou tak budu mít dvojkroužkovej co mislíte bude to ohodně slabší v kopcích pojede to blbě? pojede to určitě malinko rychlejc má menší tření ale co v tom kopcu?
odpovědět
Posl.aktualizace: 12. února 2009 22:13
Jméno: Jan
IP: uživatel3500
 zavodnici pouzivaji jednokrouzkovej pist, ten je specialni a mnohem lepsi nez dvoukrouzaky protoze jednokrouzak ma mensi treni s jednim krouzkem kdezto dvoukrouzak, ma o dvakrat vetsi kdyz sou tam dva krouzky, jednokrouzak sezenes na fichtlkramek a nebo http://www.motokolovotice.cz
Datum: 12. února 2009 22:13
Jméno: Horst
IP: uživatel5221
 Karle pojede ti to 300 z místa a200 po lesní cestě
Datum: 08. února 2009 14:11
 A všechny tyhle debaty sou i ničem protože to neni o počtu kroužků ale o stavu motoru....
Datum: 08. února 2009 10:50
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 ale tri krozuky sem si nemohl vynachvalit pac to byl krasnej vrchar...ono jet do mirneho kopce ve dvou pri stalych otackach a rychlosti 65...taky to po rovince pres 65 prakticky nejelo...ale ty kopce byly jedna basen...ale zas dva krouzky po rovine dobre litaj, tam pak s rychlosti problem neni...
Datum: 07. února 2009 22:52
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 pri jednom to az tak znat neni, to si muzes gratulovat ze ti to jde dobre do rychlosti ale bude mit problemy pri dvou do kopce, tam uz je to znat jet misto trojky na vytocenou dvojku a zmirajici trojku...ale vetsinou je to nat az ke konci kopce gdy mu dech nestaci...po vybrusu to ted stejne budes mit silny jak prase...
Datum: 07. února 2009 22:50
 Vetsina lidi maj 2 krouzky... ja taky a je to v poho... bude se to min zahrivat a mozna to pude lip do otacek....
Datum: 07. února 2009 22:47
Jméno: jozef
IP: uživatel5216
 pojedete to lepsi rozhodne
Datum: 07. února 2009 22:34
Jméno: kalda
IP: uživatel2971
 Zdarec,zajima me jake dily budu potrebovat na sestaveni tyristoroveho zapalovani(nejakej seznam sem nasel na jawa-50.cz)ale nvm jak je to s tim tistenym spojem .Predem diky
odpovědět
Posl.aktualizace: 07. února 2009 23:10
Jméno: ZdenekK ®
IP: uživatel3276
 s tičtěným spojem je to jednoduchý..... stačí deska kuprextitu, leptadlo (chlorid železitý) a fix na kreslení spojů (běžně to jde i obyč liháčem)......fixem nakreslíš spoje na desku...vyleptáš - je třeba to hlídat, jinak ti z desky zmizí všechno ....opláchneš......vyvrtáš dirky pro nožičky součástek a je hotovo....jen se toho nebát
Datum: 07. února 2009 23:10
Posl.aktualizace: 08. února 2009 11:06
 Si objevil Ameriku ne...? nejprofláklejší úprava....
Datum: 08. února 2009 11:06
Jméno: moly
IP: uživatel1913
 stačí
Datum: 08. února 2009 0:25
Jméno: MOly
IP: uživatel1913
 Ono to funguje staší umazat to \r\n ...víte klucííí?
Datum: 08. února 2009 0:25
Jméno: Steve
IP: uživatel4096
 spis ze je to moc slozity
Datum: 07. února 2009 22:54
Jméno: stanon
IP: uživatel4236
 předpokládám, že je to provokace k tomu, že to nefunguje
Datum: 07. února 2009 22:23
|



|